"Harry! Open the door!!" ik wordt wakker in een onbekende kamer en kijk rond met mijn wazig zicht.
Naast mij voel ik iemand uit het bed stappen.
"Harry where is Charlotte?!" roept de stem van Céline.
Ik kom recht en realiseer mij nu pas dat ik in Harry's bed lig.
Ik kijk vlug naar mijn lichaam waar mijn kleren nog altijd zitten, gelukkig.
Ik wrijf de slaap uit mijn ogen en denk aan gisteren.
Ik glimlach bij de gedachte van zijn lippen.
"Charlotte there you are!" gilt Céline plots.
Haar ogen worden groot en ze kijkt naar Harry.
"We didn't do anything! I swear she just fell a sleep yesterday." zegt Harry snel.
Ik lach als hij bang kijkt naar Céline.
"Ow oke," ze knipoogt naar me, "We vertrekken binnen halfuurtje, ik zal jouw koffer wel inpakken, geniet jij nog maar wat." zegt ze met een grote lach.
"Dankje, je bent de beste!" zeg ik nog als ze de kamer uitloopt.
"Goodmorning beautiful." Harry zijn ochtendstem klinkt erg zwaar als hij terug naast me komt liggen en zijn lippen op de mijne drukt.
Ik glimlach tegen zijn lippen waarna ik terug trek zorgen makend om mijn ochtendadem.
"Goodmorning" mompel ik waarna ik mijn hoofd terug in het kussen laat vallen.
"Still tired?" vraagt hij.
Ik knik klein, en hij komt met zijn hoofd op mijn buik liggen.
Ik lach en zijn hoofd wordt naar boven geduwt.
"What are you doing?"
Hij kijkt naar mij en knijpt in de zij van mijn buik waardoor ik een kleine gil laat daarop begint hij te grijnzen en hij terug naast mij komt liggen.
"Charlotte, am I going to hear you when you're back in Belgium? Or is this just a one time thing?" vraagt hij dan als hij met zijn groene ogen in mijn bruin-groene ogen kijkt.
Ik schrik van zijn vraag.
Waarom vraagt hij zoiets?
"Ofcourse! I've your number, We can text and call whenever we want. Why do you ask?" zeg ik met een glimlach.
"I've experienced with just a few days and then nothing, mostly hook-ups." zegt hij eerlijk.
"Ow, well I don't see this as a hook-up because we didn't have sex." zeg ik droog.
"Better, you couldn't handle all this sexiness." daar is narcistische Harry.
Ik rol mijn ogen en druk mijn lippen op de zijne om hem te doen zwijgen.
Hij neemt mijn gezicht vast en drukt zich dichter tegen mij aan.
Zijn tong vraagt om toegang en ik twijfel even tot ik hem die geef, hij glimlacht en zoent me verder.
Blijkbaar maakt ochtendadem hem niet veel uit.
Ik voel Harry's hand van mijn gezicht naar beneden glijden richting mijn kont maar onze zoen wordt onderbroken door een bericht op mijn gsm.
Ik trek weg en kijk op mijn iPhone.
Céline:
We zijn klaar kom je? xx
"I need to go" zeg ik.
Harry zucht en gaat uit het bed en trekt mij er ook uit.
Ik leg mijn haar goed en stap richting Harry.
"Bye beautiful." zegt hij als hij zijn lippen nog een keer op die van mij drukt.
"Aren't you waving us goodbye?" vraagt als ik wegtrek en mijn pruillipje opzet.
"Ofcourse but I can't kiss you outside..." zegt hij.
"Oh yeah" zeg ik een beetje afwezig. 'Perks of dating a world famous Singer' zou Céline zeggen.
Hij neemt mijn hand en we lopen zijn kamer uit en zo de lift in.
Hij neemt me in een knuffel en drukt een kusje in mijn haar.
De lift deuren gaan terug open en we lopen eruit waarna hij me spijtig genoeg los laat.
We lopen het hotel uit en zo naar de auto.
Niall knuffelt Harry en daarna geeft Céline hem een knuffel en stappen ze in.
"So.." mompel ik als ik naar Harry kijk.
Hij kijkt me recht in mijn ogen aan als ik klein naar hem lach.
"Ugh fuck it." zegt hij plots waarna hij me vast pakt en me zoent.
Ik kan me zelf niet helpen om te glimlachen dus glimlach tegen zijn lippen.
"Come on lovebirds!" Roept Niall lachend.
"I'll see you soon" fluisterd Harry.
"See you" zeg ik als ik nog een kusje op zijn wang geef.
Ik trek de deur open en kijk hem aan. "Bye Beautiful." "Bye..." Zeg ik als ik in stap.
Ik kijk hem via het raam aan en glimlach naar hem.
Hij glimlacht terug en knipoogt.
Niall start de auto en Harry zwaait naar ons drie als we vertrekken.
"So tell us EVERYTHING!" Zegt Niall plots.
"Well euhm...he asked me on a date but then Niall called him that we couldn't go out for dinner so he offered to go to his bedroom and order room service and watch a movie."
"That's not everything, give u detaills!" Zegt Céline daarop.
"We orderd pizza, looked my favorite movie.."
"And???" Céline is als een tienermeisje aan het gillen.
"We kissed, the whole evening" zeg ik uiteindelijk.
"See I was right, you and Harry are made for each other!" Zegt Niall waarop ik lach.
"Yeah teddybear you're always right!" Zegt Céline met een baby stemmetje.
Oh nee ze beginnen met hun belachelijk gepraat.
Ik neem vlug mijn tas en zoek naar mijn oortjes.
"My baby girl is also always right." Antwoord Niall terug.
Ik zucht en zoek verder en vind ze gelukkig!
Ik zet vlug mijn muziek op en geniet.
Ik kan echt niet meer tegen dat melig gedoe van hun.
Harry:
You see, trusting me isn't that hard. Xx
Charlotte:
Maybe you're right. Should trust more boys from now on. x
Harry:
That's not what I meant...
Charlotte:
I know, now go acting. Or singing, don't know your schedule. xx
Harry:
Think I'm going to write a song, about someone. xx
Charlotte:
Interesting... x
Ik glimlach breed als ik mijn iphone sluit en uit het raam kijk.
Please vote!! X
JE LEEST
Perfect
FanfictionHerschreven in 2019 Eerste deel van de trilogie. --------------------------- Een meisje genaamd Charlotte De Ryck is de beste vriendin van Céline Vandycke, jaja het nieuwe lief van Niall Horan. Charlotte kan het heel goed vinden met Niall. Ze is al...