15 | Drunk in love

335 7 0
                                    

Na 3 dagen nemen we afscheid van Gemma en Anne. 

We zetten hen af aan het station en nemen afscheid. 

Harry start zijn auto terug net op het moment dat Niall naar hem belt. 

Ik zet Harry's telefoon op speaker en hoor meteen Nialls stem.

"Heeeyyyy Harry!" zegt hij blij. 

"Hey Niall, what's up?" 

"Céline, Charlotte you and me are going out tonight!" zegt hij blij. 

Harry kijkt met een blik naar me van 'Heb-je-daar-zin-in?' Ik knik. 

"Yeah okay, come to my house, but Niall we take a taxi. You're not driving!" 

"Okeej." Ik hoor aan zijn stem dat hij met zijn ogen rolt.

"See you tonight, bye." "Bye." mompelt Niall nog snel. 

Ik druk op het rood telefoontje. "So we're going out.." zegt Harry met een grijns. 

"I've nothing to wear..." Harry grijnst nog harder.

"Come on we'll go shopping." "Shopping with you?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen. 

"If it doens't take much time it's okay.." zegt Harry met een glimlach. 

Dat wordt dus snel een kleedje kiezen dan.

"Okay we're going to topshop." zeg ik als ik naar de winkel wijs. Harry knikt en volgt me. 

Ik stap de winkel binnen en loop snel naar kant waar de kleedjes hangen. 

Harry loopt achter mij met zijn hoofd gebogen en een zonnebril op. 

Ik kijk naar een rood kleedje dat heel kort is en een vrij diepe opening aan mijn borst.

Harry schud meteen zijn hoofd. Ik grinnik. 

Ik neem een zwart kleedje vast, het komt tot net boven mijn knieën en het heeft een open rug tot net boven mijn achterste. 

De mouw zou tot net boven mijn elleboog moeten komen en het kleedje spant heel erg aan. 

Ik kijk Harry vragend aan. "Try it on.." zegt hij als hij naar de paskamers wijst.

Ik knik en loop er naar toe met Harry weer achter me aan. 

Ik stap een hokje in en trek mijn kleren uit en daarna het kleedje aan. 

Ik kijk eerst naar me zelf en ben verbaasd. Mijn vormen zijn voller geworden. 

Mijn kont is ietsje dikker maar mijn buik blijft het zelfde. Ik vind dit kleedje perfect. 

Trek het snel uit en kleed me weer aan. Als ik uit het hokje kom kijkt Harry me raar aan.

"You'll see the dress tonight, go to the car I'm going to pay." zeg ik als ik naar de kassa loop en Harry daarna naar de uitgang. 

Ik sta voor 2 meisjes die aan het giechelen zijn. 

"Did you see him?" "He was here I swear!" zegt het meisje met blonde haren. 

"Why would he come here?" "Because..." het meisje kijkt rond en haar blik blijft bij mij hangen.

Haar ogen worden groot. "Ask her.." zegt ze met een grote grijns. 

Ik frons mijn wenkbrauwen. Het andere meisje kijkt me aan en haar ogen worden ook groot. 

"Did you came in here with Harry? For that dress?" vraagt ze als ze naar de jurk wijst in mijn handen. 

"Euhm no, I'm alone." zeg ik onschuldig.

PerfectWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu