Hatırlatma
Donup kalmistim hareket edemiyordum . Bu uzun boylu güzel kokulu çocuk yüzünü gorememe rağmen beni benden almıştı ....~Kai'nin Ağzından ~
D.O. hyung ile alışverişe çıkmıştık . Beraber magazada gezerken bir kız geri geri yürüyordu bu yüzden olmalı ki çarpıştık tam dusecekken , tuttum onu beni tanımadı pek taninacak halde de degildim zaten yuzumden sadece gozlerim aciktaydi ... Kiz kucagimdaydi beline kadar uzanan sari saclari onu tuttuğum kolumdan aşağıya düşmüş , griye kacan mavimsi gözlerindeki korku ile bana bakıyordu onu bırakmam gerekiyordu eğer etraftan birisi beni tanirsa ve bu pozisyonda bir kızla gorulursem eminim ki iyi şeyler olmazdı . Fakat ne yazık ki ondan ayrilamiyordum o guzel gozleri bende hipnoz etkisi yaratmıştı gözlerinden cikamiyordum. Biraz sonra hareketlendi ve hafif kısık bir sesle özür diledi kıpkırmızı olmuştu...
Tüm alışveriş boyunca onun kim olabileceğini düşünmüştüm . Biraz sonra başka bir mağazadan ciktilar yaninda iki kiz daha vardi kizlardan birisi Jisoo degil miydi ? D.O hyung 'a onun Jisoo olup olmadigini sordum
-Yok be .. dedi sonra biraz daha dikkatli bakinca anladik gercekten o olduğunu. Jisoo'yu tanıyordum ve Tanrıya şükür beni tanimamisti kendisi Baekhyun ve Chanyeol hyung yüzünden bizi pek sevmezdi .
Onu nasıl mi tanıyorum ...
Jisoo Suho hyung'un amcasının kızı babası ünlü bir iş adamı .2 yıl önce grup olarak medyadan uzak 1 haftalığına tatile gitmiştik ve o da bizimle gelmişti Suho hyung için değerli birisi ... Gittiğimiz yer çok güzeldi göl kenarında güzel bir evde kalıyorduk ... Ben ,Sehun ,Xiumin hyung , Lay hyung basketbol oynuyorduk . Vokal grubu ise evde ses çalışıyordu. Fakat içlerinde Baekhyun hyung yoktu ve Chanyeol hyung da ortalikta yoktu . Bu arada Jisoo da vokallerin yanindaydi . Chanyeol ile Baekhyun o sirada Lay hyunga saka yapmayi planliyorlarmis bir duzenek ile kapinin uzerine bir kova su doldurmuşlar Lay geldiğinde ipe basacak suda dokulecemis ,fakat bazı ufak hatalardan dolayı Jisoo ipe basmış ve sırılsıklam kalmis . 1 hafta boyunca lanetli gibi yapilan tum şakalar onun başına gelince bizi pek sevmez oldu . Ondan biraz korkuyorum çünkü bir keresinde Baekhyun hyung'u magazada görmüş üzerine atlamisti. ..Yurda geldiğimizde herkes D.O hyunga bana ne olduğuna dair sorular soruyordu . Çünkü geldiğimizde beri ve de alışverişte çok konusmamistim.
-Bilmiyorum , bir kızla çarpıştı sonrası böyle ...
-Yoksa kız onun ilk aşkı miydi ? Dedi Xiumin hyung
- Kız burali değildi galiba ...
- Ya da ilk görüşte aşktır ! dedi Lay hyung telaffuzu çok komikti bu yüzden gülümsedim . O sırada Chanyeol hyung üzerime uçarak ;
-Aşık mi oldun yani ? Gulumsedigine gore aşık oldun ? Sana hayranim ama senin mutlulugunu isterim kardesim diyip omzuma vurdu .
- Hayır aşık falan olmadım ! Diye bağırdım
-Niye bağırıyorsun? Tabii ki biliyoruz aşık olmadığını ama görenler aşık oldun sanacak !!.. dedi Chen hyung
-Belki de kız çok çirkindir o yüzden donmuştur dedi Baekhyun hyung.
Zeminden gözlerimi ayırmadan fısıldadım
-Hayır , çok güzeldi ...--------
~Sude'nin ağzından ~
Açelya gene kendini rezil etmişti . Hayır yani alışveriş merkezinde geri geri yürüyüp Açım diye bağırmak ne ? Tabi ki bu salakligi yanına kalmamış biriyle carpismisti bile çocuğun yüzü gözü belli değildi Türkiye de olsa "deli midir ? Nedir ? " denecek cinstendi . Ama bu cocuga bizim saf ,far gormus tavsan gibi kalmisti hayir yani bizim ki saf cocuk niye birakmiyor ahh Korenin insanlari ... Sonunda bizimki kendine gelmişti ozur diledi ikisinden de ... iki tanelerdi öbürü Acelya'nin carptigindan daha kısa boyluydu onun da yüzü gözü kapalıydı . Daha sonra Acelya'yı da alıp ordan uzaklastik ... Acelya birden durgunlasmisti . Ona en son böyle birşey olduğunda daha 8. Siniftaydik
Jisoo sessizliği bozmuştu
-Ne oldu birden sustunuz? ?
-Bana bisey olmadi asıl şu insanları ezmeye çalışan buldozere sor ... dedim
Açelya bana ters bir bakış atti
-Acıktım ya ondan . dedi Açelya ,ne var ki bana hiç gerçekçi gelmemişti ... Sessizliğimi koruyorduk . Önümüze bir mağaza daha çıktı ayakkabı almamistik ve buradan da o işimizi hallettik . Çıktıktan sonra tavuk kokusunun geldiği yöne süzülürcesine ilerledim tavuk restoranına girdiğimde Açelya ve Jisoo'nun da hemen arkamda olduklarını fark ettim . Eee açlık tüm rezillikleri unutturur tabi bir de tavuk varsa Açelya'yı kimse tutamazdı , ben iç sesimle konuşmaya dalmışken oturduğum masada kimsenin olmadığını fark etmem 15 dakikamı aldı. Etrafıma bakındığımda bizim ikilinin balık tezgahının önünde ki kedi misali tavuk beklediklerini gördüm , hayır o yetmiyormuş gibi kasadaki adama da acele etmesi için ısrar ediyorlardı ben alıştım bunlara bari adama yazık olmasın diyerek yerimden kalktım ve kasaya ilerledim, kasaya geldiğimde ikisinin de kollarından tutup masaya yolladım daha sonra da adama dönüp 'onların ruh sağlığı bozuk , yaptıklarından dolayı özür dilerim ' dedim adamda ;-Aaaa demek öyle çok üzgünüm aslında rüşvet teklif ettiklerin de bunu anlamalıydım , asıl ben özür dilerim . dedi
Rüşvet lafını duyunca gözlerim yerlerinden çıkmıştı . Ne yani adama bir de tavuklarımız çabuk gelsin diye rüşvet mi teklif etmişlerdi ?? gülmemek için kendimi tuttum gerçekten alemlerdi . Jisoo'yu anlıyorum da bizim Açelya çok utangaçtır buraya gelince devreleri yandı...O değil adam da ciddi bir şekilde inanmıştı gerçi bende şu an önümde tavuklarının gelmesi için garsonlara yavru köpek bakışı atışlarını görsem bende inanırdım .
Yanlarına vardığımda insana dönmelerini söyledim . Açelya'ya alışıktım tavuğa bayılırdı ,hatta geçen yaz tatile gittiğimiz çiftlikte tavuk kovalamıştı . hele bir de Kai'nin de tavuk sevdiğini duyunca Allah kimse tutamazdı ama şu hale bakın ki Jisoo da aynı çıkmıştı .Tek normal benim diye söylendim .
Sonunda tavuklarımız gelmişti birden bire tüm masa doldu .
- Açlıktan ne kadar söylediysek , bunları bitiremeyiz dedim ama kime diyorum ikisi de çoktan başlamışlardı ...'Sude boşu boşuna yorma kendini'diye teselli ettim kendimi ...1,5 saat sonraa tüm masayı süpürmüştük , biraz uzun sürmüştü ve birde restorantta sadece biz kalmıştık gece saat 12'ye geliyordu restoran artık kapanacaktı ki kapıdan 2 kişi girdi Açelya ile Jisoo kapıya sırtlarını verdikleri için görmüyorlardı . Bir dakika bu biraz önce Açelya'nın ezmeye çalıştığı çocuk değil miydi ? Ama yanındaki birden bire boyu mu uzamıştı yoksa başkası mıydı ????
Herkese teşekkürler !!! Biraz uzun oldu sanki ... Yorumlarınız bizim için elmas niteliğinde lütfen tavsiye ve eleştirilerinizi bizden sakınmayın !! Hikayeyi iki kişi yazıyoruz bazen fikir ayrılığına düşüyoruz sizlerinde tavsiyeleri ile dahi iyi oluruz diye düşünüyoruuuz !!!! SİZİ ÇOOOK SEVİYORUUZ ❤❤!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ver Elini KORE
FanfictionIki genç kızımız Açelya ile Sude ... Açelya için herşey lisenin ilk yılında başlamıştı bu 12 çocukla o zaman tanışmıştı . Aslında onun için o 12 çocuk pek birşey ifade etmiyordu . Taa ki ona bu 12 çocuğu tanıştıran kardeşi dediği Sude'ye verdiği hay...