Tess
Nog even de mascara over mijn wimpertjes en ik knipper even met mijn ogen. Ik zie er goed uit. Ik sta op en trek mijn rokje goed. Ik heb een zwarte rokje aan met een wit topje met 'Lost In Neverland' erop in gouden letters. Ik doe mijn haar nog even goed en trek dan mijn sneakers aan. Daarna pak ik mijn telefoon en stop die in mijn tasje en doe daar wat geld bij. Waarna ik naar beneden loop en nog mijn sleutels in mijn tasje doe. ,,Waar ga je heen?'' vraagt mijn moeder.
,,Ik ga op stap met Ace en 2 andere jongens.'' Ze knikt en leest verder in haar boek.
,,Welke jongens?'' vraagt mijn vader. Typisch.
,,Twee jongens uit onze klas. Niks speciaals.'' Hij knikt en gaat dan rechtop zitten om buiten om alles in de gaten te houden. Ik rol met mijn ogen en krijg dan een berichtje binnen van Tristan.
Tristan: Ik ben er bijna x
Ik stuur nog een berichtje terug dat ik buiten zal gaan staan en geef dan Rachel nog een kus op der wang maar die veegt ze al snel weg. Dan niet. Ik geef mijn ouders nog een kus en loop dan naar buiten. Ik zie door het raam dat mijn vader mee zit te kijken en nogmaals rol ik met mijn ogen. Ik zie Tristan in de verte al aankomen en ik zwaai even. Hij komt aangefietst en ik omhels hem en geef hem een kus op zijn wang. Gewoon, als begroeting. Ja oké, ook om mijn vader te treiteren. Ik steek mijn tong naar mijn vader uit en grinnik dan. ,,Wat is er?'' vraagt Tristan. Ik schud mijn hoofd en vertel dan dat we naar het bankje moeten fietsen waar Ace en ik altijd afspreken. Zodra we daar aankomen staat Ace al te wachten en al snel komt Jason ook al aanfietsen. Dan fietsen we door naar het centrum en zetten de fietsen op slot. We lopen de eerste beste kroeg in en ik bestel iets te drinken voor ons allemaal en we gaan dansen.
Na zeker een 2 uur ben ik goed dronken en sta ik tegen Tristan aan te dansen, die ook goed dronken is. Ace is nog redelijk nuchter, maar nog 1 drankje en dat is over. Jason is al verdwenen met een meid, die hebben we niet meer gezien sinds 1 uur. Ik sta heel dicht tegen Tristan aan te dansen en volgens mij vind hij het niet erg. Na een tijdje komen er vier jongens binnen lopen en drie ervan herkennen we. ,,Ace! Dat zijn Luke, Calum en Michael,'' schreeuw ik naar Ace toe. Ze knikt en sleurt me mee. Zodra we bij de jongens zijn gaan we met ze dansen, die zijn ook al dronken. Een met kleine krulletjes komt bij me staan, hij is best knap, heel hot zelfs! Hij danst samen met mij en we bestellen beiden nog een shotje en slaan die zo naar achter. Hij trekt me weer de dansvloer op en komt heel dicht achter me dansen. Ik sla mijn armen om zijn nek en ik voel zijn adem in de mijne. ,,Je ziet er erg sexy uit hoor,'' fluistert hij in mijn oor en ik draai me om en glimlach naar hem. Hij komt langzaam dichterbij en net voordat zijn lippen op de mijne zitten trekt iemand me weg. Ace kijkt me streng aan en laat de tijd zien. Shit, het is al bijna 5 uur en ik moet zo thuis zijn. Snel zoek ik Tristan, want die brengt me thuis maar ik ben hem kwijt. Ace trekt me mee uit de club en ik zwaai nog even naar de onbekende jongen. Hij zwaait nog terug en snel spring ik bij Ace achterop richting huis. Zodra ze mij heeft afgezet fietst ze naar huis en loop ik zo stil mogelijk naar binnen. Zodat niemand wakker word, doe ik mijn schoenen uit en loop naar boven toe. Daar kleed ik me om, poets me tanden, zover het lukt en dan ga ik in mijn bed liggen. Al snel voel ik me slaperig en val ik in slaap.
JE LEEST
Lost Without You || Dutch || ✔
Romance12 jaar, fucking 12 jaar. Meen je dit? Dit kan niet. Echt niet.