6 Dagen later
"Baby don't be mad but," Ik draai me om en kijk Harry vragend aan.
"Kendall is here"
"Huh? Did you invite her?"
"No she just stood for the door."
"Mmh okay, I'm coming in a minute." zeg ik als ik mijn handdoek los maak van mijn lichaam en mijn ondergoed aan trek.
Harry staart me aan in de deuropening.
"Babe, go downstairs, she is there alone."
"I want to stay with you here." hij bijt op zijn lip als ik langs hem loop naar de dressing.
"Who knows what happens then?" Ik knipoog naar hem en loop de dressing in.
"Now go downstairs!" roep ik nog.
Harry's Point Of View
Ik doe wat Charlotte vraagt en loop naar beneden.
Ik zie Kendall staan leunen tegen de zetel.
"Coffee?" vraag ik vriendelijk, Ik weet dat ze in de ochtend liever koffie heeft dan thee.
"Yeah thanks!" zegt ze lief.
Ik loop naar de keuken en zet het koffieapparaat aan.
Ik hoor Kendall's voetstappen naar me toe lopen en ze komt naast me leunen.
"So why are you here?" vraag ik als ik me focus op het koffieapparaat.
Ze neemt mijn hand vast en zegt "Harry I miss you."
Ik lach ongemakkelijk terwijl ik mijn hand wegtrek. "Kendall, I'm with Charlotte."
Het is 5 min stil en ik geef haar de mok koffie die gevuld is.
"Sugar is here." ik wijs naar het kastje boven haar.
"I still know." ze glimlacht naar me en ik probeer een kleine glimlach terug te sturen.
"You know I'm better, I can do so much more with and for you than she does." zegt ze met een groot ego, het onderwerp ligt dus nog steeds bij de relatie tussen mij en Charlotte.
"Is that why you came? To convince me you're better than Charlotte?" ik lach terwijl ik het zeg. Kendall knikt.
"Good try, it doesn't work."
Op dat moment hoor ik Charlotte de trap af komen. "Sure?" ze komt voor me staan.
"I'm pretty sure." Plots komt ze dichter en laat ze zich vallen op mij en drukt ze haar lippen op de mijne.
Ik sta aan de grond genageld en weet niet wat te doen.
"Harry?" Charlotte's stem breekt als ze m'n naam uitspreekt.
Ik hoor haar meteen terug naar boven lopen. Ik duw Kendall van me af.
"Happy now?" ze glimlacht enkel.
"Please go away. now." zeg ik proberend mezelf rustig te houden.
Ze haalt haar schouders op en loopt naar de deur.
"You've got my number, call me." ze knipoogt en stapt dan uit de deur.
Ik hoor boven een deur dicht geslagen worden en loop meteen de trap op richting onze slaapkamer.
Charlotte's Point Of View
Mijn ademhaling is erg onrustig als ik mijn gsm neem en meteen naar Céline bel.
JE LEEST
Perfect
FanfictionHerschreven in 2019 Eerste deel van de trilogie. --------------------------- Een meisje genaamd Charlotte De Ryck is de beste vriendin van Céline Vandycke, jaja het nieuwe lief van Niall Horan. Charlotte kan het heel goed vinden met Niall. Ze is al...