"Komaan Charlotte, je hoeft geen koffie te drinken, wij zijn koffie gaan halen aan het station!" roept Céline.
Ik neem mijn tas en loop naar Céline die aan mijn voordeur staat, de deur gaat op slot en we lopen het appartementsgebouw uit en zo in de auto van Niall.
"Hey Niall!" zeg ik enthousiast.
"BOOBOO!" zegt hij even enthousiast terug.
Ik vraag me af waarom hij me steeds booboo noemt, waarschijnlijk omdat Céline me vroeger zo noemde.
Hij start de auto en we vertrekken.
"So Charlotte, are you exited to meet Harry?" vraagt Niall.
"Ofcourse always happy to meet new people." antwoord ik droog.
Niall grijnst breed "I sended a picture of you yesterday!" zegt Niall.
"WHAT?!" zeg ik luid. Céline knikt, "Je wilt niet weten welke foto."
Mijn ogen worden groot en ik denk direct aan foto van een lingerie shoot.
Céline neemt Nialls gsm en laat me de foto zien.
Een foto die Céline genomen had toen we in Griekenland op het strand lagen.
Helemaal geen mooie foto, de foto was puur toeval getrokken.
Vooral geen foto die Niall naar Harry Styles moet sturen.
"Niall! Wtf?!"
"Booboo look what he replied." antwoord hij. Céline glimlacht en scrolt naar beneden.
Harry:
Yeah she's stunning, I know what you're trying Niall. ;)Niall:
Is it working?
Harry:
Maybe.
"I think he likes you." zegt Niall grijnzend.
Ik bloos een beetje.
"OHH ik zie aan je ogen dat je hem ook wel leuk vindt!" zegt Céline blij.
"Céline ik heb hem enkel nog maar aan de telefoon gehoord en hij heeft een foto van mij halfnaakt gezien, tuurlijk dat een jongen dan geïnteresseerd is." zeg ik oogrollend.
"We zullen zien vanavond." ik haal mijn schouders op.
"Oh Baby our song!" Ik hoor i'm yours van Jason Marz. Niall en Céline beginnen luid te zingen.
--
Na ongeveer 2 uur in de auto te zitten daarvan een uur naar Nialls gezang luisteren, waar ik totaal geen probleem mee had want ben in slaap gevallen voor het laatste uur.
Het is hier rustig helemaal anders dan in Antwerpen.
Niall parkeert zich aan een grote weide waar veel camera's staan en witte tenten.
Waarschijnlijk waar er nu wordt gefilmd.
Ik stap uit en voel meteen koude wind door mijn haren dus trek mijn jas dichter tegen mij aan.
Niall loopt de weide op samen met Céline aan zijn hand en ik achter hen.
Aangezien ik iets kleiner ben dan Céline kan ik me makkelijk verstoppen achter haar.
Niall vraagt aan de eerste persoon die hij tegen komt waar Harry Styles is.
Hij wijst naar de eerst witte tent. Niall knikt.
JE LEEST
Perfect
FanfictionHerschreven in 2019 Eerste deel van de trilogie. --------------------------- Een meisje genaamd Charlotte De Ryck is de beste vriendin van Céline Vandycke, jaja het nieuwe lief van Niall Horan. Charlotte kan het heel goed vinden met Niall. Ze is al...