1| Invited to Urk

591 9 3
                                    

"Charlooooooooooooottttt!!!!!!" Hoor ik aan de andere kant van mijn flatdeur geroepen worden. 

Dat zullen Céline en Larissa zijn die mijn nieuwe flat komen bewonderen. 

Ik ben erg fier dat ik dit helemaal in mijn eentje heb ingericht. 

Zonder mijn modellen werk, dat ik als bijbaantje doe, zou ik dit wel nooit kunnen betalen maar ja daarvoor doen we het, het geld. 

Begrijp me niet verkeerd, ik doe het wel graag maar het feit dat iedereen me zomaar kan bewonderen in lingerie is niet al te fijn, maar dat neem je erbij zeker. 

Het is uiteindelijk ook maar voor Hunkemöller, dus niet voor super veel merken.

Ik loop naar de voordeur en doe ze open met een vrolijke lach. 

Larissa springt in mijn armen en loopt dan met grote ogen rond in mijn flat, Céline knuffelt me ook stevig en dan ja..

Springt Niall Horan in mijn armen en knijpt hij me bijna dood. 

"Hey boobooo!" roept hij luid in mijn oor. "Hey Niall." roep ik even hard terug. 

Hij kijkt me verontwaardigt aan en wrijft dan over zijn oor. 

Ik doe de deur achter me dicht en loop achter hen. 

Niall kijkt meteen in mijn koelkast om te kijken of er wat te eten is en Céline en Larissa kijken met grote ogen rond. 

"Het is echt super mooi!" zegt Céline. 

"En gezellig." volgt Larissa haar op. Niall komt aan met drie glazen cola en bier voor hem. 

"Honey that's not polite. You just came in." 

"I don't mind." zeg ik terwijl ik m'n schouders ophaal. 

"Charlotte het is echt mooi hoe kan je dit betalen?!" vraagt Céline. 

"Please girls, speak English?" vraagt Niall met een klein lachje. 

"Sorry baby" en Celine kust Niall. 

"The modelling pays well, with just the office job I couldn't afford this." zeg ik. 

"So you girls wanted movie night huh?" vraagt Niall. We knikken alle drie. 

"I've got an idea! Go sit on the couch and close your eyes!" zegt hij enthousiast. 

We doen alle drie wat hij zegt en horen hoe hij Netflix opstart en paar klikjes hoor je en dan start het geluid. 

"Open your eyes!" we doen onze ogen open en zien op het scherm 'THIS IS US' staan. 

"NOOOO Niall not again I've watched that movie five times already!" 

"What's that?" vraag ik. Niall kijkt me beledigt aan.

"That's THE movie of one direction!" roept hij naar me. 

"Okay let's see it." zeg ik simpel waarop Céline zucht.

-

De film is nog geen 10 minuten bezig en Niall zijn maag gromt al. 

Ik lach, "I'll order pizza." "You're the best!" Zegt Niall met een grote lach. 

"Niet voor mij, Ik moet vertrekken naar mijn werk." zegt Larissa. 

Ik geef haar een knuffel als afscheid en bestel dan voor ons 3. 

Daarna ga ik terug liggen in de zetel. "Charlotte, is Harry niet jouw type?" 

Niall kijkt op bij de naam Harry en ik frons mijn wenkbrauwen. 

Niall en Céline kijken me afwachtend aan en ik weet eventjes niet wat zeggen. 

"I'm happy single" lach ik. 

"Harry would like you." zegt Niall droog. 

Op dat moment gaat Niall zijn telefoon. 

"HA speak of the devil, it's Harry !" Roept hij. 

Céline en ik lachen. Hij neemt op. 

"Hi Harry!" roept hij enthousiast door de speaker. 

"Alle komaan Charlotte, geef toe, Je bent al veel te lang alleen." zegt Céline. 

"Céline'ke, 2 jaar is niet lang alleen zijn eh." lach ik. 

"Gewoon eens elkaar leren kennen kan toch? Wie weet meer.." zegt ze sneaky. 

"Céline, stop." Ze lacht plagerig naar me. 

"Baby, Harry has to ask something" zegt Niall terwijl hij zijn gsm op luidspreker zet. 

"Hi Céline." zegt een zware hese stem waar ik kippenvel van krijg. 

Ik negeer het gevoel dat ik krijg door zijn stem te horen en luister verder. 

"Hi Harry." antwoord Céline. 

"Would you like to come to Urk? I'm a bit bored here and would love to have some company." 

Ik zie aan Céline dat ze iets van plan is. 

"OH nice I would love to, Can I bring my best friend? She's probably bored too this weekend." 

Mijn ogen worden groot en ik schud mijn hoofd hevig naar Niall die me grijnzend aankijkt. 

"Yeah sure." antwoord de trage stem waar ik steeds opnieuw de kriebels van krijg. 

"Céline!" roep ik luid terwijl ik een kussen naar haar hoofd gooi. 

"AUW!" roept ze terug. 

"Euhm Niall is everything okay there?" komt er uit de telefoon. 

"Oh yeah that's Charlotte, Céline's best friend. She can't wait for this weekend." hoor ik Niall zeggen. 

"NIALL!" roep ik dan en gooi ook een kussen naar zijn hoofd waardoor hij uit de zetel valt en Céline en ik hard lachen. 

"Don't hurt my Nialler!" roept Harry plots. 

Ik lach en roep terug "Sorry." Ik hoor een grinnikje uit Niall's telefoon. 

"So y'all come over this weekend?" "Yeah!"Antwoord Niall. 

"Bye Niall, Céline and Charlotte?" lacht Harry. 

"Yup that's her." Ik bloos een beetje maar verstop het. 

"Bye Harry!" roepen Niall en Céline. 

Veel zin heb ik niet in het weekend, zeker niet om heel de tijd die kriebels te voelen als hij praat. 

Of om te blozen als hij nog maar iets tegen me zegt. 

Nope komt niet goed. 

Het is al kei lang geleden dat ik met een jongen heb gepraat die me dit gevoel gaf, en ik heb nog maar enkel zijn stem gehoord...

Please vote!! X

PerfectWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu