CAPITOLUL 11: Groaza

297 13 2
                                    

          Am ales.
"Iarta-ma Newt! Nu uita ca te iubesc! " tip in timp ce o iau la fuga in interiorul labirinului.

     Aud strigate in urma mea, dar ceea ce imi rasuna in ureche, sunt cuvintele LUI "Bloody! NU, CRIS?! NUUUUUUUUU!!!!!!" Iau dupa nimic. Nu mai aud nimic. Usile s-au inchis. Sunt moarta. Nu aveam nevoie de confirmarea lui Thomas. " Tocmai te-ai sinucis." "Dar te-am ales, Thomas. Am ales sa mor cu tine."

       " offff. Nu fii asa, Cris! Cine zice ca murim?!" Zice Tom
" nici macar tu nu te crezi" ii zic cu ochii in lacrmi. "Shhh, nu mai plange.O sa fim bine... Off... Pe cine pacalesc?!"

       " pe mine sigur, nu, si nici pe Minho, deci mai ramai tu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


       " pe mine sigur, nu, si nici pe Minho, deci mai ramai tu..." " offf surioara, tu mereu ma faci sa zambesc... Dar... Asculta-ma. Putem s-o facem. Pentru Newt. Are nevoie de tine."

         " OK. Am s-o fac... Vom reusii. Siii, ce s-a intamplat cu Minho?" "Pai, domnul Sassy, s-a luat la cearta cu o bocitoare si... Asta s-a intamplat..."

"Am o idee" zic eu dintr-o data... " Hai sa-l agatam pe Minho de lianele de pe ziduri ca sa nu fim nevoiti sa-l caram dupa noi." " Doamne, surioara, ce noroc am ca esti aici..."

Am facut intocmai cum m-am gandit. Dupa ce l-am agatat pe Minho, am pus hanoracul meu pe post de momeala pentru bocitoare. Acum o asteptam... Cinevs-ar fi gandit ca o sa zic vreodata in viata mea ca astept o bicitoare...
" surioara, odihneste-te putin, te scol eu cand se apropie bocitoarea." "Mbiine."

Nu apuc sa inchid un ochi ca deja se aud pasii bocitoarei. " vine" soptesc eu si imi scut cutitul din teaca, caci urmeaza sa luvrsc bicitoare, deoarece cintesc mult mai bine ca fratele meu.
Dupa colt, apare un paianjen urias, robor... Era oribil. Eram socata. Nu ma mai puteam misca. Il auzeam pe Thomas cu ma striga sa tintesc, dar nu imi reveneam din soc.

Chiar inainte ca bocitoarea sa se intoarca spre noi, am luat-o la fuga cu Thomas cot-la-cot cu mine. Si am alergat asa, pana cand nu am mai auzit-o, dar chiar insine sa ne oprim, a aparut in fata noastra. De aceasta data, am apucat sa arunc cutitul care cred ca a nimerit-o in ochi. Thomas m-a tras de maneca si dupa ce am mai luat vreo 2 cotituri, pe neasteptate, Thomas m-a tras in jos, asa ca am cazut amandoi si am simtit juliturile de pe brate si obraz.
Chiar inainte ca bocitoarea sa apara, fratele meu, m-a rastogolit pana intr-o crapatura la baza zidului, unde s-a bagat si el. Eram acoperiti de liane.

Asta a fost o noapte de groaza. Am adormit imediat...



Dragii mei, v-am facut cadou inca un capitol.💋💋💋
Enjoy it❤️
P.S La media e bocitoarea, iar gif-ul este cu Cris cand plange.

LOVE in the MAZEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum