Hatırlatma
Açelya: Kai kurtar benii!!!...
Başına bir şey mi gelmişti ? Bu nasıl bir çığlıktı ? Hemen sesin geldiği yöne koştum...
-Açelya neredesin ?
Açelya : Kai üst ranzadayım ...Bir örümcek beni rehin aldı ... Kurtarın beniii ...
-Ne ? Örümcek mi ? Aaaa sakın hareket etme , dur ... destek kuvvet getireceğim ... (Bilmeyenler için Kai böceklerden korkuyor.)
Açelya: Kai Defne'yi çağır o korkmaz ...
Hemen Defne ve Zelo'nun kulübesine gittim ve kapıyı yumruklamaya başladım ... Ne yapıyorlardı da böyle kapıyı kilitlemişlerdi ...
-Açın şu kapıyı ... Kız orda rehin kaldı ...
Defne: Noldu ya ?
-Açelya'yı rehin aldılar ...
Defne: Ne kim ? Ne diyorsun Kai ?
-Örümcekler ...
Zelo : Ne yani örümcekler mi rehin aldı Açelya'yı ...
-Evet acil bir durum bu durmasanıza ...
Defne:Sen ne güne duruyorsun da bizi rahatsız ediyorsun?
-Ayy Defne sorma örümcek illede Defne gelsin beni öldürsün diye tutturdu yaa insanı zorla tehtid ettiriyorsunuz eğer iki dakikaya gelmesseniz neden kapıyı kilitlediğinizi Açelya'ya ve Sude'ye açıklamak zorunda kalırsınız çabuk.
Defne and Zelo :Geldik geldik.
Dedikten 1 saniye sonra adeta Açelya'nın yanına uçtuk.
Defne:Açelya nerede ?
Acelya : Şuantam tepemde Defneee ...! Ranzadan aşağıya inemiyorum ,Defne yardım ett!!
Defne içeri girdi ve örümceği aramaya başladı.
Sude'nin Ağzından
Biraz sonra Sehun telefonla konuşmasını bitirdi ...
Sehun: Suho hyung Kai aramış ulaşamamış da beni aradı ...
-Iyi de banana ...! Bana neden anlattiysan şimdi bunu ??
Sehun:Aman sanki sormayacaktin ...
Umursamadan önden önden yürümeye başladım . Fakat duyduğum bagirismalar ile olduğum yerde kaldım ... Adimlarimi hizlandirdim. Bizim kulübeden mi geliyordu bu sesler ...
-Sehun . Bu , bu sesler Acelya'nin olduğu kulübeden mi geliyor ??
Sehun :Bilmiyorum .!
Koşmaya başladık . Acelya'ya bir şey olmamalıydı , olamazdı ... Sonunda kulübenin önundeydik ...Aish nasılda ormana en yakın 3 kulubeyi secmistik. ..
Kulübenin önünde öylece duruyorduk istemsizce gözlerim yaşlanmisti ... Sehun'a döndüm ;-Sehun b-ben giremem , sen bak önce ...
Sehun : Tamam ben hallederim deyip içeriye daldı fakat ne gorduyse anında dışarı çıktı ve ormana kadar koşup kaçtı .
Evet kesinlikle Acelya'ya bir şey olmuştu , o dolan tüm yaşlar birden bire suzuldu Sehun'un bagirisindan dolayı herkes ayaklanmisti ...
Acelya ile ilgili kafamda çok fazla düşünce vardı ... Ya ormandaki korkunç katil Acelya'nin yüzüne bakmadan onu deşdiyse ... Peki ya orman hayaletleri Acelya'nin bedenini ele geçirip onu işkence ede ede öldurduyseler ... Belki de ayı saldirisidir . Evet evet ben cisimi yapana kadar yapılabilecek en kısa süreli olay bu ayı evet Acelya'yi ayiya kaptirdiiim. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ver Elini KORE
FanfictionIki genç kızımız Açelya ile Sude ... Açelya için herşey lisenin ilk yılında başlamıştı bu 12 çocukla o zaman tanışmıştı . Aslında onun için o 12 çocuk pek birşey ifade etmiyordu . Taa ki ona bu 12 çocuğu tanıştıran kardeşi dediği Sude'ye verdiği hay...