Na heel lekker gegeten te hebben rekenen we af en gaan we terug naar de auto.
"Babe do you want to sit next to me?" vraagt Niall.
Céline glimlacht en gaat vooraan zitten wat dus wilt zeggen dat ik achteraan met Harry zit.
"Harry, where is the park?" Vraagt Niall.
Harry zegt de routebeschrijving alsof hij een gps is.
"Et voila!" zegt Céline.
Ik kijk uit het raam en zie een klein gezellig park.
We stappen alle vier uit.
"I swear this park is so lovely. When I'm going for a run it's in this park." zegt Harry als we met vier in het park binnen stappen.
Mijn ogen vallen meteen op de vijver in het midden van het park, de drang om er naar toe te stappen en aan de rand te gaan zitten is groot.
Niall en Céline stappen hand in hand op het pad voor ons en doen wat de meeste verliefde koppeltjes doen als ze hand in hand lopen, Kussen de hele tijd.
Ik kijk hun na tot ik Harry zijn stem hoor achter mij.
"Tell me something more about you." zegt hij met een glimlach.
Dus ik begin te vertellen over mijn familie, studies, werk, Larissa, en Antwerpen waar ik dus woon.
Ondertussen zijn we gaan zitten op het gras aan de vijver, zoals ik graag wou.
"You've got the most beautifull smile I've ever seen." zegt hij als ik klaar ben met vertellen.
"Thanks..." Zeg ik lachend.
Als dat alles is wat hij onthouden heeft van wat ik net verteld heb..
"No really how you smile when you talk about the people you love and the things you like to do, you just start glowing it's actually fascinating."
Hij komt dichter naar me toegebogen en ik zit verstijft ik weet niet wat te doen, dit is echt heel lang geleden voor mij.
Hij wrijft een lok haar dat voor mijn gezicht hing achter mijn oor.
Ik glimlach klein en voel me automatisch dichter naar hem toe buigen.
TOT er drie gillende meisjes achter ons staan die ons moment verpesten.
Hij mompelt nog "sorry" voordat hij op kijkt en vlug voor me gaat recht staan zodat ik beetje verborgen ben.
Hij knuffelt de meisjes, foto,handtekening waarbij de meisjes blijven zeggen 'omg! I love you' waarop hij vriendelijk antwoord, 'I love you to!'
Hij draait zich nog snel om en fluistert, "Call Céline or Niall."
Ik knik en bel Niall.
"Who's that?" vraagt één van de meisjes.
"The best friend of Céline." Antwoord Harry kort.
"OMG IS NIALL HERE TOO?!" Roept een ander.
"Charlotte is something wrong?" hoor ik door mijn gsm.
"Fans found out that you and Harry are here, I had to call you from Harry."
"Fuck, in a few minutes there or gonna be more than 'some'. We have to get out of here." zegt Niall.
"You and Harry go to the car together. Don't listen what the girls say they probably think you're his new girl. Céline and I are coming towards you."
JE LEEST
Perfect
FanfictionHerschreven in 2019 Eerste deel van de trilogie. --------------------------- Een meisje genaamd Charlotte De Ryck is de beste vriendin van Céline Vandycke, jaja het nieuwe lief van Niall Horan. Charlotte kan het heel goed vinden met Niall. Ze is al...