Ashton
Vandaag mag Tess naar huis samen met ons dochtertje Elena. Ze is echt een schatje en ik ben ook zo trots op Tess. Vandaag mag ik ze dus ophalen.
Eenmaal aangekomen bij het ziekenhuis stap ik uit en pak de tas van de achterbank mee. Ik sluit de auto af en loop richting het ziekenhuis. Ik kan meteen doorlopen naar de liften en druk als een gek op het knopje omdat ik ongeduldig begin te raken. Ik wil zo snel mogelijk mijn liefje en mijn prinsesje ophalen en mee naar huis nemen. Want daar staat een leuke verrassing op haar te wachten.
Zodra eindelijk de lift er is en ik naar boven ben, loop ik zo snel mogelijk naar de goede kamer. Als ik daar aankom zit Tess aangekleed en wel op haar bed met Elena in haar armen, die vredig ligt te slapen. Ze kijkt op van Elena en glimlacht naar en staat op. Ik loop naar der toe en geef haar een kus en neem heel voorzichtig Elena over nadat ik de tas heb neergezet. ,,Ik heb er even schone kleren ingedaan en wat deodorant en parfum,'' vertel ik aan Tess.
,,Is goed, dankjewel. Ik ga me dan even omkleden.'' Ik knik en Tess loopt naar de badkamer en ik ga op het bed zitten met Elena nog steeds in mijn armen. Ze ligt heel vredig te slapen en ik wrijf over haar wangetje.
,,Hey lief prinsesje van me. Eindelijk ben je er. Ik heb zo lang zitten wachten op je. En nu ben je er en je bent prachtig. Je bent echt een prinsesje. En papa houdt heel veel van je, net als mama. Je mag ook erg trots zijn op mama. Ze heeft je 9 maanden bij zich gehouden en dan mag je ook trots op jezelf zijn dat je er gezond uit bent gekomen. Ik ben ook erg trots op jullie allebei. Nu ben jij mijn prinsesje en mama is mijn koningin. Samen zijn we een gezellig gezinnetje. Want ik houd heel veel van je.''
Op dat moment komt Tess aangelopen en glimlacht naar me. Ik geef Elena nog een kus op haar voorhoofd. Daarna staat ik op en neem ik de tas mee over mijn schouder. We melden Tess af bij de receptie en daarna lopen we naar de auto. Als Tess is ingestapt geef ik haar Elena aan en ik sluit de deur. Ik ren naar de andere kant van de auto en stap zelf in waarna we naar mijn huis rijden. Daar staat een verrassing op haar te wachten.
Als we aankomen bij mijn huis stap ik uit en help ik Tess met uitstappen. Daarna lopen we samen naar binnen en hoop ik zo dat alles goed gaat. Als ik de deur open en Tess met Elena achter me aanlopen staat iedereen op en roep tegelijk: ,,Gefeliciteerd!''
Tess is helemaal verbaasd en ik geef haar een kus op haar wang. ,,Kom, geniet er maar van. Dat heb je nu wel verdiend.'' Mijn moeder komt naar ons toe en neemt Elena van ons over.
,,Mijn kleindochter. Wat een prachtig kind.'' Ik glimlach naar haar en ze neemt Elena mee naar de bank.
De hele middag en avond zijn er mensen hier geweest en ons gefeliciteerd. Ook al zijn we nog zo jong, iedereen steunt ons. Zeker mijn moeder en Tess' moeder. Ze zijn al heel blij dat Elena gezond is geboren.
Ik leg Elena voorzichtig in haar nieuwe bedje. Het bedje hebben we op onze kamer gelegd zodat we haar in de gaten houden. We wonen, zoiets, bij mijn moeder. Tess' moeder vond het ook goed dus hier houden we ook Elena zodat er ook altijd iemand is die voor haar kan zorgen. Nadat ze lekker ligt geef ik haar nog een kus op haar voorhoofd en kruip dan zelf in bed. Tess komt tegen me aanliggen. Tess was al eerder naar bed omdat ze moe was van de afgelopen dagen. Dat snap ik wel, ik bedoel, ze heeft een leven op de wereld gebracht. Dus ze mag wel moe zijn. Ik geef haar ook nog een kus en probeer dan zelf wat te slapen. Samen met Tess in mijn armen en Elena in mijn zicht. Ik ben zo verliefd op deze twee meiden.
JE LEEST
Lost Without You || Dutch || ✔
Romance12 jaar, fucking 12 jaar. Meen je dit? Dit kan niet. Echt niet.