hoofdstuk 6:

226 12 2
                                    

Pov Lizzy:

"Ik was het eerste en enigste kind van de Alpha en Luna van de Black-Night-Mountain-Pack. Daardoor zou ik de Alpha worden van onze roedel of Luna van een andere roedel dat moest van mijn ouders waardoor we een nog groter gebied hadden, maar ik was al 19 jaar oud en had nog steeds mijn mate nog niet gevonden dus mijn ouders wilden dat ik ze opvolgde dus ging ik met iemand anders verloven dan mijn mate! Zelf wilde ik dat niet dus liep ik weg van huis zonder dat ik door had naar waar was ik in de mensen wereld beland. Ik was aan het wandelen toen ik je vader tegen kwam in het bos. Hij was toen aan het jagen op wolven want hij had geweren bij met zilveren kogels en zilveren mes met granaat special gemaakt voor ons dus wist ik meteen dat ik van hem weg moest alleen kreeg ik tintelingen door me heen onze ogen raakten elkaar ziel aan daardoor wist ik dat je vader mijn mate was hij was gewoon verliefd op me dus bleef ik bij hem kwam nooit meer terug naar huis en startte ene nieuw mensen leven met je vader alleen was ik vergeten dat we kinderen konden krijgen als weerwolven en het ergste was dat ons eerste kind Emmet al een weerwolf was. Je vader merkte het niet op, maar ik meteen daardoor ben ik altijd zo over beschermend geweest voor jou en Emmet alleen merkte ik toen je 12 kwam dat je niet veranderde bij de eerste volle maan op je verjaardag dus wist ik dat je anders was!"

  "Wow! Dat is veel informatie. Ik wist niet dat Emmett een weerwolf was?"

"Dat weet je wel lieverd!"

"Nooit geweten mam! Nooit en we hadden nooit geheimen voor elkaar hoe kon hij dat nou doen!"

"Ik weet niet wat er met jou is want je wist het al sinds je 5 jaar was dat Emmet anders was een weerwolf! Ik dacht toen hij dood was dat je er nooit meer over wilde praten, maar nu zie ik de echte reden ervan!"

"Ik snap het gewoon niet meer nu!"

"Pak je spullen snel je vader komt er aan! Hij jaagt nog steeds lieverd dus hij zal opmerken aan Dean dat hij een weerwolf is vooral omdat hij een Alpha is!"

In minder dan 3minuten tijd hebben we alles ingepakt en mee genomen. Iemand van Dean zijn groep heeft hij verwittigd zodat ze met ene auto gingen komen voor mijn koffers.

"Het enige dat ik kan zeggen en mee geven is zoek achter de gedachten en herinneringen in je hoofd ergens diep vanbinnen zitten ze daar in je moet gewoon diep zoeken ga naar plekken van bekendheid mijn liefste zoek ze op dan zal het terug keren vooral bij jou je hebt een zesde zintuig voor dingen zoals dat dus jij zal het rapper vinden dan Dean en nu weg wezen voor je vader hier elk moment voor de deur kan staan!"

"Bedankt mam voor alles! Ik zal je missen! Kom anders eens langs zeg gewoon dat je mijn moeder bent dan zullen ze je doorlaten beloof me dat je op bezoek komt naar ons?"

"Ik beloof het," huilt als ze me nog eens omhelst ", Emmet zal je helpen bij dit alles!"

"Wat?"

"Ga hij is daar!" fluistert ze roepend naar ons terwijl ze ons door de achterdeur weg werkt.

Dean neemt mijn arm vast rent zo met mijn naar de bossen toe waar we dekking hebben door hem te laten veranderen. Geluidloos als een kat die haar prooi wil nemen wacht ik tot Dean verandert naar wolven vorm  kruip op hem rennend richting thuis.

Heel de weg was ik zo stil als een lijk zich kon houden, maar in mijn hoofd was het net een debat want voor het eerst had ik duizenden vragen die door mijn hoofd gingen waar ik zelf antwoorden op bedacht dat me soms angst aan jaagde.

Eenmaal thuis aan gekomen laat ik me in de woonkamer zetel ploffen liggende  naar het plafond starend over alles van daarnet door me heen gaat.

"Gaat het wel met je?" vraagt Dean bezorgd terwijl hij op zijn knieën komt zitten naast de zetel en mij waardoor ik mijn hoofd nar hem draaien zodat onze hoofden lichtjes elkaar raken met shocken die door beiden onze lijven gaan.

"Eerlijk? Niet echt goed!"

"Alles van daarnet is wel veel om bij te houden."

"Het is niet alleen dat, maar alles van de afgelopen jaren, herinneringen die ik heb die nu ik nu versta door dit alles!"

"Zoals wat?"

"Wel waarom mijn vader soms anders deed tegen ik en mijn broer waarom hij ons strenger behandelden. Hij heeft een vermoeden van ons dus daardoor doet hij nu nog steeds anders tegen ons hij heeft ons een ander opvoeding.Ik mocht hem nooit mijn vader, maar dit veranderd nog eens alles. Wat als hij het weet van mijn moeder! Misschien heeft hij mijn broer wel vermoord omdat hij een weerwolf is zin eigen zoon!" flip ik als deze gedachten tot me komen want dan zal ik hem met mijn eigen handen vermoorden als hij mijn broer heeft vermoord en mijn moeder misschien ook nog gaat vermoorden.

"Rustig! Je weet het niet zeker terwijl kun je je moeder niet verbieden van haar mate weg te blijven want op een dag zal jij ook eens mee maken dat we van elkaar zullen gescheiden worden dat moment dat gevoel zal je nooit meer vergeten! Niemand wil dat mee maken met zijn mate vooral niet ik als het aan jou ligt als jij ooit ontvoerd word want hoe lang je ook zou weg blijven altijd zal ik je komen zoeken nooit zal ik stoppen!"

"Echt waar? Altijd tot de eeuwigheid?"

"Altijd! Mijn liefde voor jou kan ik gewoon niet omschrijven omdat jij , onze liefde gewoon magisch is!"

"Dank je voor alles, je hulp en je liefde die me verwarmd!" een snel tedere kus geef ik op zijn wang.

" Ik ga wat rusten boven!"




Mate (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu