3 dagen verder, maandagochtend
"Baby wake up, I've a suprise for you.." fluistert Harry.
"Uhu.." kreun ik als ik in mijn ogen wrijf en op de wekker naast mijn bed kijk.
11u ?! Ik spring uit mijn bed en loop zo snel mogelijk naar mijn kast.
Ik had al zeker twee uur op mijn werk moeten zijn, m'n baas gaat zo furieus zijn.
"Babe, you don't need to go to work today!" zegt Harry lachend.
Ik draai me om en kijk hem met gefronsde wenkbrauwen aan.
"I talked to your boss yesterday and have something settled." zegt hij met een grijns.
"What?" vraag ik als ik naast hem ga zitten en hem verdwaasd aankijk.
"You don't have to work for a month, he's taking time off so he said you can do to."
"A whole month?!" vraag ik enthousiast. Harry knikt.
Ik spring op zijn schoot en knuffel hem stevig.
Zalig, eindelijk een volledige maand zonder die gumpy baas van mij, en zonder geld, shit.
"But what am I going to do I need the money and I've nothing planned?" vraag ik.
"Maybe we could go to my place" zegt hij met een glimlach.
"Really?" Hij knikt. Een hele maand met Harry in London, helemaal geen probleem mee.
"I'd love to, when do we leave?" "Today, Céline and Niall already left yesterday."
Ik schrik, oke dit is wel heel impulsief allemaal.
Ik moet nog vanalles regelen, mijn ouders laten weten dat ik niet thuis ben, dan mijn shoots, "Oh but I have my shoots I've to call to Guido!" zeg ik haastig.
"Already did that, And he was so happy to hear that he could come to England for your shoot, everything is settled. Don't worry."
"So I have a whole month vacation from work? Not seeing my grumpy boss every day? And we are going to your place.." vat ik de hele situatie samen.
Harry knikt. "Thank you." ik druk mijn lippen op de zijne en hij lacht.
"If I knew I would get this reaction from you I would've done it earlier." mompelt hij tegen mijn lippen.
----"Are you ready ?" Zegt Harry ongeduldig.
"I think."
"You've got your whole closet with you." zegt hij lachend als hij naar mijn koffers en tassen kijkt.
Ik haal mijn schouders op als hij naar me toe loopt.
"Guido and Laura are coming with the Eurostar and I'll pay everything for their stay." Als hij een paar van mijn koffers en mijn tassen pakt waarna ik het zelfde doe.
"You don't have to do that, I work with them I'll pay everything, Or I'll contact the company maybe they will pay it.." Harry lacht.
Ja een Eurostar voor twee mensen heen en terug en dan nog hun hotel, ik zou het wel kunnen betalen maar dan is er veel geld weg van mijn bankrekening.
We lopen naar beneden en zetten de koffers in Harry zijn auto naast zijn koffer.
"My purse is still upstairs." zeg ik als ik nog naar boven de lift in loop en zo mijn appartement in loop.
Ik neem mijn handtas en loop terug naar de deur en sluit ze.
"Come on baby!" roept Harry van beneden.
JE LEEST
Perfect
FanfictionHerschreven in 2019 Eerste deel van de trilogie. --------------------------- Een meisje genaamd Charlotte De Ryck is de beste vriendin van Céline Vandycke, jaja het nieuwe lief van Niall Horan. Charlotte kan het heel goed vinden met Niall. Ze is al...