CAPITOLUL 8:Secretul

272 18 1
                                    

Îmi pare rău pt intarziere. Va las sa va bucurati de capitolul acesta. VA PUP SI MII DE SCUZE. :-)


"Ah, Thomas, Minho, slava cerului ca sunteti bine. Incepusem sa ma ingrijorez" am zis eu imbratisandu-i pe rand.

"Ti-am fi lipsi, nu-i așa?" intreaba Minho pe un ton sarcastic.
" Hey, nu mai rade, eu vorbeam serios." Ii spun si ii dau un pumn jucăuș in brat.
Ma uit la Thomas si observ ca ma privește pe furiș si îmi evita privirea. Ma uit repede la Newt si el da din cap in semn ca ar trebui sa-i spun ce am visat.
"Thomas, ești bine?" Întreb iar acesta se uita repede la mine si își drege vocea. " E...eu ...Aaa.."      " De fapt n-a fost in apele lui toată ziua" intervine Minho. "Thomas, ce se întâmpla?" Întreaba Newt.
"E..eu trebuie s..sa vorbesc cu C...Cris."sa bâlbâie Thomas. "De fapt" zic eu cu un ton stins" si eu am sa-ți spun ceva."
Newt se uita la mine cu subînțeles."E ok, Newt, ma descurc.." Ii zic încet." Ce se întâmpla aici?" Întreba Minho.

" Vino, prietene " ii zice Newt si bate ușor pe spate, si dupa ce se îndepărtează, Newt se întoarce si îmi face cu ochiul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

" Vino, prietene " ii zice Newt si bate ușor pe spate, si dupa ce se îndepărtează, Newt se întoarce si îmi face cu ochiul. Ii zâmbesc slab si ma întorc spre Thomas.
" Cred ca ar fi mai bine dacă mergem intr-un loc mai retras. Hai in camera mea. " zic iar Thomas pornește in urma mea pe scări.
Deschid usa la camera si ma așez pe pat. Ii fac semn lui Thomas sa se așeze lânga mine . Vine si se aseaza si se uita in pământ.
Nu știam ce sa fac . Cum sa-i zic. Cum va reacționa. Ma întorc înspre el si ma uit la el. Pare îngândurat. " Thomas " încep eu in șoaptă dar știu ca m-a auzit." Uite, eu trebuie sa-ți spun ceva ... Am avut un vis ciudat... Ceva ca o memorie..." "Ce ?! " se ridica Thomas deodată din pat "Si tu?!" Zice de data asta mai calm... "Si eu am avut un vis...se făcea ca... Ca noi doi ... Ca noi doi...eram...Aaa..."" Frați" intervin eu , dar vocea mea abia s-a auzit. " Când ai avut visul?" Ma întreaba..." Azi noapte.." " Deci, noi aaa crezi ca e real?" Spune el si un zâmbet mic i se strecoară pe fata. " Nu am nici o idee... singurul lucru pe care il stiu este ca imi pari familiar inca de cand am pasit in locul asta blestemat."zâmbesc si eu, si el se apropie. Ma ridic in picioare, si il iau in brațe fără sa mai aștept altceva de la el. Dupa puțin timp, îmi Răspunde la îmbrățișare si îmi șoptește" Ne-am promis unul altuia ca ne vom regăsi. Te iubesc, surioara?"

"Si eu te iubesc" ii șoptesc si ii dau un pupic pe obraz

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Si eu te iubesc" ii șoptesc si ii dau un pupic pe obraz.
"Ma bucur ca te am langa mine... lucrurile mergeau atat de prost pana sa vii tu." zice Thomas si ma ia de mâna. " Oh, Thomas, dar lucrurile inca merg prost..." zic eu si o mica lacrima mi se prelinge pe obraz.

          "shhh, nu plange, Cris... nu plange, promit ca o sa fie bine, promit sa va scot de aici" zice in timp ce imi sterge lacrimile de pe obraji. "Iar eu o sa te ajut... O sa fiu puternica si o sa te ajut sa iesim din iadul asta." zic deodata plina de incredere.

            Ne hotaram sa coboram la ceilalti, dar in drumul nostru pe scari Newt si Minho ne apar in fata. Minho se strâmba cu subînțeles si întreaba:" voi doi, sunteți...?" "Frați " Răspunde Newt categoric, vizibil încordat. " stai, tu de unde stii? " întreaba Thomas" Eu i-am spus. " zic si ma apropii de Newt.

Il îmbrățișezi si-i șoptesc "Multumesc" si-l pup pe obraz. Minho foace un" uuuuuu" lung dar Thomas ii da un pumn jucăuș in brat. Radem cu toții, iar eu zic " Zii ploioasa,dar frumoasa."si Newt rade.
"Nu as zice tocmai frumoasa " se aude o voce din spatele meu.



LOVE in the MAZEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum