1 Week later
"Babe, wake up your mum is coming soon!"
Harry knippert met zijn ogen.
We zijn nu al een week verder. Deze week ging vlot alleen kennen alle fans van Harry en ook de paparazzi me nu.
Ik heb in verschillende boekjes gestaan als "Harry's new girl!"
Niet dat ik het erg vind om zo genoemd te worden, totaal niet, maar alleen al die aandacht.
Dat is niets voor mij.
"Yes baby?" hoor ik zijn sexy ochtend stem zeggen.
Ik glimlach "Wake up" ik druk mijn lippen op de zijne.
"Put some clothes on, I need to go to my shoot "
"And my mum?"
"You'll pick her up after bringing me to the shoot.. And then you're coming back to the shoot." leg ik uit.
Hij knikt en stapt uit bed en trekt een broek aan en een wit hemd waarvan de bovenste knoopjes openstaan.
"So what kind of shoot is it?" vraagt Harry.
"It's actually a commercial, It's on the beach, with a boy..." fluister ik dat laatste.
Hij werpt me een jaloerse blik. Waardoor ik een lach moet onderdrukken.
"It's professional!" zeg ik.
"I know I know.." mompelt hij.
Hij kijkt me nogsteeds jaloers aan terwijl ik de kamer uitloop de trap af.
Ik trek mijn jas aan en mijn sjaal want het is al redelijk koud aan het worden.
Harry komt de trap af en neemt zijn autosleutels en zijn portemonnee.
"Are you ready?" vraagt hij blij.
Ik knik en we stappen de deur uit zo in de auto. Hij start de auto en rijdt zijn oprit af.
Uit gewoonte hou ik mijn hoofd al gebogen naar beneden maar het is te vroeg denk ik, er is geen Paparazzi.
"So what do you have to do?" vraagt hij nieuwsgierig.
"Uhm, coming out of the water and yeah flirting with the boy you know the kind of stuff.." Hij knikt klein.
"You don't have to come if you don't want to." zeg ik.
"No my mum and sis really want to come... It's just I'm a little bit jealous of the boy" zegt hij met een grinnikje.
Ik lach. "You've seen me with less than a bathing suit so don't start whining."
----
"See you in an hour!" zegt hij als ik uit de auto stap.
Ik zwaai kort en loop dan over het strand en loop richting Laura en Guido.
"Hi!" roep ik uit als ze mij opmerken. "Hey baby, Je ziet er goed uit." zegt Guido.
"Dat is het werk van die Harry Styles eh." zegt Laura daarna. Ik knuffel hen.
"Dit is Alex, hij is de jongen waarmee je deze commercial maakt."
"Hallo Alex." zeg ik vriendelijk tegen een jongen met lichtbruin haar een heel gespierd lichaam.
Ik loop naar een klein wit tentje en trek een zwart 80's badpak aan.
Laura komt ook binnen en start aan mijn make-up.
JE LEEST
Perfect
FanfictionHerschreven in 2019 Eerste deel van de trilogie. --------------------------- Een meisje genaamd Charlotte De Ryck is de beste vriendin van Céline Vandycke, jaja het nieuwe lief van Niall Horan. Charlotte kan het heel goed vinden met Niall. Ze is al...