Epiloog

575 15 0
                                    

2 jaar later

Ashton

Vandaag is het een speciale dag. Elena mag voor het eerst naar school. Ze is vorige week 4 jaar geworden dus mag ze nu eindelijk naar school. En ze heeft er erg veel zin in. Ze is al sinds vroeg wakker, ze wilde meteen aangekleed worden en naar school toe. Tess heeft haar, zoals Elena wilde, dus meteen aangekleed. Daarna hebben we samen ontbeten en nu zijn we onderweg naar school. Zodra we er zijn stappen we uit en haal ik Elena uit de auto. Hand in hand lopen we samen naar binnen en nu begint Elena een beetje bang te worden. Het is toch wel iets spannend. Als we bij de klas zijn begroeten Tess en ik de juf en zak ik door mijn knieën zodat ik op dezelfde hoogte zit zoals Elena. ,,Luister lieve schat, het is een spannende dag en ik weet dat je dit kan. Het word vast gezellig in de klas. Je gaat nieuwe vriendinnetjes maken en gaat leuke dingen doen. Veel plezier. Geef papa eens een kus en dan lekker naar binnen.'' Ik krijg een kus van Elena op mijn wang waarna ze naar Tess loopt en haar ook nog een kus geeft. Daarna loopt ze naar binnen en kijkt nog 1 keer om. Tess en ik zwaaien nog een keer en dan gaat ze op een stoel zitten. Meteen is ze in gesprek met een ander meisje en giechelt ze al. Dat giecheltje herken ik uit duizenden. Tess en ik lopen samen naar buiten, naar het raam waar we nog 1 keer zwaaien naar Elena en ze waait terug en geeft een luchtkusje. Ik geef er een terug en samen met Tess loop ik terug naar de auto. Eenmaal in de auto zucht ik even. ,,Wat is er?'' vraagt Tess.

,,Dit is moeilijk. Ons kleine meisje groeit op.'' Ze knikt en geeft me een kus.

,,Zie dit ook als een positief punt. Ze wordt volwassen en wij hebben ook weer wat tijd voor elkaar. Zullen we eens lekker gaan lunchen bij dat griekse restaurant dat nieuw is?'' Ik knik en rijd ons erheen.

Na onze heerlijke lunch lopen we weer naar buiten en sla ik mijn arm om mijn vrouw heen. Dat is nog steeds heel raar om te zeggen op zo'n vroege leeftijd. Maar ik ben trots dat ik Tess mijn vrouw mag noemen. Ik geef haar een kus op haar kruin en samen lopen we weer terug naar de auto. Zodra we zitten leg ik mijn lippen op die van Tess. Met liefde antwoordt ze mijn zoen en stopt al haar passie erin. Ze kruipt van de ene stoel naar mijn stoel en zit uiteindelijk op mijn schoot. Mijn handen gaan ove rhaar lichaam, van haar heupen naar haar kont naar haar rug. De hare liggen in mijn haar en trekken heel zachtjes. Ik laat me los van Tess om even op adem te komen. ,,Je bent echt geweldig, weet je dat?''

,,Ja, dat weet ik.'' Ze lacht en ik staar haar aan. Dat ik haar mijn vrouw mag noemen. Ik kijk op de tijd en zie dat we Elena al weer op moeten gaan halen.

,,Lieverd, we moeten gaan.'' Ze knikt, geeft me nog 1 kus en gaat weer terug zitten. Zodra ze goed zit rijd ik aan richting de school van Elena. We stappen uit, lopen het schoolplein op en horen dan net de bel. De juf van Elena loopt naar buiten met de klas en daar komt ons prinsesje aanrennen.

,,Hoe was het?'' vraagt Tess terwijl Elena ons een knuffel geeft. Samen lopen we terug naar de auto terwijl Elena over haar dag vertelt. De hele autorit blijft ze doorpraten en ik geniet er alleen maar van. Ze is een prinsesje en Tess is mijn koningin. Samen zijn we gelukkig en dat blijft ook zo.

Lost Without You || Dutch || ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu