1,5 maand later
Tess
Ashton drumt alsof zijn leven eraf hangt. Het is nu anderhalve maand sinds ik ben vertrokken van huis. Het is heel anders op tour. Je vertrekt van plaats naar plaats, je rijdt de hele dag, je hebt soms vrije tijd of een vrije dag. Maar ik was de hele tijd bij Ashton en dat is fantastisch!
Het concert is afgelopen en de jongens komen bezweet en vol energie het podium af en naar de backstage. Ashton komt naar me toe en geeft me een kus. ,,Er is straks een afterparty omdat dit ons vijftiende optreden is. Ga je mee?'' Ik twijfel, ik ben al vroeg op.
,,Nee sorry, denk het niet. Ik ben al vroeg op en wil op tijd naar bed. Maar jij mag natuurlijk wel gaan.''
,,Weet je het zeker? Als je wilt blijf ik dan wel.'' Ik glimlach.
,,Nee, ga nou maar lekker.'' Ik geef hem een kus en hij glimlacht. Samen lopen we terug naar het hotel, die dichtbij de arena zit waar ze vanavond gespeeld hebben. Daar aangekomen lopen we naar de kamer, openen de deur en lopen naar binnen waarna ik op het bed ga zitten. Ashton komt aangelopen en trekt meteen zijn shirt uit. Ja, ik heb hem wel vaker shirtless gezien, omdat we op dezelfde kamer slapen, maar ik geef ook toe, hij ziet er heel goed uit. Ik kleedde mezelf om in de badkamer maar hij gaf er niet veel om waar hij moest omkleden. Ashton is ook heel leuk en heel erg knap. Ik ben ook heel erg verliefd op hem. ,,Om welke tijd is dat feestje?'' vraag ik als ik naar hem toe loop.
,,Ik geloof om elf uur, het is nu negen uur.'' Ik knik en geef hem een kus. Hij loopt naar de koffer en pakt er drie shirts uit. ,,Welke moet ik aandoen?'' Hij heeft een rode, een zwart met geel Nirvana en een ACDC shirt vast.
,,De Nirvana.'' Hij knikt en leg die klaar op de koffer. Daarna loopt ie naar de badkamer en doet daar zijn haar. Niet zo lang daarna komt ie al terug en komt naar me toe. Hij geeft me een kus en glimlacht dan.
,,Ik had niets liever gewild dan dat je meeging op deze tour. Ik vind het heel leuk.'' Ik glimlach. Hij kijkt me aan in mijn ogen, knippert dan naar mijn lippen en weer terug naar mijn ogen. Hij pakt mijn wangen vast en legt zijn lippen op de mijne. Hij begint me ruig, maar passievol te zoenen. Langzaam trek ik hem mee naar het bed en laat me vallen. Ik klim verder terwijl hij op het bed klimt en over me heen komt hangen. Ik leg mijn lippen weer op de zijne en mijn handen gaan door haar haar. De zijne ligt op mijn zij en op mijn wang. Hij zoent me vol passie en vol liefde. Met zijn tong strijkt hij over mijn lip voor toestemming die ik hem geef. Onze tongen worstelen met elkaar terwijl ik mijn handen door zijn haar kroel en trek. Hij glimlacht en in een beweging draai ik ons om en lig ik bovenop. Ik leg mijn lippen weer op de zijne en doe hetzelfde met mijn handen terwijl hij de zijne op mijn kont legt. Dan worden we gestoord door een telefoon die gaat. Ik zucht en ga van Ashton af, aangezien het zijn telefoon is. Hij glimlacht, geeft me een kus en gaat dan uit bed om zijn telefoon te pakken die op het bureau lag. Hij neemt op en legt zijn telefoon aan zijn deur en loopt heen weer terwijl hij belt. Ik kijk wat op mijn eigen telefoon tot ik hem hoor ophangen en kijk hem aan. ,,De jongens willen dat ik kom, want het management wil even iets bespreken over het volgend concert. Sorry,'' zegt ie met zielige puppy ogen. Ik glimlach en geef hem een kus.
,,Dat kan gebeuren, niks aan de hand.'' Hij glimlacht en geeft me dan nog een kus. Hij trekt zijn shirt en schoenen aan en loopt dan naar me toe.
,,Ik ben vannacht pas thuis, dus maak je geen zorgen om mij. Ga maar lekker slapen, dan kom ik er straks bij liggen.'' Ik knik en geef hem een kus waarna hij de kamer uitloopt en richting de jongens gaat. Ik pak mijn laptop en kies een film en zet die op.
Na zo'n 2 uur is de film afgelopen en sluit ik mijn laptop af. Ik pak mijn pyjama en neem die mee naar de badkamer. Daar haal ik mijn make-up eraf, kan mijn haren nog eens door, kleed me om en poets me tanden. Daarna loop ik naar de lichtknop en doe die uit waarna ik naar het bed loop, het nachtlampje aanzet en in bed ga liggen. Ik scrol nog wat door sociale media en uiteindelijk kom ik uit bij Twitter. De eerste tweet die ik zie valt me meteen ook op. Ik open hem en zie dat het een tweet is van een magazine dat vaker tweets plaatst over bekende mensen. Ik zie een foto van Ashton en een meisje met bruin haar. Ik open het artikel en begin meteen met lezen.
Ashton Irwin, drummer van de nieuwe band 5 Seconds Of Summer is gespot met een meisje in de club Pjalena in Melbourne, Australië. Er waren al geruchten rond gegaan dat Ashton een vriendin zou hebben, maar die zijn nog niet bevestigd door hemzelf. Hij is nu dus gespot in een club met een ander meisje, een onbekend meisje. Zou het zijn vriendin zijn of iemand anders? Of zal ie vreemdgaan? Ashton en de meid zijn dansend gespot. Ze hebben samen gezongen op de muziek en zelfs gezoend. Zal er dan toch iets spelen?
Ik voel een brok in mijn keel. Die meid ken ik niet. Er is maar 1 foto van dat ze aan het dansen zijn, maar de zoenende foto is niet bekend. Maar als hun het zeggen zal het toch wel waar zijn? Ashton gaat dan dus vreemd..
Ik kan niet geloven dat hij zoiets durft te flikken. Ik ben boos maar vooral erg verdrietig. Zou het dan echt waar zijn? Ik ben bang van wel. Met opgedroogde tranen over mijn wangen en tranen in mijn ogen probeer ik dan maar te slapen. Ik leg mijn telefoon weg en denk eraan terug. Zacht huilend val ik in slaap.
JE LEEST
Lost Without You || Dutch || ✔
Romance12 jaar, fucking 12 jaar. Meen je dit? Dit kan niet. Echt niet.