Tess
Een kneepje voel ik mijn hand van Ashton nadat we zijn gestopt voor mijn huis. Vanmiddag hebben we het nog verteld aan zijn familie en nu aan de mijne. Daar waren ze er heel blij mee. Ik ben benieuwd wat mijn ouders gaan zeggen. En Rachel? Wat gaat die wel niet denken. Ik begin een beetje in paniek te raken maar word al snel getroost door Ashton. Hij houdt me stevig vast en wrijft over mijn rug. Ik word wat rustiger en laat een diepe zucht. Ik ben er klaar voor. Samen met Ashton stap ik de auto uit en lopen we naar mijn huis. Ik open de deur met de sleutel en laat Ashton achter mij naar binnen. Zodra we bij de woonkamer aankomen word ik weer een beetje onzeker maar word al snel geknuffeld door mijn moeder. ,,Wat goed dat je weer thuis bent!'' Ik knik en knuffel haar terug. Mijn vader geeft me ook nog een knuffel en daarna hoor ik een gil vanuit de achterdeur. Mijn zusje Rachel staat in de deuropening met haar jas nog aan en haar tas op haar schouder. Haar tas gooit ze op de grond en ze rent op me af en springt op me.
,,OMG! Ik ben zo blij dat je thuis bent! Ik heb je zo gemist.''
,,Ik heb jou ook gemist, Cookie.'' Ze giechelt en laat me daarna los en doet haar jas uit en ruimt haar spullen op. Mijn moeder heeft intussen wat drinken voor ons gepakt. Ashton en ik gaan op de kleine bank zitten en mijn ouders naast ons op de grote bank. Rachel gaat op de stoel tegenover ons zitten.
,,Mam, pap, Rachel. We hebben nieuws. Iets belangrijks.'' Mijn moeder verschiet even en gaat dan goed ervoor zitten. Mijn vader legt zijn hand op mijn knie.
,,Vertel het lieverd, we zullen er altijd voor je zijn.'' Mijn moeder knikt en ik glimlach. Ik kijk Ashton aan en hij knikt. Ik adem even goed in en kijk ze dan allemaal aan.
,,Ik ben zwanger, van Ashton.'' Ik laat mijn adem los en kijk ze hoopvol aan. Mijn moeder schrikt even en moet even alles op een rijtje zetten. Mijn vader zit in een soort van shock, hij kijkt naar zijn schoenen en zegt niks. Terwijl mijn zusje juist gilt en op me af rent en me knuffelt.
,,Ik word tante! WOW!'' Ik glimlach lichtjes en kijk maar ouders weer aan. Mijn moeder kijkt mijn vader aan en glimlacht waarna mijn vader terug glimlacht.
,,We worden opa en oma! Dat is fantastisch!'' Ik glimlach opgelucht en mijn ouders geven me allebei een knuffel.
,,En natuurlijk zullen we je, jullie, helpen.'' Mijn vader knikt naar Ashton. Ik glimlach naar hem. Mijn moeder schrikt ineens op en glimlacht naar me.
,,We gaan beschuit met muisjes halen. Nu!'' Ze springt op en samen met Rachel verdwijnt ze en ik hoor ze al snel met de auto wegrijden. Ik grinnik even.
,,Lieverd.'' Ik kijk mijn vader aan. ,,Ik hou van je, en natuurlijk zal ik je steunen. Samen met mama en Ashton natuurlijk.'' Ashton glimlacht even en knikt. Ik geef hem een kus en geef mijn vader een knuffel.
,,Dankjewel pap. Ik hou ook van jou.''
Al snel is mijn moeder weer thuis en maakt de beschuit met muisjes. Met roze en blauwe, aangezien we echt nog lang niet weten wat het word. We eten gezellig wat en er wordt veel gelachen.
Ik ben enorm blij dat allebei de families ons steunen en nu kan mijn moeder en Ashton's moeder me helpen met de baby. Ik leg mijn hand op mijn buik en wrijf erover heen. Je wordt al geliefd lieverd.
JE LEEST
Lost Without You || Dutch || ✔
Romance12 jaar, fucking 12 jaar. Meen je dit? Dit kan niet. Echt niet.