19| Studio

299 5 0
                                    

3 dagen later

"Baby, I'm going to the studio's. Those live recordings are today." roept Harry als ik in de keuken wat op twitter zit te kijken. 

"Oh wait I'm going with you." Ik zet me recht en loop naar de woonkamer waar Harry nonchalant in een losse zwarte broek met fijne witte lijntjes op en een zwart tshirt tegen de muur leunt. 

"Hurry up then.." zegt hij grinnikend.

Ik trek mijn witte all stars aan en kijk hem aan. 

"Ready" Hij lacht en loopt naar buiten. 

Ik kijk rond me en zie Harry's boek met liedjes en de rest op de zetel liggen. 

Ik stop het in mijn handtas en loop dan naar buiten. 

Ik kijk in de blinkende deur van de range rover en keur mijn outfit.

Lichte jeans met een witte tshirt. Casual maar why not. Ik stap in en Harry start de auto. 

We rijden naar de studio's wat ongeveer 20 min rijden is. 

"You're liking it here huh?" vraagt hij plots. 

"Where?" vraag ik als ik van m'n gsm opkijk. "Londen, Hampstead." 

"Yes I really do.." zeg ik met een glimlach.

"Oh uhm my brother asked to come home for something, he wants me there." zeg ik. 

"When? Is there something wrong with the baby?" 

"I don't think there is something wrong with the little boy and I think this weekend, you can come too if you want?" zeg ik voorzichtig. 

"I can't, I've this radio interviews saturday.." ik knik en leg mijn hoofd tegen het raam. 

"Céline is maybe coming with me," zeg ik dan. Hij knikt en stopt de auto.

"Let's go.." hij stapt uit en loopt met me het gebouw binnen. 

We nemen de lift helemaal naar beneden, in de kelder dus. 

Harry loopt blij naar zijn bandleden. Ik begroet iedereen en ga dan aan de kant zitten.

Plots kijkt Harry me in paniek aan. "What?" vraag ik richting zijn paniekerige blik. 

"I forgot my book, you now with my ideas and stuff." Ik glimlach. 

"Yes you did but I didn't." zeg ik met een glimlach waarna ik het boekje uit mijn handtas haal.

Harry kijkt me verbaasd aan. "You're the best.." fluistert hij waarna hij me een kus op mijn lippen drukt. 

Hij neemt het boekje aan en gaat dan naar zijn micro. De opnames beginnen dus.

"Break!" roept iemand en ik schrik op van het staren naar Harry. 

Hij kijkt me lachend aan. Ik rol mijn ogen en Clara, pianiste,  komt bij me zitten. 

"Aren't you bored?" "What?" vraag ik grinnikend. "Yeah just sitting here." 

"I'm listening to you guys how should I get bored of that?" zeg ik grinnikend.

Ze lacht naar me en ik kijk rond me. Harry zit op een zwarte box in zijn boekje te schrijven. 

"He really loves you... You can just see it in his eyes.." zegt ze als ze merkt dat ik naar hem kijk. 

"And I notice in your smile that you absolutely adore him." ik grinnik.

"Break is over!" roept iemand dan. Iedereen gaat rustig terug. 

Harry kijkt verward op als hij beweging hoort. Hij kijkt me aan en knipoogt eens voordat hij terug naar zijn micro stapt.

PerfectWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu