TEN

155 8 5
                                    

*Eylül tarafından* media eylül ve nisa
Bin istersen artık arabaya sabahtan beri arabaya bakıyorsun.
Dalmışım...
Tamam bin hadi sana iyi gelicek bir yere götüreceğim.

Bu kızda çözemediğim birşey var beni kendine çeken birşey ama ne olduğunu bilmiyorum okula yeni gelmiş olsam bile selinle arasında geçen herşeyi öğrenmem zaman almamıştı aslında onu uzun zamandır tanıyorum bir iki defa da denk geldiğimiz yerler oldu ama beni çok fark ettiği söylenemez. Hoş kız sonuçta tam da benim tarzim her anlamda bana uyabilecek birisi ama onun aklında hala selin varken hiç şansım yok...

E- geldik.
N- sahil mi?
E- evet neden olmasın herkesin içini dikmek istediği ve rahatladığı tek yer.
N- haklı olabilirsin. Ama bunu benim için yapmana gerek yok...
E- önemli değil hem bana da iyi gelir biraz.
Konuşarak sahile doğru yürüdük bir bank bulup oturduk ve konuşmaya başladı.

N- senin neden ihtiyacın var ki?
E- ordan çok sorunsuz biri gibi mi gözüküyorum.
N- yani biraz öyle bi havan var.
E- hmm peki bana nasıl göründüğümü anlatır mısın en azından senin gözünden
N- peki. Öncelikle eğlenceli biri gibi gözüküyorsun mutlu hicbir sorunu olmayan hayata karşı pozitif hiçbirşey umrunda değilmiş gibi
E- ve...
N- ve evet biraz da sexy...
E- biraz mı hadi ama etrafında benim kadar sexy kim var senin?
N- buraya senin ne kadar sexy olduğunu konuşmaya geldiğimizi sanmıyorum.
E- evet haklisin onu altımda adımı inlerken konuşuruz. Ben ne dedim öyle.!!!
N- bu dediğin hiçbir zaman olmayacak.
E- ama düşündürücü yani bana kesinlikle tamamen hayır diyemezsin
N- neden bana arkadaşca yaklaşıp sonra dan yıllardır beni izleyen bir sapık gibi davranıyorsun
E- aslında yıllardır izlediğim kısmı doğru ama sapık değilim
N- ciddi misin? Yani beni yıllardır taniyomusun nesin sen nerden geldin biri falan mi tuttu
E- hayır öyle bisey değil. Aslında eskiden ayni apartmanda otururduk beni gormeni çok istedim ama sen evden dışarı bile çıkmazdın ailem size misafirliğe geldiği zaman ben sırf seni görmek için yanlarında gelirdim ama tabi odasından bir adet çıkmayan nisa vardı...
N- evet haklisin bi aralar asosyale falan bağlamıştım ama benim bi suçum yoktu o zamanlar yeni yeni regl oluyodum ve gerçekten ne yapacağımı bilmediğim için tuhaf hareketler edindim yani sana özel yapılmış birşey değil ki o zamanlar varlığından haberim yoktu
E- açıklayıcı oldu. Neyse hadi anlat biraz içini dök buraya bunları konuşmaya gelmedik değil mi?
N- konuşacak çok birseyim yok aslında selin benim yüzümden öldü bense hala neden yaşadığımı bilmiyorum.
E- bunu birdaha söylemeni istemiyorum. Bunun suçlusu sen değilsin ve o öldü diye de ölmeyi hakedecek birşey yapmadın.
N- o ölmeyi hakedecek ne yaptı peki?
E- bazen iyi insanlar ölür nisa. Tanrı onları bizden daha çok sevdiği için yanina alır.
N- bu soruma cevap veremezsin sanmıştım.
E- bende kelime bol konuşacak birşey herzaman bulurum sadece doğru olanı konuşmaya çalışıyorum ve sana söz veriyorum ben gidenlerden olmayacağım.
N- en azından birinin yanımda kalacağına sevindim. Neyse gidelim mi artik.
E- olur.

Oturduğumuz banktan kalktık ve hızlı adımlarla arabaya ilerledik. Rüzgar hızlanmaya başladı bundan etkilenmiş olacaktı ki titrediğini gördüm ceketimi çıkarttım ve üzerine giydirdim.

Sen üşüyeceksin..
Arabada klima var ve ben kış çocuğuyum bana bisey olmaz.
Şu klasik cümleyi kurduğun için şuan seni öldüre bilirim.
Ah ciddi misin.

Pis pis sırıtarak arabanın kapısını açtım onu bindirdikten sonra hızla hareket edip bende yerime geçtim arabayı çalıştıracaktım ki anahtarım olmadığını fark ettim.

Nereye koydum ben bunu... kaybetmesem olmaz zaten..

Dedikten sonra ceketimin cebine koyduğum geldi aklıma nisaya yaklaşıp cebinden anahtarı alacaktım ama yaklaşınca bana tokat attığını hissettim

N- ne yapiyosun sen!?
E- sadece cebimden anahtari alacaktım...
N- gerçekten mi?
E- ne sandın ki seni öpeceğimi falan mı?
N- o kadar yakin olunca
E- neyse en azından buna kalkışırsam neyle karşılaşacağımı bilmek güzel oldu.
N- bunu aklının ucundan bile geçirme zaten.
E- aklımın içinde neler var bi bilsen
N- sapık!
E- hayır sapık değilim.
N- hayır salak sen değil.
Eliyle işaret ettiği yere baktım ileride bir adam tamamen çıplak bir şekilde kadınlara organlarını gösterip duruyordu hızlıca anahtarı alıp gaza bastım bu manzara pek gözükmek istenecek türden değildi çünkü... yol boyu o adama güldüm ayni şekilde nisa da öyle yani neden bi insan bunu yapar ki diye düşündüm de baya derin düşünmüş olmayım ki eve geldiğimizi farkettim arabadan indik arabayı kilitledim ve evin kapısını açmak için kapıya ilerledim. Fark ettim ki onun anahtarları da nisanın üstündeki ceketim de belki yine ona öyle yaklaşsam tokat atar ama olsun en azindan mazeretim var ona bu kadar yakin olmak hoşuma gidiyor. Ona birşey söylemeden yanina yaklaştım hic ses çıkarmadan bana öylece bakıyordu elimi çektin cebine attığımda anahtarı alıp kapıyı açtım.

Neden bana vurmadın?
Bana her yaklaştığın da sana tokat atmam mı gerek? Hem ayrıca kapının önünde öyle dikilince anladım anahtarın bende olduğunu.
Zeki kızsın ne diyebilirim.

Kapıdan içeri girdik evde kimse yoktu onu merdivenlerden beni takip etmesini söyledim. Yukarı odama çıktığımızda üzerini değişmesi için benim kiyafetlerimden bir iki parça şey çıkardım.

E- bunları giy.
N- gerek yok böyle iyiyim
E- şuan dan itibaren benim evimdesin ve benim evimde benim sözüm geçer küçük hanım.
N- peki. Çık o zaman.
E- sence gerek varmı? Sırıttım.
Yatağımdan yastığı alıp bana fırlattı buda çık demek oluyor. Yani çıkıyorum ama hiç istemiyorum neyse çıkayım o zaman.
E- tamam çıkıyorum ye emb giyin sende.

Mutfağa indim annem bizim için birşeyler hazırlamış çıkmadan onları aldım odaya ilerledim giyinmiş olduğunu düşündüğüm için kapıyı çalmadan içeri girdim gördüklerim le elimdekilerin düşmesi bir oldu.



KISA VE GEÇ GELEN BİR BÖLÜM OLDU ÖNCELİKLE ÖZÜR DİLERİM HIZLI YAZMAYA ÇALIŞICAM. SIZİ SEVIYORUM VOTE VE YORUM YAPMAYİ UNUTMAYIN. ❤❤❤❤

PAPATYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin