CAPITOLUL 5: Slujba

367 24 7
                                    

                   Ma trezesc la auzul batailor in usa. "Intra" zic eu in timp ce ma asez pe marginea patului. Alby paseste in camera."Este ora mesei, greenie." imi zice. "Cris"zic."Ce?""Asa ma cheama. Cris. Nu greenie."ii zic in timp ce imi aleg hainele din micul dulap."ne vedem la masa." si cu asta inchid usa de la baie. Se aude si usa de la camera deci e clar ca a plecat. Dupa 5 minute sunt gata. Schimbata. Pieptanata. Spalata pe dinti(cu un fel de pasta cred). Gata de masa.

                   Intru in sala de mese si ma asez la coada. "Neata" zic cand imi primesc portia de mancare." neata si tie, greenie. eu sunt frypan. bucatarul."zice si imi da o sticla cu apa."Cris"zic. "Ma bucur ca te-am cunoscut"zice el "asemenea"ii zambesc si-mi intorc privirea spre mesele pline de baieti. In multimea de baieti care rad si glumesc, il vad pe Minho pe scaun. Ma striga si imi face cu mana. Ii fac si eu cu mana in semn ca l-am vazut. Ma duc la masa lui Minho unde se mai afla si Thomas, Newt si Chuck. Ma asez langa Newt, vis-a-vis de alergatori.

                " Hey greenie" imi zice Newt in timp ce imi face cu ochiul si ma prinde usor de mana pe sub masa, lundu-ma prin surprindere. Ii zambesc siret si zic: "Buna dimineata baieti""Neata Cris" zice Thomas iar eu ma uit ciudat deoarece nu am mentionat numele meu. Minho isi da seama de asta si zice:" Newt ne-a spus numele tau. Zambesc si ma apus sa mananc. "Deci azi e ziua cea mare"aduga Chuck dupa o lunga perioada de tacere. Nu stiu la ce se refera, asa ca ma blochez putin si ma uit la fiecre dintre cei de la masa mea cu o privire foarte confuza."Care zi?""Ziua in care iti alegi slujba, sau mai bine zis, ea te alege pe tine."se hotaraste Newt sa vorbeasca."Ah, nu stiam"zic.

             "Nu-ti fa griji! Nu e mare lucru. Trebuie doar sa incerci toate slujbele si vei fi aleasa sa lucrezi la care te pricepi cel mai bine." Fiecare isi mananca micul de jun in liniste, in timp ce eu si Newt tot schimbam priviri. Dupa ce am terminat, Alby a venit la mine si mi-a spus ca ma asteapta la el in birou peste o ora sa incepem cu alegerea slujbei.

                Imediat ce Minho si Thomas au plecat spre labirint, Newt imi face semn sa-l urmez. Ma ridic de la masa. " Pe mai tarziu, Chuckie!" zambesc si ii fac cu ochiul imediat inainte sa-l urmez pe Newt. M-a dus in padure. Pana n-am ajuns undeva mai departe si ne-am asezat pe un bustean, nici unul dintre noi n-a scos o vorba. Newt ma luat pe dupa talie si m-a tras mai aproape de el."m-am gandit sa ne petrecem impreuna ora de dinaintea inceperii muncii."zice."imi face placere"ii zic si-mi asez capul pe umarul lui."Tu ce lucrezi?" il intreb in soapta?"Eu sunt liderul la gradina si al doilea in comanda dupa Alby" imi zice. Este important rolul lui.

                "Atunci imi voi da toata silinta la gradinarit."zic timida " Asta ar face lucrurile mai usoare. Daca te descuri, la consiliul de diseara cand va trebui sa te alegem, voi putea sa te aleg la gradinarit si te voi vedea toata ziua. Asta mi-ar face mare placere." "si mie, de altfel."zambesc si il sarut pe obraz. Dupa o scurta pauza, intreb: "Hey,Newt?""Dap""Crezi ca-s putea fi alergatoare?"

                  Newt zambeste amuzat."Nu e asa, usor, greenie. In plus, Minho trebuie sa te aleaga si credema nu este o slujba pe care ai vrea sa o-ncerci. Este cea mai urata slujba.Nimeni nu a supravietuit o noapte in labirint. Nu as vrea sa te pierd.""Deocamdata sunt cu tine si voi da ce-am mai bun ca sa raman langa tine la gradinarit." "Hai,iubire. E timpul sa mergem."

                   'Iubire'??? Asa mi-a spus. Asta e draguuuut. Acum chiar zambesc cu gura pana la urechi. Si cred ca si Newt a observat asta. Ma ia de mana si ma saruta pe par. Cand ajungem la marginea padurii, ne dam drumul la maini ca sa nu ne vada cineva.

                   Ziua asta, a fost o zi plina. Am lucrat mult si bine peste tot, dar cel mai mult mi-am dat silinta la gradinarit asa cum i-am promis lui Newt. Seara, consiliul a decis. Asa cum ma asteptam, fiinca stiam ce am facut, slujba mea este de Gradinar. Acum voi fi cu Newt mai mult. Acum ma simt in siguranta.




















LOVE in the MAZEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum