4.Bölüm

465 152 51
                                    

Multi medya; Doruk

##Rüya##

iki saattir odamda matematik testi çözüyorum ve evet matematiği çok seviyorum, gün içersinde muhkkak 5 ya da 10 test çözerim. Şuan ara vermem gerektiğini söyleyen bir midem var. Karnım guruldamaya başladı ve annem yemek için beni çağırmadı kesin yemek yapmıyor ,en iyisi gidip acıktığımı ona söylemek ve birlikte yemek yapmak. Annemle en çok sevdiğim şeydir yemek yapmak.

Bu yüzden hızlı adımlarla merdivenlerden aşağıya indim. salona yöneldim ve kapıdan içeri girince sadece ağabeyimi gördüm bu yüzden ona annemin nerede olduğun sordum

"Ağabey annem nerede biliyor musun?"

"Mutfakta olması lazım yemek yapacakmış."

"Tamam o zaman bende yardıma gidiyorum."

Mutfağa doğru gittim ve kapıyı açtım kapıyı açmamla yerde kanlar içinde yatan anne mi görmem bir oldu. avazım çıktığı kadar bağırdım ''ANNEEEEE!'' hemen annemin yanına gidip onun başını kaldırıp dizimin üstüne koydum.

'' annem...gözlerini aç...Niye yatıyorsun yerde anne hastalanma kalk...hadi...ANNE! KALK. HADİ ANNEM KALK.''

''Anne '' diye bağırarak uyandım. karşımda duran Baran'a sarılıp ağladım o da bana sarılıyordu. Hıçkıra Hıçkıra ağladım. Baran tek kelime bile etmedi sadece bana sarılmış susmamı bekliyordu... biraz daha sakinleştikten sonra tek bir kelime bile etmeden yastığa başımı koyup uyudum. Ağladığım için zaten uyumam daha kolay olmuştu....

Gözüme vuran güneş yüzünden uyandım ve gözümü birkaç defa ovuşturduktan sonra yataktan doğrulacaktım ki sırtımdaki ağrı yatağa geri uzanmama neden oldu. O sırada odanın kapısı açıldı ve içeriye Baran girdi.

''Bak sen hanımefendiler uyanmışlar ama kalkmaya teşvik etmemişler.''

bense ona minnettar ve üzgün bir şeklinde bakıyordum.
''sırtım ağrıyor onun için kalkamadım.''

Bana bakıp tebessüm etti ve ''çok yatmaktandır o'' başta bu haline şaşırsam da söylediği şeye dediğim tek şey, keşke öyle olsa.

''keşke...Hamit(!) pisliği yüzünden ağrıyor.''

Kaşlarını çatmış bir şekilde bana bakıyordu bu sefer. ''ne yaptı?'' tıslar bir şekilde söyledi, baya sinirli gözüküyor ama ben o olayı hatta o günü anlatmak istemiyorum. ''dövdü'' dedim kısaca. o da bana doğru gelip ''arkanı dön ve sırtını göster'' bir an düşündüm göstermeli miyim göstermemeli miyim sonuçta o bir erkek ve ben ona sırtımı gösteremem.'' Sadece yarana bakacağım'' pekala sırtımı ona dönüp üstümdeki tişörtü yukarı doğru sıyırdım. ''tamam indir tişörtünü'' dedi ve olayla ilgili bir şey demeden ''kalkmana yardım edeyim'' dedi ve ben bir şey demeden beni kolumdan tutup yavaşça kaldırdı.

'' Senin şu iş olayı tamam ama bu şekilde çalışmana izin vermem önce iyileşeceksin sonra çalışacaksın.''

Bense başımı onaylamakla yetindim çünkü sesi ben itiraz kabul etmem diyordu zaten bende yaralı bir şekilde çalışamam. ''tamam. sen git duş al...Ha unutmadan sen yatınca bir kaç elbise aldım dolapta onları kullan.'' bende onu onaylayıp banyoya gidip duş aldım.

Duşumu aldıktan sonra tamda bedenime uygun olan bu giysilerden üzerinde LOVE yazan yarısı gri yarısı da lacivert olan salaş bir üst ve onun altına ona uygun bir tayt giyinip aşağıya indim.

Salona doğru yol aldım lakin Baran yoktu bu yüzden bende hemen seslendim "Baran" buradayım diye ses gelince sesin geldiği yöne doğru gittim. Geldiğim yer bir mutlaktı daha önce evi gezmediğim için mutfağın nerede olduğunu bilmiyorum.

BİR RÜYA GİBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin