CAPITOLUL 12: Credeam ca te- am pierdut...

254 17 0
                                    

          Incerc sa ma ridic datorita pozitiei inconfortabile in care ma aflam, dar ma dau cu capul de ceva tare. "Auch! Ce a fost asta?!" Dar atunci amintirile din noaptea trecuta ma lovesc ca un fulger. Suntem in labirint, iar usile ar trebui sa se deschida deoarece s-a crapat de ziua.
           Ma uit in dreapta si il vad pe Thomas dormind ca un bebelus ghemuit si cu degetele in gura. "Scoala-te!!!!" Tip cat ma tin plamani si saracu da sa se ridice in sezut dar cade lat din cauza loviturii cu "tavanul".

           Ma pufneste un ras isteric si ma opresc abia dupa ce ii vad privirea de gheta a lui Thomas dupa ce iesim di scorbitura peretelui." Las' ca vezi tu!" Zice dar eu deja fug...

         Este ceva ciudat... Am reusit sa ajung acolo unde l-am lasat pe Minho chiar daca e prima data cand alerg in labirint. Thomas apare dupa colt si incearca sa-si recapete rasuflarea.

         "Cum de... Ai...?!" Incearca el sa intrebe printe gurile de aer pe care le ia." Nici eu nu stiu.." Ii zic de -a dreptul uimita. " deocamdata hai sa-l dam jos pe Sassy" ii zic cat pot de serioasa darorita apelativului folosit pentru Minho.

         Dupa ce l-am coborat pe Minho, l-am luat cu Thomas, si ne-am apropiat de usa care incepuse sa se deschida. "Hai, Thomas." Ii zic scumpului meu frate si o luom la pas spre Poiana.

          Nu apuc sa privesc interiorul Poienei, deoarece privelistea imi este blocata de ceata de baieti care asteapta nerabdatori la intrare. Dar nu-l vad pe Newt... "Prietene, a reusit!" Striga Alby " Greenie, a reusit!" De data aceasta mai tare. Nu apuc sa imi dau seama la cibe struga ma trezesc intr-o imbratisare de urs. Este ursul meu, cu par blond si ochi ciocolatii.

 Este ursul meu, cu par blond si ochi ciocolatii

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


"Credeam ca te-am pierdut..." Zice Newt foarte aproape de parul meu." Te-as fi vegheat mereu din rai" ii spun simplu
" Te iubesc, Cris, lumea mea n-ar fi fara tine." " Tu esti lumea mea, Te iubesc, Newt" ii raspund si ii aplic un sarut tandru pe buze.










Hy there?! Nou capitol! Aplauze pentru mine! 😂😂😂 sper sa va placa, si scuzati-mi greselile.💋

LOVE in the MAZEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum