Capitolul 14: "nu-mi pasa.S-a terminat."

221 13 0
                                    

Ma furisez repede in camera lui Minho si stau langa pat si "cantaresc" gravitatia situatiei. Daca fac asta, macar stiu ca am incercat. Daca nu o fac, probabil voi regreta. Oricum nu am nimic de pierdut daca incerc.

Ma apropii de pat si chiar in monentul in care apuc bratul lui Minho, acesta se scmuceste si ma trage peste el. "Minho, da-mi drumul!" Ii strig, dar el nu face nimic, ba chiar isi pozitioneaza cealalta mana pe fundul meu. O, doamne... Daca ne vede cuneva va crede altceva. Dar stiu ca nu e Minho cel adevarat. Este din cauza intepaturii. Chiar cand isi apropie buzele de fata mea, reusesc sa imi eliberez o mana si il plesnesc. " imi pare rau, dar oh doamne, nu sunt aici de asta. Am alt scop. Sper sa te ajut." Ii prind bratul cu putere si infing seringa in vana principala. Imediat ce se scurge o treime din solutie scot seringa si ii dau drumul lui Minho care tipa ca un bebelus. Ma strecor afara din camera pentru ca risc sa fiu vazuta, si alerg in poiana.

Intreb in stnga si-n dreapta de Newt si Chuck imi spune ca l-a vazut ducanduse in padure si ca parea trist si furios. " Oare ce o mai fi patit?!" Ma intreb in soapta in timp ce merg de-a lungul potecii spre mijlocul padurii.

In departare zaresc parul balai al lui Newt. Sta asezat pe un bustean. Ma apropii de el si ma asez." Buna, iubitule." Ii spun. Asta suna cam prea siropos dar ca sa il linistesc trebuie sa-l indulcesc. " Da-o naiba, Cris!" Scoate cuvintele pe gura cu scarba de parca ar vrea sa ma scuipe cu ele. Poftim?! Newt tocmai a injurat?! Asta e foarte grav. In plus m-a injurat pe mine. Ce naiba are? " poftim?" Ii zic de data asta cu voce tare. Se ridica nervos in picioare si acum observ ca are incheieturile pline de sange... "ce naiba s-a intamplat cu pumnii tai?!" Zic cuvintele in timp ce ma ridic si ajung un fata luisi ii iau mainile intr-a-le-mele.

"De parca ti-ar pasa?!"zice el..in timp ce-si smuceste mainile." Cum sa nu-mi pese?! Tu te auzi ce spui?!" Ii zbier eu nervoasa!!! "Cris, las-o balta. Du-te la Minho." "Poftim?! Ce sa caut la el?"
" paote te mai pipaie putin?"striga nervos si o ia la pas grabit spre Poiana. O doamne, o doamne, o doamne! A vazut cand eu eram la Minho in salon. Rahat! "Newt pot sa-ti explic! Te rog, asculta-ma!" Ii stig, dar el continua sa mearga si cand se intoarce imi zice:" nu-mi pasa. S-a terminat." Si pleaca mai departe.

Ma prabusesc la pamant si incep sa plang din toti rarunchii. In plus, nu stiu ce s-a intamplat cu mainile lui. Firar' el sa fie de suflet dornic sa salceze vieti. Puteam sa las siringa jos si poate o gasea altcineva. Acum mi-am pierdut eu viata. Am pierdut ceea ce iubesc. Pe el, pe Newt.

          Dar nu ma voi da batuta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dar nu ma voi da batuta. Pentru ca il iubesc!




Hey, gladers! Capitol nou! Pwp!
P.S astept pareri.💋

LOVE in the MAZEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum