Tess
De dag is over en nadat ik en Ace zijn gesplitst bij het bankje ben ik naar huis gegaan. Ik ben in de tussentijd weer verhuisd. Ik ben 3 keer verhuisd. De eerste keer naar de andere kant van de stad, toen weer terug en in de straat van Ace en nu toch weer in de straat waar ik geboren ben maar dan 3 huizen verder van het huis. Zodra ik thuis ben, zet ik de fiets in de garage en loop naar binnen. Aan de keukentafel zit mijn moeder samen met mijn zusje Rachel een kop thee te drinken. ,,Hey mam.'' Ik geef haar een kus op haar wang en daarna wrijf ik over Rachel's haar. Rachel is precies 2 jaar jonger dan mij, en 1 dag. Ik werd achttien en een dag na mij was Rachel jarig en werd ze 16. Dat was afgelopen herfst. Ik gooi mijn jas en tas in de gang en ga aan tafel zitten naast mijn zusje. Ik pak een kop thee en neem een slok. Ik weet dat ik soms als een bitch klink, maar met mijn familie en Ace ben ik heel anders. Veel liever en socialer. ,,Waar is papa?'' vraag ik aan mijn moeder. Ze neemt een slok en kijkt me aan.
,,Die is wat later, heeft een drukke dag vandaag. Die is er weer met het eten.'' Ik knik en kijk Rachel aan.
,,Hoe was het bij jou op school Cookie?'' Ze verteld me over haar dag terwijl we gezellig ook aan het kletsen zijn. Voordat ik het weet is het al 5 uur en ik moet nog huiswerk maken. ,,Ik ben naar mijn kamer, ik heb nog wat huiswerk liggen.'' Mijn moeder en Rachel knikken terwijl mijn moeder aan het eten begint en Rachel tv gaat kijken. Ik pak mijn tas en loop naar mijn kamer toe. Ik pak mijn laptop en open Google. Ik ga naar de schoolsite en zie weer die jongens staan. Ugh. Ik ga ze maar eens opzoeken dan. Weer naar Google en typ 5 Seconds Of Summer in en meteen krijg ik een Facebook pagina. Ik klik erop en zie hun gezichten weer. Ik kijk wat op de pagina en kom erachter dan de blonde jongen Luke heet en de getinte Calum. Okay, ze zitten bij ons op school, dezelfde klas als ik en hebben wat covers. Ik luister er een paar en ze klinken wel okay. Ik pak mijn huiswerk erbij en ga dan toch nog maken wat gemaakt moet worden.
Na 2 uur roept mijn vader dat we gaan eten en maak ik nog snel mijn laatste opdracht waarna ik naar beneden loop. De geur van spaghetti komt me tegemoet en ik glimlach. Lekker! Ik loop naar de keukentafel en ga zitten op mijn vaste plaats. Rachel komt naast me zitten en papa en mama tegenover ons. Mijn moeder zet het eten op tafel en we beginnen met opscheppen. ,,Tess, heb je gehoord van die nieuwe band?'' vraagt mijn vader.
,,Welke? Die brugpiepers die denken dat ze alles kunnen bereiken?'' Ik schiet in de lach. ,,Nee okay, ze kunnen zingen maar komen echt niet ver hoor.''
,,Nou, je weet maar nooit.'' Ik knik naar mijn vader en eet verder.
JE LEEST
Lost Without You || Dutch || ✔
Romance12 jaar, fucking 12 jaar. Meen je dit? Dit kan niet. Echt niet.