Ver Elini KORE 2. bölüm

184 17 5
                                    

Hatırlatma
Bu bizim hayalimiz olsun , ve hayallerimizi gerceklestirelim Açelya. Üniversitemiz korede olsun Kore üniversitesinde okuyalım . Hayaller gerçekleştirilmek için vardır ,unutma ...

O sözlerden sonra hergün bununla ilgili konuştuk . Genelde beraber olurduk bu yüzden konuşmak için fazlaca zamanımız olmuştu . Bazen okuldan eve gelirken yol üzerindeki parkın cimenlerine yatar gökyüzüne bakardık bu bizim en sevdiğimiz oyundu sonuçta Exo ile en yakın olduğumuz yerdi belki aynı gökyüzüne bakmak ...
Ben o sadece arkadaşımı kaybetmemek için dinlediğim Exo 'nun bir süre sonra müptelası olmuştum . Herşeylerini izliyor her programlarinda onlarla birlikte gülüp agliyordum. Öyle ki kore aşkımsadece Exo ile kalmayıp bir süre sonra başka gruplara ve daha sonra dizilere geçti . Belki de 4 yıl önce Sude bana o kadar saf duygularla o sözleri soylemeseydi ya da benim için o kadar değerli olmasaydı umursamasaydim şu an da kore uçağının içinden yanimda Sude ile annemlere yaşlı gozlerle el salliyor olmazdık . Evet yaşlı fakat bu yaş Kore'ye gidiyor olmamızın sevinci mi yoksa ailemizde ayrılıyor olmamızın üzüntüsü mu onu suan ayırt edemiyorum ... Son kez baktim anneme babama kuzenlerime arkadaşlarıma sonra sağ tarafıma döndüm ve Sudeye baktim o da benim gibi ağlıyordu biraz sonra uçak kalktı ikimiz de biraz korkmustuk . Genelde uçakla seyahat eden ailelerimiz yoktu ve alışık degildik ne var ki bir süre sonra alıştık .
-Açelya , hayalimizi gerçekleştiriyoruz . B-ben çok mutluyum .
Sude'ye döndüm fazla gergin görünüyordu bende gergindim ama onun kusacak gibi bir hali vardı
-Bende çok mutluyum . Bunu başarabilmek için ne kadar da çok uğraştık tüm lise yillarimizi buna ayırdık ve başardık . Bu arada iyi misin ? Kusacak gibi gorunuyorsun. Lavaboya gitmek ister misin ?
-Yok iyiyim hayır gitmiycem hem de kusmayacagim , evet iyiyim . Kesinlikle .
Sude bu kadar kelime israfı yapıyorsa iyi değildi onu rahatlatmak için biseyler yapmalıyım .
- Sude hatırlıyor musun az kalsın babamlar bizi gondermiyordu .
Ses yok
-Bi de hatırlıyor musun bir keresinde Gökhan kore çinde mi yoksa japonya da mi diye sordu diye kafasından aşağıya 3 şişe buzlu su dokmustun .
Güldü
-hatirliyorum o an 3 şişeyi de sen bulmustun çocuk zature olmuştu .
Bende guldum biraz sonra Sude daha iyiydi ikimiz de uyumuşduk uyandigimizda o imkansız dediğimiz topraklar ayaklarımızın altındaydı . Birbirimize sarıldık ve çığlık attik etraftakiler bizi umursamadi sanırım alışkındılar . Sonra bizi buraya gönderen sistemin adamları olan 2 tane bey geldi biri koreli diğer türkdü. Sistemin buradaki bakanları olduklarını söylediler ve bizi bir yurda getirdiler . Yurt okul ile yan yanaydı . Kendi odamıza girdiğimizde şok olmuştuk herşey bize göre hazırlanmıştı ve harikaydı . Okul ozeldi ve ünlülerin de çoğu buradaydı . Bu yüzden çok heycanliydik .

1 Hafta sonra
1 hafta önce geldiğimiz için 1 hafta
boyunca gezdik ....
Okul günü gelmişti ikimiz aynı siniftaydik sabah erkenden kalkıp hazırlandık . ~giydiklerini medya~
Sınırlarımızı biliyorduk . Yerlerimize oturduk .Genelde herkes yurttandi . Birkaç dakika sonra kapı açıldı ve yurtta hiç görmediğimiz 2 çocuk girdi ...

 Birkaç dakika sonra kapı açıldı ve yurtta hiç görmediğimiz 2 çocuk girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ver Elini KOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin