MAHALLE ARASI - 7

47.2K 1.6K 398
                                    

#Darbeyehayır

#HerşeyVataniçin

Multimedyada kızların elbiseleri

Bölüm şarkısı ; Bora DURAN - Sen De Gidersen

--------

Düğün günü

Sabah olduğunda çalan alarmla yorgun bir şekilde uyanıp Leyla'yı da binbir zorlukla uyandırmıştım. Dün gece kına gecesi olduğu için çok yorgunduk.

Bugünse, Esra ve Ahmet'in düğünü vardı.

Sabahın köründe kalkmış olmamızın nedeni ise kuafördü.

Üstümüze öylesine bir şeyler geçirdikten sonra hızla kahvaltı etmiş, elbiseleri alıp kuaförün yolunu tutmuştuk. Leyla heyecandan yerinde duramıyordu.

Kuaföre geldiğimizde koltuğa gelinliği ile oturmuş saçının modelini kuaföre anlatmaya çalışan Esra ile karşılaşmıştık. Ailesi de diğer koltuklar da makyajlarını yaptırıyordu. Leyla ile Esra'nın ailesine selam verip kabinlere yöneldik. Geçen kısa zaman içinde ailelerle tanışmıştım.

Esra'ya gelinliği çok yakışmıştı. Adeta ışık saçıyordu etrafa.

Leyla'nın elbisesini giymesine yardımcı olup onu saçını yaptırmaya yolladım. Bende üstüme elbisemi geçirdikten sonra kabinin perdesini açıp dışarı çıktım.
Bekleme koltuğuna gidip elbisemin kılıfını ve çıkardığım giysilerimi poşete yerleştirdim. Elbiseyi daha önce denemiştim ve Leyla bedenimi doğru tahmin etmişti.

Aynanın önünde elbisesini düzeltmeye çalışan Leyla'ya yardım etmek için yanına gittiğimde Leyla bana döndü.

"Nasıl olmuşum?" dedi cilveli bir şekilde.

Gülümseyerek yamuk duran kol zincirini düzeltirken "Çok güzel olmuşsun kızım." dedim.

Kıkırdayarak kulağıma eğilirken " Sende fıstık gibisin yavrum." dedi.

Birlikte kahkahalar atarken kuaför salonunun kapısı açıldı. İçeri Zeynep girdiğinde selam verip kabinlere üstünü değiştirmeye gitti.

Bizde koltukta oturmuş saçları yapılan Esra'nın yanına gittik.

Sırayla saçlarımızı ve makyajlarımızı yaptırırken kuaförün kapısı çaldı.

Ahmet ve birkaç arkadaşı içeri girdiğinde aynı anda Esra da oturduğu koltuktan kalktı. Ahmet ve Esra birkaç saniye birbirlerine baktıktan sonra kendine ilk gelen Ahmet oldu. Ahmet, Esra'ya yavaşça yaklaşıp alnını öperken Leyla yanımda kıskançlıktan kuduruyordu.

"Ee tamam ama abi bende burdayım!" diyen Leyla ile hepimiz kahkahalar atmaya başlamıştık.

Kuaförden hep birlikte çıktıktan sonra arabaya bindik. Fotoğraf çekimi için ormanlık bir alan seçilmişti. Esra ve Ahmet poz verirken Leyla ile kenarda yeni pozları için balon şişriyorduk. Leyla birkaç resme katılmış komik pozlar veriyordu. Derken, Leyla bir anda kolumdan tutup beni de resme soktu. Birkac poz verdikten sonra tekrardan arabalara binip Esraların evine gittik. Esra'yı evine bıraktıktan sonra, Ahmet ile kendi ailesini almak için geri döndük. Araba yolculuğumuz Ahmet'in Leyla'ya kendini yarandırmaya çalışmalarını dinleyerek geçmişti.

En sonunda Leyla kabul etmişti de yalandan trip atmaya son vermişti.

İki üç arabaya doluşup kız almaya gittik. Cavidan teyze şık bir etek ceket takımı giymişti tülbenti kahverengiydi. Emel teyze lacivert uzun bir elbise giymiş ve beyaz şal takmıştı.

MAHALLE ARASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin