ELEVEN

137 9 0
                                    

*Eylül tarafından*

Kapıyı açmamla gördüğüm şey karşısında donup kaldım. Nisa daha üzerini değiştirmemiş azında birşeyler geveleyerek yari çıplak birşey arıyordu.

Nerde bu lanet olası şey.
Resmen bir anda ortadan kayboldu.
Neredesin cici tişört...

Geldiğimi fark ettiğini sanmıyorum ama belli ki tişörtü kaybetmiş.

.Neyi arıyorsun sen?
.Heyy! Gözlerini kapat! Hem neden kapıyı çalmadın yoksa beni mi izliyorsun! Sapık!
.Bana sapık demekten vazgeç artik. Tamam gözlerimi kapattım bak hadi şimdi ne aradığını söyle.
.tişörtü az önce yatağın üstüne koymuştum ama şimdi bulamıyorum.
.cafer gelmiş!! İnanmıyorum cafer gelmiş!!!
.ne caferi odada bi Erkek mi var?
.mxkjxbzksmz hayır cafer benim kedim 2 haftadır evde yoktu demek yolu bulmuş.
.bana yeni bir tişört verirsen iyi olur üşümeye başladım.
.ah haklisin unutmuşum. Gözlerimi açabilirmiyim önümü görmeden sana yardımcı olamam.
.arkanı dönersen cafere yazık olur.dd
.demek tehtid... Neyse tamam.

Arka mı döndüm dolaba yöneldim ona bakmayı her ne kadar çokta istesem dönemedim siyah bol ve kolsuz bir tişört çıkarttım arka mi dönmeden ona uzatmaya çalıştım.

Dönebilirsin...
E- keşke giyinmeseydin.
N- sapık!
E- bana sapık demekten vazgeçer misin artik?
N- sende sapık gibi konuşmaktan vazgeç
E- alt tarafı giyinme dedim ne varki bunda
N- tamam yok bisey.

Onunla inatlaşmak mükkemel derece de çok hoşuma gidiyor. Caninin sıkıldığını fark ettim ve oynamak için oyun konsollarını getirdim. Biraz maç yapmak güzel olabilirdi.

N- bunlar ne?
E- ordan neye benziyor sence?
N- oyun konsolları.
E- ah sen ciddimisin gerçekten?
N- evet.
E-...
Neyse oynamak istermisin?
N- ben oynamayı bilmem ki...
E- ben öğretirim sana
N- eminisin? Çünkü geç öğrenirim baya uğraşırsın.
E- sana değer...

Söylediğim şeyden sonra durdu ve bana bakarak gülümsedi sonra elimden konsolun birini aldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Söylediğim şeyden sonra durdu ve bana bakarak gülümsedi sonra elimden konsolun birini aldı. Pofuduk koltuklardan birine oturup yerini aldı ve bana hel işareti yaptı.
Onu dinleyerek bende yerimi aldım. Kumandadan başlat düğmesine basarak oyunun yüklenmesini bekledik. Türkiye takımları sevmek istedim ama illa yabancı olucak diye tutturdu bende onu kırmayıp yabancı takımlar seçtim ben barcelona nisa da m.united'ı seçti neler yapabildiğini görmek için nasıl oynadığını izledim ve bilmeyen biri için iyi oynuyordu ama ona bir iki birşey içerirsem zararı olmayacağını düşündüm.
E- bak istersen bide sol alttaki tuşu kullan yetim kaldı orda yazık yani.
N- hi çok biliyosun sen
E- izin ver öğreteyim
N- tamam.
Oturduğum koltuktan kalktım. Yanina yaklaştım sonra yanina otururak elinden kumandayı aldım. Biraz haraket gösterdikten sonra oynaması icin konsolu ona geri verdim. Anlamış olacakki nasıl oynadığını izlediğimde bir gol attığını gördüm ihtiyacı olmadığını düşünerek yerime geçecektim ki elimden tuttuğunu gördüm.
N- bir iki bilgi daha işime yarayabilirdi.
E- peki. Ama bir şartla.
N- nedir?
E- sana bildiğim ne varsa öğreteceğim ve sonunda seninle bir maç yapıcaz ve kim kazanırsa istediği birseyi yapicak.
N- bu herşey olabilir mi?
E- ne istersen. Nasılsa ben kazanicam çok düşünme ne gerek yok.
N- çok eminsin bakıyorum.
E- bebeğim ben bu oyunu yıllardır oynuyorum.
N- tamam kabul. Seni yenicem ve ne istersen yapıcaksın.
E- peki..

Ona bildiğim ne varsa öğretmek için yanina oturdum. Elinden konsolu aldım hareketleri iyice anlaması için 2,3 kere anlattım ama hala nasıl öss vereceğini anladığını sanmıyorum yanında anlatmakta zorlandığım için arkasına geçtim konsolu eline verdim. İster istemez saçlarını koklamaya başladım kokusu çok güzeldi.

Çok sıcak oldu saçlarımı toplasam sorun olurmu?
Tabi olur.
Saçlarını toplamak üzere ellerini saçlarına götürdü umursamaz bir toplama yaptı. Şuan da boynu apaçık bana bakıyordu. Sanırım bu manzara eşliğinde ona oyunu anlatmakta zorlanacaktim ama hoşuma giriyordu işte. Hazır olduğunu söylediğinde elindeki konsolu bende tuttum elleri ellerimdeydi bu hoşuma gitmişti. Ona pas atmayı kesin olarak öğrettikten sonra kalkacaktım ki emin olmak için ona artik hazır olmadığını sordum. Bana cevap vermek için arkasını döndüğünde birbirimize çok yakındık nefesini yüzümde hissedebilecek kadar yakındı dudaklarima odaklandığını gördüm ve yutkunduğunu bunun iyiye işaret olduğunu düşündüm yani en azından onu etkileyebilmek güzeldi.

Hazırım sanırım..
Bende.
Oynayalım o halde
Bencede

Gözleri dudaklarımda konuştu hemde hiç ayırmadan. Öpmek istedim ama beni redder diye düşünüyorum ki olası en büyük ihtimal de bu. Yerimden kalktım pofuduk koltuğa geri döndüm yerimi aldım yeni oyun başlattım ona hazır olup olmadığını sordum hazırım diyince takimlari seçip oyunu başlattım. Güzel ataklarla başladı fakat beni yenmesi mümkün bile değil di. İlk golü atması için ona izin verdim ve sanki oyunu kazanmışcasina bana gülüş ve bakış atıyordu ve ben daha oynamaya başlamadım bile ekrana baktığımda 3 dakika 19 saniye olduğunu gördüm ki bu benim oyunum için gerçek saate göre 1 dakika kadardı yani oyunu hızlıca çeviremezsem kazanan o olacaktı daha fazla konuşmak yerine konsola yüklendiğim kadar çok yüklendim oyunu kazanmak zorundayım sonunda beni bekleyen bir şey vardı çünkü. Pas yapa yapa kalenin önüne ilerledim ve bir şut çekersem gol olmamsina imkan yoktu. Tam şutu çekecekken hakem düdüğü çaldı ve maçı bitirdi. Şuan bunun olduğuna inanamıyorum. Kazanmak zorundaydım. Kahretsin gerçekten kazanmak zorundaydım. Diğer tarafta çılgınca dans eden nisayi gördüm.

N- seni yendim, seni yendim, ben kazandım, iste bu benim zafer dansim.
E- ne yapiyosun sen?
N- zafer dansı ...
E- tamam. Seni dansinla baş başa bırakacağım
....

Sinirim çok bozulmuştu. Elimi yüzümü yıkasam kendime gelirim diye düşündüm ve ayaklanıp banyoya doğru gitmek üzere kapıya yöneldim tam çıkacakken elimde bir el hissettim bunun nisanın eli olduğunu düşündüm zaten aksi ansi imkansız odada ondan başka kimse yok.

Nereye böyle.
Elimi yüzümü yıkasam iyi olur diye düşünüyorum.
Ben kazandım.
Biliyorum.
İddiaya girdiğimizi de biliyosun değil mi?
Evet. Ne istiyosan söyle. Yapicam.
Ne istersem mi?
Bana biraz daha yaklaştı. Bir adim da ben atsam dudakları dudaklarimdaydi.
Ne istersen.
Peki.
.....
Öp beni.
Ne?
Öp işte. Sanki sen kazanmasan benden bunu istemeyecektin.
Seni öpmemi gerçekten istiyor musun?
Evet.
Eminmisin?
Şansını zorluyosun.
Daha fazla lafı uzatmadan dudaklarını dudaklarima bastırdı...

VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLIYORUM.
SİZI SEVIYORUM.

PAPATYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin