13| I'm here

342 7 0
                                    

"Are you okay?" vraag ik als we heel vroeg onderweg zijn naar Cheshire. 

We moeten zo'n vier uur rijden waarvan we al 2 uur hebben gedaan. 

Ik ben helemaal in het zwart gekleed net zoals Harry. 

"Mmmmh I don't like to see my mom cry..."      "I think nobody does.."

Hij legt zijn hand op mijn been en kijkt me aan als we voor een rood licht stoppen. 

"Thank you." mompelt hij. 

"Harry, it would've been very mean and disrespectful if I wasn't here for you." zeg ik met een kleine glimlach. 

Ik druk een korte kus op zijn zachte roze lippen waarna ik een Iphone-ringtone hoor.

Ik rommel in mijn handtas en zie dat het die van Harry is. 

"Will you aswer for me?" vraagt hij als ik kijk wie het is. 

"It's your mum.." zeg ik onzeker. 

"Please, I'm driving. put her on speaker and just speak first" Ik knik en neem op. 

"Hello," "Harry?" vraagt een zachte stem verbaasd.

"No it's Charlotte, Harry's driving." zeg ik grinnikend. 

"Oh Honey hello!" zegt ze lief, Harry glimlacht klein. 

"When are you going to get here?" ze snikt en daarmee weet je meteen dat ze net gehuild heeft.

"Uhm you're actually on speaker mum, We'll be there at 10" 

"Oh okay alright, the funereal is at 11 so I'll make some tea for us." 

"Thanks, mum, bye" "Bye sweeties!" Hij knipoogt naar me. 

"See! she even likes you on the phone, I can't wait when she meets you in person she will love you." zegt hij lief als hij eens knijpt in mijn been.

"Today is about your stepdad, I don't think she'll give much attention to the new girl her son is dating."  Hij kijkt me aan en beseft dan dat ik vast gelijk heb.

"Welcome in Cheshire." zegt hij na een 2 uur rijden. 

Een rustige buurt heel anders dan Londen natuurlijk. 

"Cosy.." mompel ik als ik naar buiten kijk, mijn blik valt op een groot meer naast de weg. 

Ik zie Harry op zijn horloge kijken en hij zegt,

"I want to show you something.." zegt hij als hij zijn auto in een klein steegje draait. 

"What are you doing?" Hij negeert mijn vraag en glimlacht. 

Hij stopt aan een open plaats en stapt uit. 

Ik volg wat hij doet en stap ook uit. 

Vanaf het moment dat ik ben uitgestapt heeft Harry zijn handen voor mijn ogen.

"Trust me." 

"Okay?" zeg ik beetje bang. 

Hij stapt met mij naar voor en voel wind door mijn haren waaien. 

En als ik voel met mijn voet voor mij is er geen ondergrond meer.

"Harry where are we?!" "1...2...3..." 

Hij haalt zijn handen weg en ik kijk over een prachtig uitzicht. 

Ik sta aan de rand van een steiger uitkijken op het water waar de zon wordt op gereflecteerd.

"Wauw.." mompel ik. 

"I used to come here to think..." zegt hij als hij zijn armen rond mijn middel legt en ik zijn kin in mijn nek voel. 

PerfectWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu