FOURTEEN

158 5 0
                                    

Hepsi senin suçun

Beni bu hale sen getirdin.!

Sen ve sizin lezbiyenliğinizden nefret ediyorum.

Benden uzak durun!

O küçük orospunuda al ve cehenneme kaybol.

İkimizden de iğreniyorum

Lanet olası pislikler

Sabah uyandığımda telefonuma gelen mesajlara baktım hepsi cengizdendi tanrım dün gece eylül ona ne yaptı da bana böyle şeyler yazmıştı hemen okula gidip neler olduğunu öğrenmem gerekti. Yataktan doğruldum ve formalarımı giymek için dolabimi açtım kiyafetlerimi alıp tekrar kapattım. Hızlı ve aceleci bir şekilde üzerimi giyip düzelttikten sonra kimseye birşey söylemeden evden çıktım.

************************************

Okulun önüne geldiğimde eylülü göremedim sanırım çok hızlı ve erken çıkmıştım zaten doğru düzgün kimse de yoktu pınarı gördüm uzaktan bana el sallıyordu onların yanina doğru gitmek için adımlarımı hizlandirdim o sırada biri kolumdan tuttu arka mi dönüp baktığım da korkunç bir manzara vardı karşım da cengizin ağzı yüzü dağılmıştı her yeri morluk içindeydi sanırım bu şekilde olmasına rağmen bana böyle mesajlar atması normaldi ki az bile yazmış diyebilirim ben olsam daha çok küfür ederdim. Ben onun ne kadar kötü olduğunu düşünürken söze girdi bense aptal aptal ona bakıyordum.

-sizin küçük lezbiyen aşkınız yüzünden girdiğim hale bak nisa ama bu burda kapanmayacak hoş zaten eylülün halini merak ediyorum bende ne aşağı kalır bi hali yoktur şuan onunda

N- ne demeye çalışıyorsun! Ne yaptın ona seni pislik!

Ben birşey yapmadin nisa o kaşındı durduk yere beni dövdürdü ve cezasını da çekti

N- eğer onun kılına zarar verdiysen bu böyle kolayca kapanacak birşey olmayacak seni gerizekalı duydun mu beni!

Aşkınızı ötede yaşayın sizi sürtükler!

Eylülü bulmam lazımdı o cengiz ona birşey yaptı buna eminim. Hemen elime telefonu alıp eylülü aradım.

Çalıyor...

Çalıyor...

Çalıyor...

Aradığınız numaraya şuan da ulaşılamıyor. Lütf-

Telefonu neden kapattı ki şimdi bu. Herkesin nesi var anlamıyorum ama bunu anlamak zor olmayacak çünkü buraya gelmek zorunda ve zil çaldı hizli adımlarla sınıfa doğru ilerledim. Sırama geçip oturacaktım ki o an cansuyla çarpıştık.

Önüne baksana be!

N- Siktir git!

Ne diyordun sen?

N- diyorum ki Siktir git bana bak seninle uğraşacak halim yok eğer o güzel makyaj yuvan kan içinde kalsın istemiyorsan defol!

Hepiniz kafayı yemişsiniz

O kıza oldum olası bir sinir var zaten üzerimde eğer uzatsaydı onu dövebilirdim. Hızlıca sırama geçip oturdum eylülün gelmesini bekliyordum.

10 dakika geçti ama hala gelmedi ki onun yerine kapı da beliren hocayla birlikte herkes derse girmişti ama eylül hala yoktu. Hem meraklanmıştım hemde sinirlenmiştim. Çantamı toplayıp sınıftan çıktım eylülün evine gidecektim iyiki evinin adresini biliyordum. Bi taksi durdurdum adresi verdim. Benden boyle kaçmasına izin veremezdim.

PAPATYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin