Ver Elini KORE 3.bölüm

182 18 7
                                    

Hatırlatma
Okul günü gelmişti ikimiz aynı siniftaydik sabah erkenden kalkıp hazırlandık . ~giydiklerini medya~
Sınırlarımızı biliyorduk . Yerlerimize oturduk .Genelde herkes yurttandi . Birkaç dakika sonra kapı açıldı ve yurtta hiç görmediğimiz 2 çocuk girdi ...

Gelenler tanıdık gibiydi ya da ben heyecandan herkesi birbirine benzetiyordum. En arka tarafa önlü arkalı oturdular . Doğrusunu söylemek gerekirse onlara pek takilmadim. Ve onlardan biraz sonra gelen kiza ilişti gözlerim güzel giyimli bir kızdı kendisi de güzeldi ve iyi birine benziyordu . Hemen önüm de ki sıraya oturdu . Sude arkamdan dürttü
-Açelya , arkadaş edinmeliyiz . Bir haftadır sadece yurttan arkadaşlarımız oldu ve çoğu farklı siniftalar. Neden onunla konusmuyorsun ?
-Sen konuş... dedim bu hep böyleydi kendime pek bir güvenim olmadığı için genelde bu konularda Sude öncülük ederdi . Fakat sanırım bu kez öyle olsun istemiyordu .
-Ben ta burdan mi uzanayim saçmalama , yapabilirsin .
-Ya konusamazsam?
- Ya mal mal konuşma korecen de ingilizcende çok iyi hem o kadar para verip aldığımız kurs boşuna miydi ?
-Tamam yapıyorum, bunu basarabilirim.
-fighting!!!
Gulumsedim ve onumdeki güzel giyinimli kızın omzuna dokundum
-merhaba !!
Ses yok .
-merhabaaa
bu kez uzatarak söylemiştim . Fakat gene umursamadi . Kulağında kulaklık mi vardı ? Yoksa ... duyma ile ilgili sorunları mi vardı . Saclarindan kulaklarini da goremiyordum ki ... En iyisi omzuna tekrar dokunmakti . Gene tik yok . Allahın hakkı 3'tur diyerek bir kez daha dokundum fakat bu kez baya siddetliydi . Kız kulağından kulakligini çıkartıp bana döndü . Hiç bir şey demeden suratıma bakıyordu.
-merhaba !! Diye bağırdım yani gerçekten biraz abartmış olacaktım ki sınıftaki gözler bir anda bana döndü ve bende far görmüş tavşan kıvamında kalakaldım arka taraftan gelen bir tekme ile kendime gelmem bir oldu . Kız da bu arada bana dönük şekilde suratıma bakıyordu .
-Neden bu kadar bagirdin? Sadece kulağımda kulaklık vardı , onu da çıkarttım .
- Ah , haklısın . Tanisabilir miyiz ? Ben Açelya .
-Açelya mi ?
Telaffuzu komik gelmişti gulumsedim .
- evet öyle senin adin ne ?
-Jisoo .
-Jisoo tanistigima sevindim . Nereli olduğumu sormadin?
- Evet çünkü tahmin ettim .
Tam o sırada hoca içeriye girdi . Hiç kimse birbirini tanitmadi ve direkt derse gectik. Bunu garipsemistim bizde genelde ilk ders bi tanışma faslı falan olurdu . Belki de bizim de üniversitede yoktu böyle bisey ya neyse .
-------------
Ders bitmişti ve öğlen yemegindeydik bu arada ben Sude ile Jisoo'yi tanistirmistim ama iyi mi yaptım bilemedim çünkü kendileri 20 yıllık dost gibi sohbet ediyorlardı . Ben ise telefonumdan lisedeki arkadaşlarım ile konuşuyordum hepsi birbirinden komiklerdi ilk günleri olduğu için genelde rezil olmuşlardı . Allahtan biz öyle birşey yaşamadık . Biraz daha konuştuktan sonra telefonumu kapattım ve ramenimi yemeye koyuldum . O anda karşıdan birisi gözüme çarptı, garip bir şekilde Exo'dan Sehun'a benziyordu gerçi sadece yandan gorebiliyordum kafasında bir cap vardı zaten 1-2 dakika sonra oradan ayrıldı . Duymustum Exo'dan Sehun ve Kai üniversiteye baslayacaklardi fakat aynı üniversite de olamazdik di mi ? Ama olsak ne güzel olurdu ... Ayy onlarla arkadaş oluyormusuz ... Ben boyle kendi kendime gülümserken Sude ve Jisoo'nin bana baktığını gordum .
- Ne düşünüyorsun dedi Jisoo
-Ne , ne dusunucem canım uykum var dalıp gitmisim .
Öğleden sonra o cocugu gormedim zaten ogleden sonra derslerimiz azdi . Ve hemen odamiza gittik .
-----
- Sanırsın 12 senelik arkadasin ben değilim de Jisoo hem onunla ilk tanisanda bendim hani sizi de ben tanistirdim ne varki siz tüm öğlen beraber dedikodu yaptınız bu arada kızı da anında kendine benzettin Koreli tatliş kiza giybet time yaptirdin helal olsun . Beni de anca hayal kurarken hayallerimin en hoş yerinde siritirken yakaladiniz. Vallahi alkışlıyorum . Ne konuştunuz ?
- sende hiç masum değilsin tüm öğlen telefonunun ekranına baktin. ..
-orda bizim salaklarin salakliklarini dinliyordum !!
-sus bagirma zaten bi sevemedim Jisoo'yu
~suna da bakın 1 saat lak lak eden bendim zaten ~
- Exo'yu pek dinlemezmis eskiden, şimdi biraz biraz dinliyormus.
-Ne ? Yok canım ? Gerçekten mi ?
-Evet .
Exo deyince bugün ki çocuğu anlatmalı miyim ? Ya gereksiz heycan yaparsa ? Ama o benim can dostum ona söylemeliyim evet !!! Televizyon izliyordu yanına oturdum
-Sude
-Haa ??!
-Sude
-hı canım ?
-Sude
-Ne var be Sude Sude adimi mi ezberliyorsun ? Ne ne ?
-Ben bugün okulda bi çocuk gordum öğlen o yuzden de biraz siritiyordum .
-neymiş o ?
- Aynı bizim makne
- neresini gördün ?
Kalmıştım
-neresi derken ?
-Yani nasıl vardin bu sonuca ?
- Ha ... kafasında cap vardı vücudu giyinisi çenesi benziyordu !!
-Nasıl yani çenesi Sehun'un ki gibi muhteşem miydi ? Ah çizim gibi hatlar ...
-Yani benziyordu ışte ... Ya O ise ?
-Yok ya değildir . Ama haberler vardı universiteye gidecekleri hakkında . Yok yok bizim üniversite değildir herhalde ... Ya bizimkiyse ...
- Nerdee bizde o şans ... Ama diyelim onlar çıktı çılgın gibi onların arkasında mi dolanacagiz ?
- Yok ya cool takiliriz... Tanımıyor gibi yaparız ...
- O zaman dikkatlerini cekmeliyiz.
-Tabi ki cekicez ... Önce giyiiim !!!
Daha saat 4'tü okuldan erken çıktığımız için boştaydik suan ve alışveriş fikri çokça mâkul gelmişti bana ...
-Eee hadi alışveriş o zaman !!
-Ama o kadar çok bilmiyoruz ki burayı bence Jisoo'yu da cagiralim
-Sende vardır numarası malum fazlaca yakindiniz ...
-Haklısın bende var dur ben ariyayim.

"Hiklisin bindi vir ." Uyuz ne olacak kıskanç olduğumu bile bile inadına yapıyor iguana suratli ...

Bu arada Sude kankasi ile konuşmuş buluşmak için zaman ve mekan bulmuştu . Ikimizde hazırlandıktan sonra Jisoo'nun konumunu attığı yere gitmek için yola çıktık ...

Merhabalar ..!! Öncelikle bu ilk kitabım ve umarım begenirsin suan da düzenli okuyup yorum yapan vote verenler var . Hepsine cook tesekkur ederim . Okuyan herkese daha da cok tesekkur ederim . Fakat sizden bir istegim var dedigim gibi bu ilk hikayem ve suan 3. Bolumu yazmis bulunmaktayim . Ancak sizlerinde yardimlariniza ihtiyacim var ... Dusunduklerinizi yazar tavsiyelerde bulunursaniz cok mutlu olurum . Simdiden tesekkurler .... sizi seviyoruum ❤❤

 sizi seviyoruum ❤❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ver Elini KOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin