Lucrez in gradina impreuna cu Newt. Sudoarea ii uda fata perfecta. Nu mi am dat seama a il privesc de ceva timp decat atunci cand Zart m-a stigat a doua oara.
"Dap?! Ce e?" Ii zic simplu dupa ce imi dreg vocea " te holbai"zice el dupa care incepe sa rada. " nu-i adevarat"zic incercand sa par nevinovata. "Ba da" "ba nu" " ba da" ba nu" ba da " " ba nu" " il iubesti, nu?" Intrebarea lui m-a luat complet prin surprindere.
"poftim?!" " nu te preface ca n-ai auzit..." " da, il iubesc, si da, ma holbam" recunosc eu intr-un final. " ce norocos este" zice Zart pentru el, dar eu l-am auzit..."ai spus ceva?" Intreb inofensiva
"Nnn... nu, adica am spus ca... Aaa... S-a inserat. Si mai sunt 2 minute si se inchid portile" se balbaie Zart. "DOAMNE! Alergatorii nu au ajuns inca!"
Strig eu si o iau la fuga spre deschizatura din perete..." Newt?! Thomas si Minho nu s-au intors" cred ca au auzit toti baietii la cat de tare am tipat...
Odata ajunsi in fata celor doi pereti, acestia incep sa se miste, semn ca se vor inchide. "ce ne facem???" Intreb eu disperata "asteptam sa se inchida usile. Daca nu ajung pana atunci, raman acolo. Nu ar fi primii..." Zice Gally induferent
" Tu esti nebun?! De fapt stai, asta stiam deja... Nu ajuti cu nimic, cap de pastaie! Oh, pacat ca nu ramai tu blocat acolo. Sigur bocitorele s-ar fi batut pe creierul tau. O stai, nu ai asa ceva." I-o intorc eu nesuferitului...
"Cum indrasnesti?!"Zice Gally suparat. "Oh !!! UITE-I CA VIN!" Striga Chuck din multime... "Haide-ti, grabiti-va!" Striga Alby alarmat. " Haide, Thomy... Dar ce se intampla cu Minho?! De ce il cara Thomas?!" Thomas il cara pe Minho in slate si mai avea doar 10 secunde la dispozitie.
" Minho a fost intepat." Zice Clint, doctorul pe care pana acum nu l-am remarcat in spatele meu...
'Nu vor reusi, nu vor reusi...' Erau cuvintele care imi rasunau in cap neincetat 'Trebuie sa fac ceva'
Ce era sa aleg: REGULILE si sa traiesc SAU sa MOR oadata cu fratele meu....Este simplu...
Stiu deja ca ma urati ca nu am mai postat, dar nici nu prea am pentru cine... Daca vreti sa ma omorati, faceti-o repede, ma scapati de examenul de clasa a 8 a...
Oricum sler ca va place suspansul... ❤️ Va iubesc💋
P.S cine vrea dedicatie sa-mi scrie in comm.
CITEȘTI
LOVE in the MAZE
FanfictionTe-ai gandit vreodata ca iti poti alege baiatul pefect? Ar fi un vis devenit realitate. Ei bine, nu este asa si in cazul lui Cris. Fara familie, fara amintiri despre trecut, este parte al unui experiment mortal. Singura fata din poiana, frumoasa de...