9.Bölüm

278 126 33
                                    

Multi medya ; Gaye İnan
Yazım hatam varsa affedin çok sevgili okurlarım.😊😆

"Sevgilim!...sen iyisin değil mi?..yeni haberim oldu."

"Gaye"

"Sevgilim mi?"

Doruk'la aynı anda konuşmuştuk ben sorumu Doruk'a bakarak söylerken o da Gaye denilen kıza bakıyordu sorumu duyduğu anda direk bana baktı tam konuşacağı sırada Gaye denilen kız buna engel oldu konuşarak.

"Hayatım nasıl korktum bir bilsen...Ne oldu neden bu haldesin? Sen iyimisin?"

Bu soruları sorduğu zaman eş zamanlı olarak beni de yatağın yanından kaldırıp kendisi oturdu. Doruk ise hiç bir şey demiyor sadece o kıza bakıyordu. Başımı yerden kaldırıp onlara bakayım derken gördüğüm şey ile dondum bir süre çünkü o kız onu, benim sevdiğim adamı öpüyordu. Bu çok iğrenç bir durum. Gözümden akan yaşı sildim.

"Ben sizi rahatsız etmeyeyim."

Dedim ve koşarak çıktım odadan. Hem ağlıyor hemde koşuyordum. Etrafı bulanık görsemde umursamadım  hastanenin arka bahçesine gidip bir banka oturdum ve ağladım. Daha şiddetli bir şekilde ağladım.

Sanki başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüş içim yanıyor alev alıyor. Kalbim kavruluyor , yanıyor.

Neden?...Doruk sevgilin olduğu halde neden benimle sevgili olmak istedin neden ya neden?....Sevdiğim kız demedin mi? Hatta beni sevdiğini de söyledin? Peki neden hayatında benden başka biri daha var? Ben bile seni...hayır hayır bu cümlenin devamını getirmeyeceğim. Ben sana verdiğim sözü artık tutmayacağım.

Hem artık benim yüzümden zarar da görmezsin. Bitti...Tek umudum da gitti..Artık uzaklaşma vakti gedi.

Hastaneye bakıp söylediğim son söz
"Seni seviyorum Doruk. Sen her ne kadar başka bir kızı sevsen de"

Arkamı döndüm ve hızlı adımlarla hastaneden ayrılıp taksiye bindim ve Baran'ın evinin adresini verdim.

Baran'ın bana verdiği bir miktar para ile kalacak yer bulabilirim sonra bir iş bulurum geçinirim bir şekilde. Evin önüne geldiğimizde taksici ye beklemesini söyledim ve hızla eve gidip bana ait olan odadan kıyafet dolabına gidip bütün kıyafetleri aldım yatağın üstüne bıraktım.

Baran'ın odasına gidip gözüme çarpan ilk bavulu aldım ve kendi odama gittim yatağın üstünde bulunan kıyafetleri bavula koydum ve banyoya ilerleyip diş macununu ve fırçasını bir de şampuanı alıp banyodan çıkıp bavulun içine koydum. Makyaj ve takılarımı da alıp bavula koydum.

Yaptım şeyden eminim benim yüzümden ona zarar geleceğindense o kızın yanında daha mutlu olur belki. Evet evet hem zarar da görmez değil mi? 'Aptalın tekisin neden sevdiğin adamı başka kıza yar ediyorsun?'

Sevgili iç sesim ben ona zarar veririm benim başımda bir bela var bir mesaj iletmede Doruk ölümden dönüyor beni Doruk'la bir yerde yakalarsa o zaman Doruk'a ne yapar sen düşün.

Bavul doldurma işlemin tamamlandığı zaman odadan çıktım ve dış kapıya doğru ilerledim. Kapı koluna elimi koyup tam açacaktım ki ben açmadan kapı açıldı.

Baran! Hayır nerden çıktın sen, izin vermez ki benim gitmeme şimdi. Önce bana sonra elimdeki bavula baktı.

"Ne yapıyorsun sen?" Sert ve bir o kadar soğuk bir sesle onu ilk defa böyle gördüm.

"Gidiyorum"

"Hiç bir yere gitmiyorsun." Al iste biliyordum. Ama baran ben çok kararlıyım bana engel olamayacaksın.

BİR RÜYA GİBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin