Dupa inca vreo 2 ore de glume, de ras si de baut acea bautura cu gust oribil (mai ales ca acum stiam de cine e facuta-Gally :[ ), dar cum n-aveam de ales am baut, ma aflu in bratele puternice ale lui Newt. Cred ca sunt obosita si ametita... Dar Newt ma duce in camera mea. Ma aseaza cu grija pe pat, iar eu ma descalt si ma invelesc.
" Noapte buna, Greenie." sopteste in timp ce se indreapta spre usa.
"Noapte buna si tie, Newt. Multumesc ca mai carat."adaug si inchid ochii imediat ce iese pe usa. Somnul ma fura instant.
' In fata mea vad o femeie blonda,cu halat de laborator. Are in mana o seringa cu un lichid albastru in ea. "Totul se va schimba, Cris; dar tine minte: RAU este bun." spune ea cu o voce seaca in timp ce se apropie de mine cu seringa. Vrea sa ma ridic dar nu pot. Am mainile si picioarele legate. Fac un singr lucru: tip: "NUUUU! LASA-MA! NU-MI FACE RAU!" Tip si ma zbat. "imi pare rau, Cris." zice femeia" si ma injecteaza. " NUUUU!".......'
Doua secunde mai tarziu simt ca cineva ma atimge pe mana si tip iar: " Nuuu, te rog, nu-mi face asta." "E ok." aud o voce familiara "Sunt eu. Sunt aici. vei fii bine." E Newt. Deschid ochii. El e langa mine si ma tine de mana si cu cealalta mana ma mangaie in continuare. Ma ridic in sezut si ma asez langa el.Ma inbratiseaza stangaci si eu il tin strans.
"Iarta-ma ca te-am trezit.Nu am vrut. Am avut un cosmar."ma scuz eu rusinata.
"Nu-ti fa griji. sunt aici.voi fi aici. nu cred ca-ti face placere sa-mi povestesti, nu?"zice el in timp ce ma mangaie pe spate.
"Nu." zic sec. " Newt, stiu cum ma cheama. Cris. Cris e numele meu."ingan.
"Ai un nume deosebit... ca tine.." imi zice.
" Tu stii mereu cum sa ma faci sa zambesc" ii zic razand incet.
"Vorbesc serios"zice. "Nu fii prostut, eu nu sunt deosebita... adica sunt deosebita de voi... ca sunteti baieti, duh" zic exact ce gandesc. "UNU: eu nu sunt prostut ; DOI: pe langa faptul ca esti deosebita mai esti si frumoasa" "haha" vorbele lui ma socheaza. "Asta pentru ca sunt singura fata de aici"zic. "Nu, asta pentru ca esti frumoasaa" Am ramas fara cuvinte, dar am reusit sa spun: " Newt, tu esti frumos." "Crezi?" ma intreaba zambind " Sunt sigura."
Imi inlatura o suvita de pe fata si mi-o aseaza dupa ureche. Ma trage mai aproape de el si ma imbratiseaza strans. Il imbratisez si eu.
Simt ceva. Fluturasi in stomac.Sentimentul asta e senzational. Newt e special. Are ceva aparte. Nu e ca restul baietilor. Stiu asta.
Dupa ce imi da drumul imi sopteste la ureche:
"in curand se va lumina asa ca ar fi bine sa ma duc in camera mea. nu vrem ca cineva sa suspecteze ceva."
"Dap." ii zic in timp ca ambesc cu gura pana la urechi. "Ne vedem maine dimineata. Somn usor, Cris."
"suna mai bine cand ma strigi greenie." adaug. "asa sa fie, greenie" imi zice chiar inainte sa inchida usa " Noapte buna, Newtie." zic incet si ma culc la loc. Fara vre-un alt cosmar.
CITEȘTI
LOVE in the MAZE
FanfictionTe-ai gandit vreodata ca iti poti alege baiatul pefect? Ar fi un vis devenit realitate. Ei bine, nu este asa si in cazul lui Cris. Fara familie, fara amintiri despre trecut, este parte al unui experiment mortal. Singura fata din poiana, frumoasa de...