Tess
Mijn dag begon slecht, ik kon niet wakker worden want ik ben gewoon uitgeput. De foto naast mijn wekker trok de hele tijd mijn aandacht. Iedereen op Snapchat had het over de Nationale Beste Vrienden Dag en ik word er schijtziek van. Overal zie je het.
Acey Cupkake: Happy National Best Friend Day bestie! I love you! <3
Zelfs Ace. Okay, ze is wel mijn beste vriendin.
Me: You too! Love you too! <3
Ik gooi mijn telefoon op heb bed, en ga zitten en pak de foto van mijn nachtkastje af. Ik veeg het stof ervan af en kijk naar de foto. Een klein meisje met diepbruin haar en een jongen met bruinblonde krulletjes. Wat waren we schattig. Links ben ik, rechts is mijn beste vriend. Of moet ik was zeggen? Zal hij me nog herinneren? Zal hij nog aan me denken? Mist hij me net zoveel als ik hem mis? Die vragen gaan elke dag door mijn hoofd heen. Ik heb geen zin in vandaag, ik mis hem zo alleen maar steeds meer. Dat wil ik niet. Ik weet dat ik hem moet opgeven, loslaten maar ik kan het niet. Dat kan ik hem niet aandoen, ik heb het beloofd. Beloofd om hem te blijven herinneren. En ik hou me altijd aan beloftes. Die verbreek ik niet. Een traan loopt over mijn wang en valt op de foto, precies op zijn hoofd. Ik mis je Ashton.
,,Tess, let je even op?'' Ik schrik op van mijn leraar Wiskunde. Ik knik en hij draait zich om. ik ga weer verder met tekenen in mijn schrift. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik aan het tekenen ben. ,,Tess, weer aan het tekenen?'' Ik kijk op en mijn leraar kijkt me heel boos aan. Hij kijkt even in mijn schrift. ,,Ga er maar uit, als je dan toch niet op let!'' Ik zucht en pak mijn spullen. Het maakt me niet eens iets uit, ik heb helemaal geen zin om iets te doen op deze dag. Ik pak alles in en gooi mijn tas over mijn schouder en loop naar buiten. Daar ga ik op een van de bankjes zitten. Vanuit de klas kan Tristan me zien en zwaait naar me. Ik zwaai terug en herinner me dan dat ik deze vrijdag ook nog een dat heb ook. Het komt wel goed, Tristan is wel aardig. Ik hoop alleen dat hij zich niet zo uitslooft. Ik ga verder met mijn tekening tot de bel gaat en iedereen naar buiten komt. Nu heb ik tussenuur dus blijf nog even zitten. Tristan komt naast zitten en daarnaast zit zijn beste vriend Jason en daarnaast Ace. Ik knik naar Ace dat ze aan de andere kant van mij komt zitten en ze verplaatst zich. Tristan kijkt me de hele tijd aan, met een scheve glimlach. Wel schattig. Ik kijk hem een keer aan en gelijk kijkt hij weg. Ik grinnik en ga verder met mijn tekening. ,,Wie is dat?'' vraagt Tristan. Ik kijk op van mijn tekening en zie dan dat ik iemand heb getekend, en niet zomaar iemand.
,,Niemand speciaal, ik was gewoon aan het tekenen,'' zeg ik met een glimlach. Ik heb Ashton getekend, zonder dat ik het wist. De tranen prikken achterin mijn ogen maar ik slik ze weg en sla de pagina om.
,,Tess, uhm, vrijdag hebben wij een date. Wat wil je dan doen?'' Ik kijk naar Tristan en denk even na.
,,We kunnen op stap?'' Hij glimlacht en knikt. Jason kijkt op en glimlacht ook.
,,Dan wil ik ook mee! Lekker feesten!!'' Ik kijk naar Tristan en hij vind het goed. Ik knik en dan kijkt Ace op.
,,Ik ook!'' Ik knik en het is dus uiteindelijk een dubbeldate geworden, zoiets. Zo heb ik een date met Tristan maar ben ik ook niet meer alleen. Ook goed.
JE LEEST
Lost Without You || Dutch || ✔
Romance12 jaar, fucking 12 jaar. Meen je dit? Dit kan niet. Echt niet.