Hatırlatma
Tekrar yüzünü avuclarimin içine aldım ....- Açelya seni mutlu edeceğim.... Ve seni her zaman bekleyeceğim ...
Onu herşeyden herkesden daha çok mutlu etmek istiyordum hele de şuan da önümde bu kadar çaresiz bir şekilde onu beklememi söylerken ona bu kadar bağlanmam beni her ne kadar korkutsada şuan onun mutlu olması için uğraşmalıydım onu beklemeli sözümü tutmam gerekliydi ona ve duygularına güvenmeliydim beni sevmeyecek olsa bile onu sonuna kadar beklemeliydim.Düşüncelerimle boğuşurken telefonumun çalmasıyla irkildim kimdi bu tabikide Sehun hayır yani gene bizi bozmuştu Açelya kollarımdan ayrılmıştı bu çocuğun bize garezi var o sırada Açelya'nın dürtmesiyle telefonun hala çalıyor olduğunu farketmem 1 saniyemi aldı.
-Efendim Sehunn!!
Sehun:Yaa niye bana bağırıyorsun??
-Ne alakası var ne söyleyecektin acaba Sehun'cum.???
Sehun:Bu hafta sonu hep beraber kampa gidiyormuşuz.
-Neee?? deyip Açelya'nın yanından uzaklaşıp kısık bir sesle. Sadece kızlarla mı??
Sehun:Saçmalamasan diyorum Kai biz kızlarla kampa gideceğiz ve buna şirket izin verecek haaaa güldürme beni tabiki de okul ile beraber gidiyoruz ama unutma biz aynı okuldayız.
-Yaa orda Marklar da var neyse en azından beraberiz.
Sehun:Aynen hem çok yaklaşamazlar unutma Sude benim sevgilim onlar kim Sehun'un sevgilisine yaklaşıyor.
-Tabi bu arada konuşacağız zaten bunu neyse ben kapatıyorum şimdi nerdesiniz? biz de gelelim Açelya ile.
Sehun:Açelya ile berabersiniz yani?? biz şeydeyiz.
Sehun'un ağzından
Aishh ne diyecektim ben buna şimdi nerde bu Sude telefonlarıma da cevap vermiyor oda da diyim kesin ordadır orda değilse artık al başına belayı ahh kızıl kafa ahh.
-Biz şeydeyiz ya Sudelerin odasındayız.
Kai:Oda da ikiniz Sehun cidden beni krize sokuyorsun burda neyse geliyoruz biz hadi. Deyip kapattı. Hemen Sude'yi bulmam lazım koşarak odalarına gittim kapıyı çaldım çaldım açan yok kolu çevirmem ile kapı açıldı nasıl kızlardı bunlar insan bi kapıyı kitler neyse deyip içeri girdim. İçeride gezerken bi odadan mırıltılar duydum hemen yönümü sesin geldiği yöne doğru ilerledim yatakların olduğu bi odada biri yatıyordu bi yandan bunun Sude olması için dua ediyor bir yandan da eğer oysa nasıl uyandırsam diye düşünüyorum.Yaklaşmam ile Sude'yi görmem bir oldu. Ama ben bunu nasıl uyandırıcaktım şimdi aishh...
Ne kadar da masum yatıyor biri onu uyurken görse aşık olabilir aish bide gerçekte görseler cadının teki ama şuan o kadar masum savunmasız saf ki aish Sehun kendine gel onu uyandırman lazım hadi bakalım diyip Sude'yi dürtmeye başladım.-Sude hadi kalk Sude hadi bak şimdi gelicekler ve bütün plan puff Sude nolur kalk. Kızıl kafa kalksana ne uyudun be yaa şimdi su dök... Cümlemi bitirmeden Sude'nin beni kendine çekip sarılması ve herşey yolunda diyip sırtımı sıvazlamasıyla buldum. Bu kız rüyasın ne yaşıyordu acaba biraz sonra uykuya geri dönüp sadece beni saran ve kendine çeken kolları vardı ona o kadar yakındım ki dün gece aklıma geldi onu öpmüştüm ve nedenini anlamadığım bir şekilde bana iyi hissettirmişti. Ona söylediğim sözü söyleyince kendimden nefret etmiştim ona belkide asla duymaması gereken bir şey söylemiştim. Aman Sehun sanane ki bundan önce şurdan kurtulalım ama nasıl..
Kai'nin ağzından
Açelya'ya olanları anlattım ve okuldan çıkıp yurtlara doğru yürümeye başladık.Açelya:Ne yani biz şimdi kampa mı gideceğiz??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ver Elini KORE
FanfictionIki genç kızımız Açelya ile Sude ... Açelya için herşey lisenin ilk yılında başlamıştı bu 12 çocukla o zaman tanışmıştı . Aslında onun için o 12 çocuk pek birşey ifade etmiyordu . Taa ki ona bu 12 çocuğu tanıştıran kardeşi dediği Sude'ye verdiği hay...