Doruk'un ağzından;.....
Sabah uyandığımda ilk işim lavaboya gitmek oldu. Lavaboda rutin işlerimi yaptıktan sonra odama geçip saate baktım...Saat 11,30 olmuş baya uyumuşum. Tabi dün kaderi eve taşıyınca yorgun olmam normaldi. Umudum ağır değildi ama mesafe uzun olunca yorgun düştüm.
Dolabımdan siyah tişört ve jean pantolon giyinip odadan çıktım.
Umudumun kapısını çaldım...Ses gelmeyince bir kaç defa daha çaldım ama yine ses olmayınca içeri girdim. Odasında yoktu belki aşağıdadır.
Aşağıya indim ve önce mutfağa baktım orada da olmadığını görünce içime bir huzursuzluk çöktü. Salona vardığım zaman da salonda sadece Baran vardı.Ona sorayım belki görmüştür.
''Kardeşim kaderi gördün mü?'' Baran biraz bekledi ve sonra cevap verdi.
''Sinirliydi çıktı'' Ne demek sinirliydi çıktı? Hem neden sinirli olsun ki? Dün o kadar zaman geçirdik mutlu olmalı sinirli değil.
''Neden sinirliydi?''
"Hani biz hastanede oyun oynadık ya sen güya kalp krizi geçirmiştin.
O da anladı bir şeylerin ters gittiğini ve bana anlatmamı istedi bende aranız düzelince anlatırım dedim.
O bugün yani 1 saat ya da 1.30 saat önce anlat falan dedi bende anlattım sonra bir şey demeden çıkıp gitti.
Kızgındı bende sakinleşir gelir dedim ama hala gelmedi."
Ah be umudum ne diye kurcaladın ki o olayı. Bunu yapmasaydım gelmezdin ki giderdin? Seni kaybettim bir daha mi kaybetseydim
Yapamazdım ki. Bu yüzden bir yalan söyledik. Polislerin neden hastaneye gelmediğini de sakladım o hastane işinde senden sakladığım çok şey var.
Neden nasıl hastanelik oldum. Polisler neden bir daha gelmediler. sana bunları anlatsam da bana kızarsın. Ama gitme be umudumm.
Kız bağır çağır hatta vur ama gitme. Beni sensiz bırakma dedim. Sen ise gidiyorsun. Çabuk geri dön eve.
************************************
Şuan çıldırmış bulunmaktayım resmen Kader evden çıkalı 8 saat oldu her yere baktım ama yok.
Polise haber vereyim dedim ama lanet olsun ki 24 saat geçmesi gerekiyormuş. Ya o saat içinde başına bir şey gelirse. Allahım düşüncesi bile kötü.
Ya Hamit kaçırdıysa...Baran bu işi araştırıyor ama eğer o kaçırdıysa bu Hamit'in yanında kalmayacak derdi neyse görüşücez.
Ne istiyor benim umudumdan. Neden onu dövüyor? Seviyor mu? seven bunu yapmaz... başka bir şey var bir insan sevdiğini neden döver? Ya da bir insan sevdiğini dövebilir mi?
Ben onun elini tutarken çok sıkmıyorum canı acır diye o ise ona el kaldırıyor, tokat atıyor....lanet olsun onu elime bir geçireyim mahvedicem kendi ellerimle öldüreceğim.
Derin düşüncelerden ayrılmama telefonum sebep oldu..hızla elime aldım arayan Baran'dı bende hemen açtım.
"Buldun mu? Ha Kaderi buldun mu?"
"Doruk Kaderi bulmadım ama bir kaç görüntü buldum."
"Ne görüntüsü hemen bana da atıyorsun o görüntüleri."
"Yoldayım geliyorum birlikte izleriz."
"Baran çabuk gel kardeşim... ben iyi değilim yok oluyorum....'ya bir şey olmuşsa' diye düşünmek beni öldürüyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR RÜYA GİBİ
Teen FictionAnnesi öldükten sonra üvey abisinden dayak yiyen bir genç kızın hikayesi. Abisinden kaçıyor ve ilk aşkını buluyor. Genç kızın hayatında ki tek umudu ilk aşkı. İlk aşkının da ondan pek bir farkı yok. İkiside birbirine fazlasıyla bağlı. Asla kopmayan...