8| Shoot

362 7 2
                                    

3,5 weken verder

Ik stap mijn douche uit en haast me in mijn ondergoed en werp dan een snelle blik op mijn klok.

Ik heb nog een halfuurtje ruim de tijd om mij klaar te maken en te ontbijten.

Ik trek een zwarte kokerrok aan met daarop een witte blouse.

Daarna neem ik mijn zwarte handtas en stop mijn portemonnee, lader van mijn gsm en mijn bril er in, Ja ik draag een bril, heb die nodig als ik veel op computer moet werken en moet rijden.

Ik drink mijn kop koffie uit en eet mijn kom muesli op.

Gisteren toen ik aan Larissa vertelde over Harry flipte ze echt letterlijk.

Ik moet lachen bij de gedachte aan gisteren terwijl ik mijn ontbijt opruim.

Daarna neem ik mijn handtas, loop mijn appartement uit zo uit het appartementsgebouw in mijn auto waar mijn ringtone gaat.

Harry belt me.

Ik neem op zet hem op luidspreker en start mijn auto.

"Hey!" zeg ik enthousiast.

"Hey beautiful, how are you?"

"Good, I'm just riding to work now. What are you doing?"

"I'm going to LA."

"Oh fun!" ik probeer enthousiast te klinken maar vind America plots zo ver. "Please-"

Hij onderbreekt me en zegt dan wat ik net wou vragen. "I'll call you when I land, and I'll tell the pilot to fly safe." Ik lach.

"So what are you doing today except working?"

"I've a shoot tonight."

"Mmmh a lingerie shoot?" Ik lach.

"Yes Harry." Ik kom aan op mijn werk.

"Euhm I'm at work, I need to hang up." "Okay, have fun today!"

"Okay, bye." zeg ik met een grote glimlach als ik ophang en uit mijn auto stap.

Ik stap dik tegen m'n zin het gebouw binnen zo de trappen op naar mijn kantoor.

----

Nog een uurtje en ik ben er vanaf vandaag.

De hele dag irritante telefoontjes van mensen die willen scheiden of mensen die hun buurman voor de rechter slepen.

Ik zucht en kijk op als meneer De Decker voor mijn bureau komt staan.

"Mag ik mijn afspraken voor morgen?" vraagt hij kortaf.

Ik knik en geef hem een blad met de afspraken op.

Ik voel mijn telefoon trillen.

"Charlotte, ga maar door ik vertrek ook."

"Danku!" zeg ik met een glimlach.

Hij is dan wel onbeschoft maar hij is de enige dat zijn secretaresse vroeger laat doorgaan hier.

Ik kijk op mijn gsm scherm en zie dat ik berichtje heb van Céline.

Céline:

Ik kom naar je shoot! :-D x

Charlotte:

Is goed! het is in die studio een straat verder van jouw huis x

Ik stap in mijn auto en start hem opweg naar de locatie.

Ik neurie mee met de radio, wordt terwijl boos op ander bestuurders als ze niet goed rijden in de file en kom dan aan op de locatie later dan ik had verwacht.

PerfectWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu