16| I love you

315 6 0
                                    

Vier dagen later

Na zeker paar dagen dat het drugs-in-drankje gebeurd was, voelde ik me nog heel misselijk en duizelig maar gelukkig voel ik me vandaag al wat beter...

"Baby?" roept Harry. "Yes." ik stap uit de badkamer en trek mijn tshirt aan net op het moment dat Harry binnenkomt zit ik vast met mijn hoofd. 

"Wow okay" zegt Harry lachend. 

"Can you help me instead of laughing?" vraag ik beetje geïrriteerd. 

"Mmmh sorry." hij komt naar me toe gestapt en ik voel zijn handen op mijn zij.

"Just pull the tshirt." mompel ik. 

In plaats van hem naar beneden te trekken trekt hij hem uit. 

"Harry, this isn't funny.." Hij gooit mijn t-shirt naar de overkant van het bed. 

Ik zucht en wil naar daar lopen maar Harry houdt me tegen. Ik kijk hem aan en hij grijnst.

"You're gorgeous." zijn handen schuiven beetje naar beneden waar ze op mijn kont liggen. 

Hij drukt zijn lippen op de mijne. "What's your plan?" mompel ik tussen de kus door. 

Hij heft me op waardoor ik met mijn benen rond zijn heupen hang. 

"Harry what are you doing?" "Such, don't speak." hij zoent me weer. 

Ik doe wat hij zegt en stop met praten en zoen hem terug.

Ik snap al wat hij van plan is. 

Hij legt me neer op het bed en kijkt naar me. 

Hij trekt zijn tshirt uit en komt naar me toe gekropen tot zijn hoofd boven dat van mij eindigt.

Ik zie twijfel in zijn ogen maar hij zucht en dan... 

"I love you," fluistert hij. Ik schrik maar glimlach. "I love you too." 

Hij haalt opgelucht adem en dan druk ik mijn lippen op de zijne en voel zijn handen overal op mijn lichaam. 

"Are you sure? Now you're good with the pil and stuff? " fluistert hij lachend. 

"Yes." zeg ik kort en leg mijn hand op zijn achterhoofd en trek hem dichter bij mijn lippen en kus hem verder.

----

"I love you so much." fluistert Harry nog eens als hij me een kusje op mijn voorhoofd geeft. 

Ik glimlach en kijk naar boven. "I love you too." 

Ik lig naakt op Harry's getatoeëerde borstkas. 

"When are Louis and Freddie coming?" 

"He was going to send a message when he was outside, I'll take a look."

Ik hef me zelf van zijn borst op en hij rolt naar de rand en haalt zijn iphone uit zijn broekzak. 

"Ow fuck he arived six minutes ago." Hij springt uit het bed trekt zijn kleren terug aan. 

"Get dressed on your tempo."

Hij kust mijn voorhoofd en loopt dan zo snel mogelijk de trap af. Ik zet me recht en trek mijn ondergoed en mijn jeans en tshirt terug aan. 

Borstel vlug door mijn haar en ga dan ook naar beneden maar wacht aan het einde van de trap. 

"So where is she?" vraagt een onbekende stem. "Still upstairs she's coming."

"Mmmmh upstairs, you've been naughty?" Ik hoor Harry lachen. 

"I hope you're going to like her.." "You really love her isn't it?" 

PerfectWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu