Realitate este... rea. M-am întors cu picioarele pe pământ. Nu știu cum ma cheamă, nu știu cine sunt sau unde sunt...
" Hey, Greenie, e ok?! Toți am trecut prin asta."îmi spune un băiat asiatic in timp ce ma ia pe după umeri.
" In câteva zile îți vei reaminti numele, si dacă ești norocoasa si alte lucruri." Adaugă alt băiat brunet, puțin mai scund ca Newt dar mai înalt ca mine, cu ochii negri, drăguț. " Eu sunt Thomas" îmi spune."Minho" spune asiaticul."Incantata?!" le spun."chiar ar trebui!"raspunde asiaticul sarcastic.
"Hai!" Zice Newt " sa-ți arat împrejurimile." Ma prinde de mâna si ma iau după el.
Dupa ce mi-a prezentat Poiana, mi-a explicat cum stau lucrurile si cine,ce,cum , mi-a spus ca diseară v-a avea loc o petrecere in cinstea mea- a noului boboc. A vorbit cu Alby vreo 2 minute si când s-a întors la mine, mi-a spus:"Am discutat cu Alby, si ca urmare a faptului ca ești o fata, vei avea o camera, nu vei dormi laolaltă cu restul băieților. Camera ta este vis-a-vis de a mea. "
M-a condus la locul de dormit, si din sala cu hamace unde dormeau restul băieților, am urcat câteva trepte si am ajuns intr-un hol mic unde se aflau vreo 8 camere de o parte si de alta. Newt m-a condus la ultima pe dreapta. A deschis usa si a spus:
"Uite, Greenie, asta este noua ta locuința."
Înăuntru se afla un pat, un dulap, o măsuță, doua scaune, si o usa care dădea intr-o baie mică. Newt s-a asezat pe pat."Sper ca nu te superi?!" Zice el. Am dat din cap in semn ca nu.
Am deschis dulapul si înăuntru se aflau câteva bluze, maiouri, blugi, si vreo 2 perechi de ghete.
" Sunt singurele haine de fata pe care le aveam... Asta este tot ce a adus cușca."
" E pefect" zic. "E cam mică, dar cred ca merge."zâmbește el. M-am Așezat pe scaun si mi-am luat capul in mâini.
" Greenie, dacă-ți faci griji in legătura cu memoria, vei fi bine. Toti am trecut prin asta. In maxim câteva zile îți vei aminti."îmi zice in timp ce ma mângâie pe spate." Probabil"
"Te las sa te pregatesti pentru petrecere. Vreau sa te simți bine, ok? Vin sa te iau intr-o ora, bine?" Îmi zice el dulce." Bine"
Intru sa- mi fac repede un dus, ma pieptăn si ma schimb. Chiar când m-am asezat in pat sa meditez la cele întâmplate astăzi, cineva a bătut la usa.
"Intra." " Buna" îmi zice un băiețel cam de 12 ani, cu parul creț, durduliu. " Hey" zic. " Cadou de bun venit..." Îmi întinde o coronița de flori albe." Este superba." Ma minunez eu." Eu sunt Chuck." "Incantata" ii zâmbesc.
" Ne vedem la petrecere !" Zice chiar înainte sa închidă usa.
"Dap" zic si eu încet.
CITEȘTI
LOVE in the MAZE
FanfictionTe-ai gandit vreodata ca iti poti alege baiatul pefect? Ar fi un vis devenit realitate. Ei bine, nu este asa si in cazul lui Cris. Fara familie, fara amintiri despre trecut, este parte al unui experiment mortal. Singura fata din poiana, frumoasa de...