Sizi o kadar seviyorum ki Allah'ım 46. sıradayız. Yerim sizi ya. Çok teşekkür ederim. Sizin sayenizde bunu başardık. Teşekkürler.Multimedyada bölüm şarkısı var Şebnem PAKER - DİNLE
ve Cemal ile Leyla var..
Keyifli okumalar..
--------
Yazarın ağzından
Yaşlı adam sıkıntıyla yüzünü sıvazladı,
" Oğlum, sırf sen istedin diye iyi bir gelecek vaat eden elemanımı işten çıkardım. Artık bana söz verdiğin gibi şirketin başına geç." dedi.
Kahkaha atan genç, oturduğu koltuğa daha çok yayılıp bacak bacak üstüne attığında karşısında oturan adama yüzünde oluşan sinsi bir tebessümle baktı.
" Baba bu yaptığım sadece başlangıçtı. Aslı, bana muhtaç olana kadar durmayacağım. Unutma ancak onunla evlenirsem şirketin başına geçerim." dedi ve ayağa kalkıp ceketinin düğmesini ilikledi. Arkasını dönüp kapıdan çıkacağı sırada ona seslenen adamla duraksadı.
"Erdinç oğlum yapma."
Arkasını dönmeden kapı kolunu çevirdi ve mırıldandı. " Kimse beni engelleyemez, baba!"
-------
Erdinç, oturduğu koltuğa iyice yerleşirken adamından aldığı haberi düşünüyordu. Aslı, şehirden ayrılmıştı. Nasıl oluyordu da Erdinç'e yardım istemek için gelmiyordu. Masasının üzerindeki her şeyi büyük bir sinirle yere savurduğunda başıyla kafasını sıkmaya başladı. Anlaşılan başka şeyler yapma vaktiydi.
Bunları daha sonra düşünecektir zira başı çatlıyordu genç adamın...
-----
Aslı, soğuk havadan dolayı üşüdüğü için kollarını sıvazladı ve odaya girdi. Kuvvetli öksürüğü boğazını acıttığında hastalığının artmaması için dualar etti.
Yarım saattir Leyla'nın eve gelmesini bekliyordu. Cavidan teyzenin durumu gün geçtikçe iyiye gidiyordu. Bu yüzden herkes biraz rahatlamıştı.
Evin kapısının sesiyle odadan çıkıp gelene bakmak için koridora yöneldi genç kız. Askılığa montunu asan Leyla'nın görüş açısına girmesiyle yanına yöneldi ve iki dost, kardeş birbirilerine sıkıca sarıldı.
Hal hatır sorma faslından sonra genç kız dinlenmek için odasına yöneldi.
Aslı, aradan geçen birkaç günün ardından annesiyle konuşmuş; annesinin telefonunu bozduğunu öğrenince hemen yaptırmasını istemişti. Annesine işten ve evden kovulduğunu söyleyince , yapılan haksızlık karşısında annesi birkaç tatlı olmayan söz söylemiş, Leyla'nın yanına gitmesi ile ilgili olarak ise " Bir tatil gibi düşün ve dikkatli ol!" demişti.
Telefonu kapatan Aslı, evin sessizliğine bir anlam veremedi. Odadan çıkıp salona yöneldiğinde evin bomboş olduğunu anladı. Kaşlarını çattı.
Evde kimse olmayışını garipsese de, dün akşamki konuşmalar aklına gelince bugünün Cavidan teyzenin hastaneden çıkış günü olduğunu hatırladı. Mutfağa girdiğinde masanın üzerindeki çeşitli tatlıları, bir sürü tabak ve çatalı gördü. Ocakta kaynayan çayın başına gittiğinde kısık ateşte olduğunu gördü.Yavaş adımlarla masanın yanına geldi, eliyle masanın üzerindeki çatallardan birini aldı. Diğer eliyle tabağı tutarken tatlılardan birine uzattı çatalını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHALLE ARASI
General FictionAslı, düğün için gittiği şehirde, başına geleceklerden habersizdi. Aşk o farkına varmadan kalbini ele geçirmişti. Murat ile Aslı.. --- Sen benim alın yazımsın.. Sen ise benim ömrüm... --- Bir aşk düşünün. Sadece düşünün ve sonunu siz yazın.