Hatırlatma
Bu arada Sude kankasi ile konuşmuş buluşmak için zaman ve mekan bulmuştu . Ikimizde hazırlandıktan sonra Jisoo'nun konumunu attığı yere gitmek için yola çıktık ...~Giydikleri medyada~
Jisoo bizi mağazadan mağazaya koşuşturuyordu evet evet ciddi ciddi koşuşturuyordu yok orda o hoşuna gitmiş yok burda bu hoşuna gitmiş Seul gercekten cok buyuktü .En son bir mağaza bulmuştuk . Mağaza hepimizin gözlerini parıldatan cinstendi .Çok mükemmeldi ve büyüktü, bir sürü kıyafet denedik ve nerdeyse hepsini aldık .
Jisoo bize yakın bi tarihte okulda parti yapılacağını yeni gelenlerin kendini göstereceği etkinlikler olacağını söyledi ve biz durur muyuz? hemen parti için kıyafetler baktık tabi ki sehun ve kai'nin bizim okulda olduğunu düşünerek kıyafet seçtik . O kadar heyecanlıydım ki 4 yıl önce Sude sayesinde tanıdığım insanlar şimdi yanı başımda olabilirlerdi ve bu bile insanı heyecanlandıran bir etkendi bizim için çünkü ilk defa onları yakından görebilirdik , aynı gökyüzüne baktığımız için bile sevinçten uçan biz onlarla aynı okulda olabilirdik ."Bu harika" diye bağırdım, içimden diye düşünürken sude ve jisoo'nun bana sen hayırdır der gibi bakan gözlerini görmemle birlikte icimden degil dışımdan sesli söylediğimi anlamam bir oldu...
-Biraz bağırdım mi ?
niye sorduysam ikiside bana tip tip baktığına göre hatta sadece ikisi değil bütün mağaza dönüp bize baktigina gore gayet de bagirmistim lanet olsun Açelya diye kendime okkalısından bir lanet savurdum. O sırada Sude benim utanip kizardigimi görmüş olacak ki O da hizla toparlanip
-Bu harika!!! Diye bagirdi daha sonra Jisoo da bize katilip
-Fighting!!! diye bagirdi.
-Ne kadar da utanmaz arkadaşlarım var dedim ve hep birlikte gulup şakalaştik . Fakat ben hala rahatsizdim .Kendi kendime bu huyumdan vazgecmeliyim ses ayarlarimi duzeltmeliyim diye dusundum . Ve bu kez gerçekten icimden düşünmüş , herkese tüm düşüncelerimi anons etmemiştim .Ben bunları düşünürken birden Sude nin acıktım diye cirlamasini duydum aslında midemden gelen fokurdamalara bakılırsa bende acikmistim. Düşünce aleminde bir miktar takıldığım için Sude ve Jisoo'nun gerisinde kalmıştım birkaç adımımı hizlandirdiktan sonra üstlerine atladım ...
-Aslında bakarsanız bende acıktım dedim Jisoo 'ne doymazmissiniz ' der gibi bakti gözlerini devirdi sonra da
- Şu elimizdekileri alalimda çıkalım dedi . Hepimiz onaylamistik ama ne olduysa 3 saniye içerisinde birden kararlarimizi değiştirdik ve alternatiflere göz atmaya karar verdik .
Yine mağaza aramaya koyulduk üst katlara çıkarken gözümüze bir mağaza carpiverdi . Ucumuzde birbirimize baktıktan sonra üreme döneminde olan orangutanlar gibi koşarak mağazanın kapısına vardik. Burası adeta cennetti . Eğer burada da parti için elbise bulamazsak bir daha bulamazdik ki bulduk yani Jisoo buldu ben gene hayaller dunyama dalışa geçiyordum ki beni dürttü ve elindeki 9 çeşit elbiseden 3 tanesini denemem için bana uzattı . 3 tane de Sude'ye uzattiktan sonra kalanlari da kendisi aldi . Ucumuzde kabinlere ucmustuk .Elimdeki 3 elbiseye baktim bunlardan birisi elbise şeklinde uzun kollu diğer ikisi etekli takimlardi . Hepsi çok güzeldi kendileri de fiyatları da ... Biraz sonra aklıma birşey dank etti biraz önce benim 12 yıllık arkadaşım olan Sude elbise denemek için mi ucmustu ? Yok canım yanılıyorsunuz .. O pantolondan vazgeçmeyen tiplerdendir benim için bir kez dahi elbise giymeyen kiza da bakın Sehun ve Kai için elbise giyiyor vayy be bu kadar mi degersizim ??? Ben boyle düşünürken bizimkiler çıkmış beni bekliyorlardı . Bende daha fazla bekletmeyip çıktım. Ikisi de harika görünüyorlardı hele Sude onu 4. Sınıfta yaptığımız 23 nisan gosterisinden sonra ilk kez böyle görüyordum . Hepimiz kiyafetleimizi aldıktan sonra çıktık . Mağazadan bir elim karnimda geri geri yürüyerek çıktım bir yandan da açım diye mizmizlaniyordum ki birisine çarpıp az kalsın dusuyordum ki bu birisi beni tutmuştu uzun boyluydu ve çok güzel kokuyordu sarı saçları capinin arasından düşmüş hafif terlemis bir hali vardı gözlerini pek goremiyordum çünkü maskesi vardı , büyülenmiş gibiydim gözlerine odaklandim pek goremiyordum ama olsundu . Donup kalmistim hareket edemiyordum . Bu uzun boylu güzel kokulu çocuk yüzünü gorememe rağmen beni benden almıştı ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ver Elini KORE
FanfictionIki genç kızımız Açelya ile Sude ... Açelya için herşey lisenin ilk yılında başlamıştı bu 12 çocukla o zaman tanışmıştı . Aslında onun için o 12 çocuk pek birşey ifade etmiyordu . Taa ki ona bu 12 çocuğu tanıştıran kardeşi dediği Sude'ye verdiği hay...