Hatırlatma:
Ardından bende kafamı onunkine yasladım onunla yalanda olsa bu yakınlığımızı özlemiştim. Fısıldadım.
-Bunu özlemişim yalanda olsa.
Açelya'nın ağzından
Kai ile dans provası yaparken telefonumun çalması ile şarkıyı durdurup telefona koştum. Sude'nin aradığını görünce,-Galiba bir şey yapamadılar, hadi bakalım. Deyip açtım. Açtığım gibi saçma şeyler söyleyip bir anda kapattı. Daha ne olduğunu anlamamıştım bile neyse diyip Kai'nın yanına gidip oturdum.
Kai:Noldu rapunzel?
-Hiç bir şey anlamadım benle bir şirket başkanıymışcasına konuştu kapattı.
Kai:Bunlar bir şeyler karıştırıyor ben sana söyliyim.
-Iyi olsunlar da ... Şeyy acaba biraz dursak mi yoruldum ben ....
Kai: Olur , sen nasıl istersen ...
Yukarı çıkıp kanepeye oturduk ... Öylece duruyorduk , bu sizin için gayet saçma birşey olabilir benim için ve eminim Kai için de kalp atisinin hizlandirmasini sağlayacak bir olay ...
Içimde garip bir his dolaniyordu ... Yurtta sadece ikimizdik yanyanaydik ... Güvende hissediyordum ... Sanki icimde sevgiye dair havai fişekler patlıyordu ... Saçma siritmama engel olamiyordum ... Bunun nedeni neydi ? Ilk kez böyle bir şey yaşıyordum ... Acaba aşk dedikleri bu muydu ?
Biraz sonra Kai 'nin esnemesi ile ona döndüm . Esmer teni, çekik gözleri, küçük burnu ve harika dudakları ... Kanepeye yayılmıştı iyice ...
-Uykun mu geldi ? Güzel seslim ...
Kai : Galiba ... Güzel seslim mi ? Gülümsedi , onun gulumsemesine bende gulumsedim ... devam etti :
Kai : Sevdim bunu ...-O zaman bu benim sana hitap seklim olsun ... Bana özel ... Benden başka kimsecik sana böyle seslenmesin olur mu ? Sadece benim olsun ... Ve bu arada bacagima yatmak ister misin güzel seslim ?
Hiçbir şey demeden uzandı ... Saçları ile oynamaya başladım , ne kadar yumusakti ... Biraz sonra parmak uclarimi yüzünde gezdirdim ... Pürüzsüzdü ... Allahım sana teşekkür ederim ...
-Kai sen ünlü birisisin . Nasıl beni gördün de kapildin ? Eminim benden yüz kat bin kat daha güzel kızlar goruyorsundur ... Sana çok teşekkür ederim beni mutlu ediyorsun ... Ahh uyudun mu ?? Keşke üzerine bir şey örtseydik güzel seslim ... Üşütmeyesin ??
Kai : Uyumadim ki Rapunzel ... Senin o güzel sesini biraz daha dinlemek için uyumadim ... Seni çook önce gordum alışveriş merkezinde ... O zaman etkilendim senden ...Biliyor musun Sehun sordu buna benzer bisey ... Bilmiyorum nasıl oldu ne oldu ama oldu Rapunzelim güzel de oldu ...
Gülümsedim...
-Yorulmussun güzel seslim , gözlerin öyle söylüyor... Hadi yat biraz uyu... Eğer rahat degilsen yastık koyabiliriz başının altına ...
Kai : Hayır ... Hayır ... Çok rahat amaa yanima yatacaksan neden olmasın ??
-Buraya sığamayız ki ...
Seslice güldü ... Ve yattığı yerden kalktı ...
Kai : Dert ettiğin şeye bak ...
Diğer koltuktan bir yastık kaptı ve tekrar koltuğa yayıldı ... Bedenini biraz topladı ve kolunu açtı... Ben ise ayakta onu izliyordum ... Koltuğun boş yerine iki kez elini vurması ile "Hadi gel " dediğini anladım ... Yanına gidip koluna başımı koydum ve yüzümü göğsü ile çenesi arasına yasladim ... Kokusunu içime çektim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ver Elini KORE
FanfictionIki genç kızımız Açelya ile Sude ... Açelya için herşey lisenin ilk yılında başlamıştı bu 12 çocukla o zaman tanışmıştı . Aslında onun için o 12 çocuk pek birşey ifade etmiyordu . Taa ki ona bu 12 çocuğu tanıştıran kardeşi dediği Sude'ye verdiği hay...