FİVE

154 5 2
                                    

Nisa'nın ağzından

Herşey çok güzel gidiyor sonunda sevdiğim kadınla birlikteyim ama bu heran son bulacakmiş gibi geliyor.
Yada sadece ben öyle hissediyorum neden bilmiyorum ama içimde iyi hisler yok sonumuz hayrolsun..

Okula gitmek için hazırlanıyordum annem odama geldi.

- seninle konuşalım mı biraz?
- buyur anne konuşalım.
- kızım ben, sen gece uyurken telefonuna gelen bir mesajı gördüm tabi hayliyle diğer mesajları da okudum ve belki selinle ilgili bana anlatmak istediğin birşey vardır. Çünkü ben okuduklarimin bir saçmalık olduğunu düşünüyorum en azından inşallah öyledir seni dinliyorum.
- okudukların neydi bilmiyorum anne ama artık sana da söylemenin vakti geldi. Ben yani biz selinle birbirimizi çok seviyoruz ve onunla birliktey
Diyemeden tokat geldi. Yani ne bekliyordum ki zaten bunun olması çok doğal bir şey. Ahh kızım eşcinsel olmuş deyipte beni bağrına basacak hali yoktu tabi.
- ne diyorsun kızım sen. Böyle bişey asla olamaz ben elaleme kızım lezbiyen diyemem duydun mu beni hemen bu sacmaliktan vazgeçiyorsun
- ne saçmalığın dan bahsediyorsun sen ya ben onu seviyorum Tamam mi oda beni seviyor ve biz cok mutluyuz bunu kimsenin bozmasına izin vermeyeceğim duydun mu beni sen ne dersen de bir günde kızını düşün sikerim elal
Veee BAMMMM!!! yine bir tokat daha
-önce benimle düzgün konuş sonrada artık okula gitmiyorsun duydun mu beni bu saçmalık tan vazgecene kadar ev hapsi!!!
- sen istediğini yap istediğini söyle bu hiçbirşeyi degistirmeyecek duydun mu beni hemde bir gram bile
- onu görünce anlarsin nisa hanım

Suan sinirden delirmek üzereyim. Şu siktiģimin evinde hapis kalmak da ne demekmiş allahtan telefonumu almadı ve hemen seline mesaj atmam gerek!!

- selin ben bugun okula gelemiyorum annem durumumuzu öğrendi.
-neee!! Ne öğrenmesi neler oldu anlat bana hemen.
- anlatılacak bişey yok iste beni eve kapattı ve bu saçmalık bitene kadar da çıkamazsın dedi.
- saçmalık mı? Bizi çok hafife alıyor olmalı sıkma canını ben bir saat içinde orda olurum arka camdan seni kaçırabilmek için destek hazırla.
- ne kaçırması??
- kaciriyorum seni dediğimi yap eğer benimle gelmek istiyorsan ve aşkımızı doya doya yaşamak istiyorsan kacmamiz gerek!!

BU BİR TANITIM BÖLÜMÜ
EĞER OLACAKLARI SIZDE MERAK EDİYORSANIZ KITABIMI KUTUPHANENINIZE EKLEMEYI UNUTMAYIN :) YENI BÖLÜM ÇOK GECİKMEDEN SIZINLE OLACAK...
YAZARINIZ.

PAPATYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin