Bahar'dan;
Baran şarkı söylüyordu hem de benim için...ilk defa şarkı söylediğini duyuyor ve görüyorum. Gözlerim dolmaya hazır bir şekilde. Benimle göz göze gelince ağlama dercesine başını iki yana salladı. Gözümün dolma sebebi mutluydum ondandı.
Her ne kadar odun gibi gözüksede içinde bir romantik erkeğin olduğunu biliyordum. Ajan olmasından mı kaynaklı bilmiyorum ama sert gibi görünüyor ama değil. Sevdiğini çok güzel belli ediyor ve çok güzel seviyor.
Gözlerine bakınca bana olan sevgisini görebiliyorum...elimi her tutuşun da belli etmese de heyecanlandığını anlayabiliyorum. Kalbinin atışının hızlandığını, beni kıskandığını, beni sevdiğini benim için her şey yapabileceğini anlayabiliyordum ve bunu bana kanıtlıyor.Gözlerimi gözlerine hapsettim sadece onun güzel sesini duyuyor ve onun güzel gözlerine bakıyordum. Seviyordum bu odun gibi görünen romantik erkeği.
Şarkısını bitirdi yanıma gelip ellerimi tuttu...gözlerimin içine baktı ve konuşmaya başladı.
"Bahar'ım...sen bu kış adamını yaza çevirdin...bu soğuk,katı adamı, sıcak ve daha da iyi bir insan haline getirdin. Sensiz geçen onca yaşıma ve hayatıma baktığımda ne kadar yanlızlık ve bi çare halinde oldugumu anladım.
Senin sevgin beni benden aldı...bir an gözümün önünden kaybolsan hemen gözlerim senin yokluğunu fark ediyor ve bir özlem içinde bakıyor etrafa. Sensiz bir saatim bile geçsin istemiyorum Bahar.
Senin beni benim de seni sevdiğim gibi bir dolu gün değil bin dolu hatta daha fazlasını istiyorum. Hep yanımda, gözümün önünde ol istiyorum. Varlığını bilmek istiyorum yokluğunu değil. Seni sevdiğim gibi kimseyi sevmedim ben Bahar. Senin yerin bende hep farklıydı...seni ilk gördüğümden bu yana hep farklı bir yerdeydin.
İşin aslı ne biliyor musun Bahar? Bu evlilikten korkan adam seninle evlenmek için sabırsızlanıyor....seninle sabaha gözünü açmak istiyor, seninle gözlerini kapamak istiyor ve seninle bir ömür yaşamak istiyor.
Elimden tuttu ve ayağa kaldırdı...sonra yere çöküp bir kırmızı kutu çıkardı cebinden...kutuyu açtı ve yüzüğü çıkardı.
Bu odununla evlenir misin Bahar? Benimle evlenir misin?"
Gözlerim dolmuş bir şekilde ona bakıyordum...cevabım belliydi zaten ama şuan hem heyecanlıydım hem mutlu hemde şaşırmıştım...gözlerimden akmayı bekleyen yaşlarım son sözle serbest bir şekilde akmaya başladılar.
"Evet" dedim yüksek olduğunu düşündüğüm ses tonuyla.
Yüzüğü parmağıma taktı ve sarıldı bende sarıldım sıkı bir şekilde...o kadar mutluydum ki sanki ayaklarım yerden kesilmiş uçuyorum. Patlayan havai fişekler...başımızdan aşağıya doğru dökülen süsler.
Beni etrafımda döndürmeye başladı...o mutluydu ben mutluydum. Biz mutluyduk...bu aşkı bir ömür yaşatmaya yemin ettik bu yüzükle.
Gözüm içine baktı, gözünün içine baktım ve aynı anda söyledik o kelimeyi farkında olmadan.
"Seni seviyorum."
"Seni seviyorum."
Elimi tuttu ve denize doğru yürüdük...bir tekne vardı önce kendi bindi sonra da beni bindirdi ve olduğumuz yerden uzaklaşıp denizin tam ortasında durduk.
"Kabul edeceğini biliyordum güzelim. Beni ne kadar sevdiğini biliyorum çünkü...burdan döndüğümüz zaman bizi özel günler bekliyor olacak. Şimdiden kafa dinlemek güzel olacak."
Gülümsedim ve ona yaklaşıp sarıldım..onu çok seviyorum beni bu denli kendine bağlamasına ilk başta şaşırıyordum ama şuan çok iyi anlıyorum ben onu sevmeyeceğim de kimi seveceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR RÜYA GİBİ
Novela JuvenilAnnesi öldükten sonra üvey abisinden dayak yiyen bir genç kızın hikayesi. Abisinden kaçıyor ve ilk aşkını buluyor. Genç kızın hayatında ki tek umudu ilk aşkı. İlk aşkının da ondan pek bir farkı yok. İkiside birbirine fazlasıyla bağlı. Asla kopmayan...