Ver Elini KORE 11.Bölüm

128 14 52
                                    

Hatırlatma

Artık nefesini hissedebiliyordum ...

-Açelya ...

Sude'nin ağzından

-Sehun beni cagirdin ? Ne oldu birşey demedin...

Sehun: Sevgili olalım ...

Şok olmuştum....

-Ne ? Neyden bahsediyorsun ??

Sehun birden bire gülmeye hatta kahkaha atmayı başladı ... Gözlerim şaşkınlıktan kocaman açılmış onu izliyordum ...

-Sehun ? Hala inatla gülüyordu
-Sehun iyi misin ?? Sehun diyorum ... Hala gülüyordu. .. En sonunda avazim çıktığı kadar bağırdım ...

-Sehun ! Ne oluyor ? Kendine gel bir gülüp duruyorsun ! Ne var bu kadar gulunecek!!!

Sehun : Tamam tamam ama dedigim gibi seninle sevgili olmak istiyorum ...

-Sehun gerçekten ne demek istediğini anlayamıyorum şaka yapıyorsun ama ...

Sehun : Yaniliyorsun ... Şaka falan yapmıyorum seninle sevgili olmak istiyorum ... diyip güldü ...

-Tanrım Sehun çıldırtıyorsun beni , şunu iyice bir açıkla ...

Sehun: Saçmalama kızıl tabii ki sana çıkma teklifi etmiyorum . Bir kere seninle cikacagima dışardaki ağaçlara evlenme teklifi eder bir de çocuk yaparım onlarla ... Seninle neden çıkayım? Sen bir kere benim tipin değilsin !! Zaten kimsenin de olamazsın Kızıl ... Sakın kendini kaptirma...Kızıl sen hiç kimseye layık değilsin ... Her neyse diyecegim şu Kai Acelya'yi seviyor biliyorsun eğer anlamadiysan yuh derim, soylemek istedigim su seninle sevgili rolü yapıp onları birbirlerine ayarlamak ... Sonra da sen bir yere ben bir yere ... Anlaştık mi kızıl ? Sadece onlar icin....

Gözlerim dolmuştu. Sen hiç kimseye layık değilsin sözleri kafamda öylece yankilaniyordu . Aglayamazdim yapamazdım Onun önünde küçük dusmemeliydim . Hiç kimseye layık değilsin tam boğazıma bir yumru oturdu Konuşmak istiyordum ama sesim çıkmıyordu ...
-Bunu biraz düşüneceğim...

Sehun: Iyi telefon numaran var bende ben sana aksama mesaj atarım...
Ve kalktı gitti . Arkasından baktim . Ne yazık ki bu kez gözlerimi sıkamadım göz yaslarim yanaklarimdan öylece suzuldu gitti ...

"SEN HİÇ KİMSEYE LÂYIK DEGILSIN "
"SEN HİÇ KİMSEYE LÂYIK DEGILSIN "
"SEN HİÇ KİMSEYE LÂYIK DEGILSIN "

Odama döndüm Defne Zelo ile Açelya Kai ile geziyordu . Oda boştu yurttakilerin çoğu da zaten dersteydi kimse beni duyamazdi ...
Bıraktım kendimi , sıktığım dislerimi , hıçkıra hıçkıra bağıra bağıra agliyordum nasıl zoruma gitmişti ... Hep mi böyle olacaktı ... Herkes mi böyle diyecekti ... Hıckırıklarima engel olamiyordum... Aglamami durduramiyordum ... Bu bogazimdaki düğüm beni ölduruyordu ... Tekrar aklıma geldi ...
"SEN HİÇ KİMSEYE LÂYIK DEGILSIN "
Bu kez hickiriklarim nefes almamı engellemisti . Biraz durmaya calistim , soluklandim ... Sindigim yerden kalkip yatagima yattim ....

Kai'nin Ağzından

-Açelya , ben ...

Tanrım ne yapıyordum ben hemen çekildim ...

-Özür dilerim ,ben bunu nasıl yaptım bilmiyorum ...

Açelya : Kai korkmustun ama bu doğru değildi ... Lütfen daha dikkatli ol , ve biraz mesafeli olalım ...

Dedi ve uzaklaşmaya başladı ... Arkasından öylece kaldım olduğum duvarın dibine sinip bir müddet orada oturdum.

Benim hatamdi... Kendi irademin kurbanı olmuştum ... Irademe sahip olamamış altında ezilmistim... Ona yakinlasmis fakat dokunamamistim... Kokusunu içime çekmiştim fakat o da bogazimda yumru olmuş kalmıştı ... Oysa nasıl da eğleniyorduk ....

Ver Elini KOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin