Tess
Ik kijk naar mijn spiegelbeeld en glimlach. Ik heb gedroomd van deze dag, maar ik had nooit gedacht dat het zo snel zou gebeuren. Sowieso gebeurd alles best wel snel. Voor mijn twintigste heb ik al een dochter en een hele lieve vriend, die ik over een uur mijn man mag gaan noemen. Heel veel vrienden en kennissen hadden gezegd dat ik niet te snel moest gaan met trouwen en kinderen, maar als het goed voelt moet je de gok wagen toch? Kijk, Elena was niet gepland, maar dat betekend niet dat ik niet van haar hou en blij ben dat ik haar heb. Ik zou haar voor geen goud willen missen. Er word op de deur geklopt en zodra ik mezelf omdraai, gaat de deur open en stappen mijn ouders naar binnen.
,,O schat, wat zie je er mooi uit." Zegt mijn moeder, tranen in haar ogen prikkend. Zelfs mijn vader heeft tranen in zijn ogen, terwijl hij eerst niks met Ashton had. Nou ja, laat ik het zo zeggen; mijn vader was woedend op Ashton toen ik hem vertelde dat ik zwanger van hem was en wilde hem bijna het huis uitzetten, maar dat kon ik gelukkig voorkomen. Nu na twee jaar heeft hij Ashton beter leren kennen en is hij gek op zijn kleindochter.
,,Pap, mam, waar is Elena?" vraag ik meteen zodra ik haar niet bij mijn ouders zie, terwijl ik haar bij hen had achter gelaten gisteren. Ik wilde haar eigenlijk niet achter laten, maar Ashton wist mij te overtuigen. Voor deze dag heb ik mijn volledige aandacht nodig en met een klein kind is dat moeilijk.
,,Geen zorgen schat, Rachel heeft haar bij zich. Wij wilden je gewoon even zien."
,,Ik kan niet geloven dat je echt gaat trouwen." Mijn moeder wordt erg emotioneel.
,,Ja vind je me er zo goed uitzien?"
,,Lieve schat, vandaag is jou dag. Jij mag alles bepalen en als jij iets wilt dan doe je dat. Ik ben in ieder geval heel erg trots op je. En je ziet er prachtig uit."
,,Ik hoop maar dat Ashton jou en Elena goed behandeld in jullie verdere leven, want anders -"
,,Ja dan zal jij een hartig woordje met hem spreken. Ik weet het pap, maar heb een beetje vertrouwen in mij en mijn beslissing. Ik hou van Ashton en ik wil mijn leven met hem delen. Ja, ik weet zelf ook dat alles te vroeg begonnen is. Elena, een vriendje en pas na 2 jaar een relatie al een huwelijk, maar ik ben gelukkig."
,,En dat is het enige wat telt, schat." Mijn moeder omhelst mij nog een keer, net zoals mijn vader, voordat ze de ruimte weer verlaten. Het is bijna tijd en ik begin nu toch wat zenuwachtiger te worden. Ik weet dat Elena nog niet echt beseft wat er gebeurd, maar ik hoop dat ze mij mooi vind.
,,Het is tijd." Rachel komt naar binnen, met Elena om haar heup.
,,Mama!" Roept Elena en zodra Rachel haar op de grond zet, rent ze naar mij toe en springt in mijn armen.
,,Ik heb je gemist, lieverd." Ze glimlacht en houdt me stevig vast. ,,Heb je papa al gezien?"
,,Nee, wil ik niet." Ik weet niet goed wat het is, maar Elena is meer gehecht aan mij dan aan Ashton. Ik denk dat het te maken heeft met de tours die Ashton heeft. Doordat Ashton nog steeds in zijn band speelt, is hij meer op tour dan thuis. Natuurlijk mist Elena haar vader en houdt ze van hem met heel haar hart, maar ze vind het jammer dat hij niet heel vaak thuis is. Misschien moet dat slijten, ik heb geen idee.
Samen met Rachel en Elena loop ik naar de zaal. Voor de grote wiite deuren staat mijn vader te wachten. Rachel neemt Elena weer bij de hand en loopt alvast naar binnen. Mijn vader kijkt me van top tot teen aan en gllimlacht. ,,Lieverd, je bent prachtig! Ik kan het niet geloven dat mijn dochter echt gaat trouwen.'' Ik geef hem een kus op zijn wang.
,,Ik ben heel blij dat je mij wegbrengt. Dat betekend heel veel voor mij.'' Hij glimlacht weer en steekt zijn arm uit waarna ik mijn arm in zijn arm haak. Ik haal even diep adem en knik dan. Mijn vader opent de deur en de muziek begint met spelen. Als ik binnen kom zie ik al mijn familieleden aan de ene kan zitten en die van Ashton aan de andere kant. Daarbij zitten ook onze vrienden. Mijn moeder, samen met Elena zitten vooraan. Ace en Rachel staan er als bruidsmeisjes. Samen met mijn vader lopen we naar voren en iedereen glimlacht en klapt. Als we vooraan zijn geeft mijn vader me een kus op mijn hoofd en gaat dan naast mijn moeder zitten. Ik ga tegenover Ashton staan en pak zijn handen vast. ,,Wauw, Tess, je ziet er echt super mooi uit!'' Ik glimlach en dan begint de ambtenaar te spreken.
,,Ja ik wil.'' Nadat ik ook mijn ja-woord heb gezegd komt Elena aangelopen met een klein mandje. Daarin zit een kussentje met de 2 ringen. Ik zak door mijn knieën en pak het mandje aan. ,,Dankjewel lieverd.'' Ze giechelt en loopt dan terug naar mijn moeder. Ik pak de ring van Ashton eruit en doe de ring bij hem om.
,,Hierbij verklaar ik mijn liefde aan jou en wil ik mijn leven met je delen. Dankjewel Ashton, dat je er altijd voor me probeert te zijn, ook al ben je op tour. Dat je een geweldige vader bent voor Elena en een hele lieve vriend. Ik houd van je.'' Ashton pakt de andere ring en zet het mandje op de grond waarna hij de ring bij me omdoet.
,,Hierbij verklaar ik mijn liefde aan jou en wil ik mijn leven met je delen. Ik heb nog nooit zo'n fantastische meid gezien in mijn hele leven. Vanaf dat we klein waren waren we zielsverwanten en dat zijn we nog steeds. Ik kan je alles vertellen en je geeft het beste advies. En dan nog hebben over moeder Tess. Wauw! Je bent een fantastische moeder en super lief voor Elena. En natuurlijk probeer ik er zoveel mogelijk te zijn maar zonder mij doe je het ook super. Ik houd heel veel van je!'' Ik glimlach met tranen in mijn ogen. Wat een lieve woorden!
,,Dan mag U nu de bruid kussen.'' Ashton slaat zijn armen om mij heen en geeft me een kus. Iedereen klapt en ik glimlach naar Ashton.
,,We zijn dus nu officieel getrouwd.'' Hij knikt en geeft me nog een kus. Elena komt naar ons toe en ik til haar op. Samen met Elena lopen we naar buiten en worden we begroet door witte rozenblaadjes. Op naar het eindfeest!
JE LEEST
Lost Without You || Dutch || ✔
Romance12 jaar, fucking 12 jaar. Meen je dit? Dit kan niet. Echt niet.