Hatırlatma
Sude tam kapı kolunu kavrayacakken bileğinden tutup kendime çevirdim ve sırtını duvara yasladim ....
Sude: Sehun kafan mi iyi ? Ne yapıyorsun ... Ahh çek şu elini bileğimden... Canımı acitiyorsun...
Sude böyle konuşurken ben ne mi yapıyordum ? Onu izliyordum , bana bakmayan gözlerine bakıyordum , hareketlerini takip ediyordum ...
Ama şu an neden böyle birşey yapmıştım . Neden onu duvara yaslayip bu pozisyonda yaklasmistim. Gözlerine bakmak istiyordum ama bunu zorla neden yapmıştım ? Irademe sahip olamadım ...Biraz sonra çektim elimi, uzaklaştım ondan onu seviyor olduğumu bilmemeliydi ... Hele ki ben bile hislerimin gerçek olup olmadığını anlayamadığım şu anda ... Onu ümitlendirmemeliydim bunu yapamazdım , onu tekrar tekrar uzemezdim ...
-S-Sude ö-özür dilerim ... Bir daha olmaz ...
Sude : Dikkat et . Unutma seninle artık bir alakam yok ... Ufak bir oyundu bitti . Seni sevmiyorum ...
Duyduğum kelimelerle bir müddet yerimde dondum kaldım ...
-Beni sevdiğini soylemistin ?
Sude: Haklısın , öyle demiştim . Fakat ne yazık ki yanılmışım Oh Sehun . Sen bana hiç bir şey demeyip öylece bıraktın ya ... Yanılmışım ışte sonra anladım ... Hevesti o bir anlık ... Hem senin de dediğin gibi kimseye layık olmayan ben , seninle mi sevgili olacaktım ...
Lafları ile ezip geçmişti beni altında parça pincik olmuştum . Haklıydı . Ona ben dedim Sen kimseye layık değilsin dedim . Yapmamaliydim . Ne düşünüp , hangi duyguyla söyledim ona o lafı bilmiyorum ama yaptım ... Ve şu an onu seviyor gibiyim ...
Kai'nin Ağzından
Acelya'yi elinden tuttuğum gibi mutfağa surukledim çok ozlemistim onu , tekrar tekrar sarılıp yanaklarından öptüm aslında o yumuşak dudaklarından öpmek isterdim ama kendisi hala utanıyor ....
Acelya: Ay yeter Kai aaa daha birkaç saat daha burdayız ... Tch sanki 3 yıldır gorusmuyormusuz gibi davraniyorsun ...
Yüzünü yüzümün hizasina getirdi
Acelya: Ben sevmem böyle vicik vicik şeyleri ...
-Yani beni ozlemedin , tamam . Bende daha soğuk davranırım bundan sonra ... tch madem öyle istiyorsan ... Ama unutma rapunzel karşında Güney Kore'nin en yakışıklı erkeği duruyor ... Elimi sallasam ellisi ...
Acelya : NE ? Ne ne ? Elimi sallasam ellisi mi ? Kırarım o eli . O elleri tutanları . O eli sallayani...Üstelik ben varken başkasına gerek yok . Seni hiç kimseye vermem , değişmem.
Deyip bu sefer o bana sarıldı . Kalp hizama gelen başına başımı yasladim ve o güzel saçlarının kokusunu icime çektim ...
Acelya : Ayy Kai ne olmuş var ya ..! Bu Sehun bizim Sude ile Bambam otururken yanlarına gitmiş montunu falan giyip araba tuttu beni diyip Bambami arkaya atmaya calismis Sude ile oturmak icin ...
-Zaten bu aralar var onda biseyler . Sevmiyorum falan diyor ama külliyen yalan ...
Acelya : Bunları yapalım ... Zaten o günden sonra bizim Sude'nin de inadı tuttu . "Sevmiyorum hevesti o geçti" diyo ...
-Bambam ile Mark'a da söyleyelim de özellikle Bambam'a ...
Acelya : Aynen ...
-Mark deyince dans partnerin ama yani biraz yakın değil misiniz ?
Acelya : Dans ışte ne yapacaksın ...
-Ahh benimde partnerin Sehun değil bir kız olsaydı seni gorurdum ben ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ver Elini KORE
FanficIki genç kızımız Açelya ile Sude ... Açelya için herşey lisenin ilk yılında başlamıştı bu 12 çocukla o zaman tanışmıştı . Aslında onun için o 12 çocuk pek birşey ifade etmiyordu . Taa ki ona bu 12 çocuğu tanıştıran kardeşi dediği Sude'ye verdiği hay...