Ver Elini KORE 10. Bölüm

131 15 41
                                    

Hatırlatma

Oh Sehun beni kendine hapsetmişti ...

Dudaklarımız arasında milimler kalmıştı....

Gözlerimi yumarak ona eşlik ettim ... Garip bir şekilde hiç bir şey yapamıyordum ... Yaklaştıkça yaklaşıyordu... Artık nefesini hissedebiliyordum ... Biraz sonra rotasını dudaklarımdan kulağıma doğru değiştirdi... Amacı neydi ?

Kulağıma fısıldadı :

Sehun: Etkilenmemiştin değil mi ?

Şoktaydım , bu kez gerçekten etkilenmiştim . O da neydi ? Birkaç kıvrak hareket ile beni bıraktı , daha sonra hızla odadan çıktı öylece arkasından bakakalmıştım .Birkaç saniye sonra kendime gelip hızla kapıyı açıp ilerledim , kapı arkamdan sertçe kapandı ... Yarattığı o büyük sesi umursamadan koşmaya devam ettim , biraz sonra Sehun denen O karşımdaydı ... Gidip hızla bileğinden tutup kendime çevirdim ... Gittikçe yaklaştım , bu kez rolleri değişmiştik hızla gözleri kapanıp teslim olan oydu ... Yaklaştım köprücüğüne nefesimi bırakıyordum gittikçe etkileniyordu belliydi ... Daha sonra kulağına eğilip onun bana yaptığını yaptım ...

-Senden etkilendiğimi mi düşündün ? Yapma..! Daha o kadar düşmedim Oh Sehun ...

gülümsedim şaşkın gözlerle beni izliyordu ... Saçları ile oynadım ... Nasıl da yumuşaklardı ? ama bu halimi korumam lazımdı ... Toparlandım :

-Ama görünüşe bakılırsa ... Sen benden daha çok etkilendin , makne ...

Lay'in ağzından

Sude ile dans ediyorduk , ona yaklaşmıştım , Sehun'un bizi takip ettiğini hissedebiliyordum . Sude öyle güzel ellerimden kayıyordu ki ... Ona yaklaşmıştım pozisyonumuz gayet iyiydi ki birden bire Sude'nin elimden alınıp yerine Defne'nin gelmesi 5 saniye sürdü , Defne de bende dansı durdurmuş öylece Sehun ve Sude 'ye bakıyorduk .... Sadece biz değil odadaki herkes onlara bakıyordu . Sehun'un haline gülümsedim Onu öpecek miydi ? Yaklaştı ... yaklaştı ... yaklaştı ... fakat sonra kulağına eğilip bir şeyler fısıldadı ... daha sonra ise mükemmel dans hareketleri ve kıvraklığı ile Sude'yi bırakıp çıkıp gitti... Nesi vardı bunun böyle ? Sude öylece kalmıştı ... Birkaç saniye sonra kendine geldi ve hızla kapıdan çıktı ... Bu sırada yan yana oturan Baekhyun ve Chanyeol'a baktım ... İkiside ellerini okey şeklinde kaldırmış sırıtıyorlardı ...

Kai : Noldu öyle ?

Chen: Sehun yine kendi çapında şaka yapıyordur ...

D.O.: Fazla ciddi gözüküyordu ...

Suho: Gerçekten bu sefer şaka ise bile aşırıya kaçtı !!

Baekhyun : Ahh..! Dostlarım neden her şeyin şaka olduğunu düşünüyorsunuz ki ?

Chanyeol: Bence de hiç şakaya benzemiyordu ... İkisi de fazla ciddiydi ...

Açelya : Bu olamaz Sude Sehun'u hiç sevmez ki ...

Defne : Aynen öyle ...

Tam konuşmak için ağzımı aralamıştım ki .. Kapı açılıp Sude 'nin hışımla bağırması bir oldu ...

Sude: Hazırlanın gidiyoruz ....!!!

Kai : Nereye ? Eğleniyorduk ...

Sude : Siz eğleniyordunuz , diyip kızlara odaklandı ... Hadi yarın okul var ...

Kai: Ben bırakayım o zaman ...

Sude : Gerek yok ...

-Yok yok öyle şey olur mu ? Kai ile ben bırakırız sizi ...

Ver Elini KOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin