Capul îmi bubuie atât de tare încât nu ma pot concentra sa ma gândesc unde ma aflu si ce caut aici. In jurul meu este o lumina slaba care îmi permite sa văd ca ma aflu intr-o cutie de metal si aceasta urca. Durerea m-a mai lăsat, dar încă mai urca cutia-lift. Încerc sa ma ridic dar nu-mi simt nici mâinile nici picioarele. Ce caut eu de fapt aici? Cine sunt eu? Cum ma cheamă? Zeci de întrebări îmi invadează mintea dar nu am răspuns pentru nici una dintre ele.
Deodată aud un clinchet si lumina slaba din jurul meu devine bezna. La vreo 10 secunde după acel zgomot, cușca s-a oprit si din cauza vitezei, m-am lovit de podea. Am rămas nemișcată pana când cușca s-a deschis. Lumina era prea puternica pentru a-mi permite sa țin ochii deschiși.
In cușca sare cineva. Am început sa deschid încetul cu încetul ochii si lângă mine se afla un băiat. Are parul blond închis, este înalt si slab, dar are mușchi. Cred ca are vreo 16 ani. Are ochi caprui si când privirile noastre se întâlnesc, uit de tot, ma liniștesc.
" E o fata!?" Vocea sa cu accent britanic pare surprinsă. Ma uit in sus si in jurul cuștii se afla vreo 30 de băieți care se holbează la mine.
" Bine ai venit in Poiana. Numele meu este Newt." Adaugă el si-mi întinde mâna sa ma ajute sa ma ridic. Il apuc stinghera de mâna si ma ridic. Îmi zâmbește si ma studiază din cap pana-n picioare. Zâmbetul lui îmi da încredere așa ca ii zâmbesc si eu.
Newt ma ajuta sa ies din cușca si eu il întreb: " Ce este in neregula cu faptul ca sunt fata?"
"Nu este nimic in neregula cu asta. Ideea este ca ești singura fata de aici, greenie." Răspunde el.
" Si, mai exact, ce este locul asta? Stai, ai spus greenie?!"
" Așa le spunem noi bobocilor. Locul acesta este noua ta casa."îmi Răspunde un băiat de culoare închisă. "Numele meu este Alby." Mai Adaugă.
"El este liderul. Așa ca ar fi bine sa faci ce- ți spune." Îmi da replica un băiat blond dar fără nimic aparte in afara de faptul ca are mutra de nesuferit.
"N- o mai speria, Gally."spune Newt. Deci băiatul nesuferit e Gally. Nu prea vreau sa am de aface cu el..." Apropo, cum te numești?" Ma întreaba Alby.
"N-n-n-nu știu." Ma bâlbâi eu...parca trezita la realitate.
CITEȘTI
LOVE in the MAZE
FanfictionTe-ai gandit vreodata ca iti poti alege baiatul pefect? Ar fi un vis devenit realitate. Ei bine, nu este asa si in cazul lui Cris. Fara familie, fara amintiri despre trecut, este parte al unui experiment mortal. Singura fata din poiana, frumoasa de...